Χωρίς κατηγορία

Cretan Mill: Βλέπει συγχωνεύσεις – εξαγορές στον κλάδο!

 

Αν μιλάμε για παράδοση στο κρητικό ελαιόλαδο, τότε σίγουρα η οικογένεια Αλμπαντάκη, είναι από εκείνες που έχουν ισχυρό προβάδισμα στον κλάδο, μιας και πρόκειται για  ελαιοκαλλιεργητές που από το 1866 δρατηριοποιούνται στην παραγωγή, τυποποίηση και εμπορία εξαιρετικού παρθένου κρητικού ελαιολάδου.

Η γνώση και η αγάπη για το προϊόν έχουν κληροδοτηθεί στην τέταρτη γενιά και η οικογενειακή δραστηριότητα συνεχίζεται με την ίδια στόχευση: την ανώτερη ποιότητα, την εκλεκτή γεύση και τη διατηρησιμότητα των πολύτιμων θρεπτικών αξιών του απόλυτου συμβόλου υγείας και δύναμης, του ελαιολάδου.

Η Cretan Mill λειτουργεί σε υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις έκθλιψης ελαιοκάρπου, τυποποίησης και αποθήκευσης ελαιολάδου, με συστήματα διασφάλισης ποιότητας  ISO 22000 IFS,BRC & KOSHER. Διαθέτει μια μεγάλη σειρά παρθένων, εξαιρετικά παρθένων, βιολογικών και αρωματικών ελαιολάδων, σε πολλά διαφορετικά δοχεία και μεγέθη, στην ελληνική αγορά και σε πολλές αγορές του εξωτερικού

Στην Cretan Mill το 2021 σημειώθηκε αυξημένη ζήτηση σε premium προϊόντα, προϊόντα βιολογικής γεωργίας και μικρές συσκευασίες. Οι εξαγωγές είναι αναπόσπαστο κομμάτι του τζίρου καθώς καλύπτουν το 70% του κύκλου εργασιών. Εξαγωγική παρουσία υπάρχει σε 45 χώρες, με την Κεντρική Ευρώπη και τη Β. Αμερική να έχουν την πρωτοκαθεδρία και την Ινδία να προστίθεται προσφάτως στο δίκτυο.

Στο κοινό της ANUGA η Cretan Mill θα προσπαθήσει να κεντρίσει το ενδιαφέρον δυνάμει πελατών παρουσιάζοντας τη βασική της επωνυμία , που είναι το προϊόν Ελαιώνες.

«Έχουμε ένα νέο κωδικό φέτος, το βιολογικό ελαιόλαδο της σειράς, το Eleones organic. Ο κωδικός αυτός αφορά βιολογικό ελαιόλαδο , υψηλής ποιότητας σε προσιτή τιμή. Αυτό γίνεται σε μια προσπάθεια να προσεγγίσουμε τα μεσαία στρώματα της Ευρωπαϊκής αγοράς, τα οποία έχουν πληγεί από την κρίση της πανδημίας, δεν θέλουν όμως να κάνουν εκπτώσεις στην ποιότητα των προϊόντων που καταναλώνουν. Επίσης παρουσιάζουμε το Early Harvest, το οποίο σηματοδοτεί την έναρξη της νέας ελαιοκομικής περιόδου και την γενική επανέναρξη του παγκόσμιου εμπορίου, μετά την ισχυρή υγειονομική κρίση» λέει στο Export Greece, o κ. Μιχάλης Αλμπαντάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Cretan Mill by Almpantakis.

Κατά τη γνώμη του η συμμετοχή στις διεθνείς εκθέσεις βοηθάει πολύ την προβολή των ελληνικών προϊόντων. Είναι σημείο συνάντησης με παλιούς και νέους συνεργάτες.

«Μπορείς μέσα σε λίγες μέρες να συναντήσεις επαφές από όλο τον κόσμο. Μπορείς να πιάσεις τον παλμό της αγοράς, να συζητήσεις ιδέες, να παρουσιάσεις νέα προϊόντα. Μετά τον δύσκολο 1,5 χρόνο που περάσαμε όλοι μας, είναι ευκαιρία να βρεθούμε από κοντά με τους συνεργάτες μας. Με την συμμετοχή σε μια διεθνή έκθεση έχεις την δυνατότητα να σε μάθει η αγορά και να έρθει σε επαφή με τα προϊόντα της εταιρείας και τους ανθρώπους που στο μέλλον θα συνεργάζεται κάθε εταιρεία. Έτσι χτίζεις σχέσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι η δική μας εταιρεία από το 2012 μέχρι και σήμερα έχει λάβει μέρος σε περισσότερες από 30 εκθέσεις και επιχειρηματικές αποστολές σε όλο τον κόσμο. Κίνηση η οποία μας έχει δώσει την σημερινή πορεία και ανάπτυξη σε διεθνές επίπεδο» τονίζει ο κ. Αμπαντάκης.

Η αίσθησή του είναι πως ο κλάδος θα πιεστεί και το αποτέλεσμα θα είναι οι συγχωνεύσεις- εξαγορές εταιρειών. Ταυτόχρονα, επειδή η αγορά της Ελλάδας στο ελαιόλαδο είναι ευκαιριακή αγορά, θα έχουμε είσοδο νέων παικτών που θα πιέσουν τον κλάδο ακόμη περισσότερο.

«Το καλό είναι ότι η παγκόσμια τάση είναι υπέρ της μεσογειακής διατροφής. Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν ελαιόλαδο στην διατροφή τους. Αυτό θα βοηθήσει σιγά-σιγά στην ανάπτυξη των εταιρειών που ασχολούνται με το ελαιόλαδο. Νέες καταναλωτικές τάσεις είναι η κατανάλωση προϊόντων delicatessen, βιολογικών, αγουρέλαιου και ελαιολάδου χαμηλής οξύτητας. Γίνεται από τις επιχειρήσεις επένδυση στο design, περισσότερα προϊόντα έχουν βραβεία και πιστοποιήσεις, ο καταναλωτής ενημερώνεται και ερευνά».

Σχεδιάζοντας τα επόμενα βήματα, η Cretan Mill εφιστά την προσοχή της στην προσθήκη στο portfolio της νέων προϊόντων, όπως η ελιά και η πάστα ελιάς, ενώ στις προθέσεις της είναι η εξαγορά ή η είσοδος σε μετοχική σύνθεση εταιρείας παραγωγής ελιών και παραγώγων. Επιπρόσθετα, σκοπεύει να δημιουργήσει περισσότερους σταθμούς παραλαβής ελαιοκάρπου στην Κρήτη, ώστε να αυξήσει την παραγωγική της βάση και να γίνει ακόμη πιο ανταγωνιστική.