«Το ελληνικό ελαιόλαδο είναι πολύ δυνατό σε γεύση και ποιότητα. Ο δείκτης του εξαιρετικά παρθένου αγγίζει το 80% κάτι που δεν μπορεί κανείς να βρει στα αντίστοιχα ιταλικά και ισπανικά ελαιόλαδα. Παράγουμε ως εταιρεία, 18.000-22.000 ελαιόλαδο το χρόνο και έχουμε παρουσία σε 7 χώρες της Ευρώπης και εκπροσώπηση μέσω συνεργατών σε ΗΠΑ, Καναδά και ΗΑΕ. Στόχος μας μέσα από τέτοιου είδους εκθέσεις είναι να κάνουμε, όσο το δυνατόν περισσότερες, επαφές και να ανοίξουμε νέες αγορές» λέει στο Export Greece, ο κ. Ιωάννης Καμπούρης, Managing Director της E-LA-WON, η οποία έχει στο ενεργητικό της περισσότερες από 100 διεθνείς διακρίσεις και έχει μελετηθεί ως case study από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και την ΑΣΟΕ.
Ο κ. Ιωάννης Καμπούρης, Managing Director της E-LA-WON
Πρόκειται για μια οικογενειακή επιχείρηση που μπορεί να είναι μικρή σε μέγεθος, είναι όμως μεγάλη σε ποιότητα και αξία.
Ο κ. Καμπούρης είναι ένας φιλόλογος που μεγάλωσε σε λιοτρίβια και μελισσοκομεία και τον εξίταρε, όπως λέει, η ενασχόληση με τον τομέα των τροφίμων.
«Έχουμε επενδύσει πολύ στο packaging και στο design και είμαστε μια επιχείρηση που τιμά τις εκθέσεις, εγχώριες και διεθνείς, καθώς θεωρούμε ότι είναι πολύ σημαντικές για να παρουσιάσει ένας εξαγωγέας-παραγωγός τα προϊόντα του στο ευρύ κοινό. Άλλωστε το marketing περιλαμβάνει και τις 5 αισθήσεις» αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Καμπούρης.
Το 90% των πρώτων υλών προέρχεται από την περιοχή της Πελοποννήσου και οι top κωδικοί είναι το Premium E-LA-WON και το green fresh αγουρέλαιο, όμως εξίσου μεγάλη ζήτηση καταγράφουν και τα μονοποικιλιακα μέλια.
«Αυτό το διάστημα είμαστε σε συζητήσεις με buyers στη Ν.Κορέα και την Ιαπωνία, ενώ στόχος μας είναι να μπούμε δυναμικά στην premium αγορά της Μέσης Ανατολής με τις πολυτελείς μας συσκευασίες» καταλήγει ο κ. Καμπούρης.