Χωρίς κατηγορία

ELVIDA FOODS: Ο κόσμος στην πανδημία αγκάλιασε τις “έτοιμες λύσεις”.

Η ΕLVIDA FOODS είναι μια ελληνική βιομηχανία τροφίμων που ξεκίνησε από το χώρο του ψητοπωλείου και επικεντρώνοντας τη στρατηγική της στην άριστη εξυπηρέτηση των επαγγελματιών του χώρου, ανεξαρτήτως μεγέθους της επιχείρησής τους, κατάφερε σε λίγα χρόνια να αποκτήσει ηγετική θέση αποτελώντας σημείο αναφοράς. Ήταν η πρώτη η οποία εισήγαγε τη συμβουλευτική πώληση διπλά στον επαγγελματία με ενέργειες marketing επικεντρωμένες στις ανάγκες του.

Τα τελευταία χρόνια κάνοντας σταθερά βήματα προόδου κατάφερε να εξελιχθεί σε εταιρεία παραγωγής τροφίμων υψηλής προστιθέμενης αξίας τα οποία να ανταποκρίνονται στις διατροφικές ανάγκες του σύγχρονού καταναλωτή, αλλά και του επαγγελματία που αναζητά συνεχώς καινοτόμες ιδέες/λύσεις για την επιχείρηση του.

«H εταιρεία μας διαθέτει πλήρη γκάμα προϊόντων τα οποία προσφέρουν λύσεις, τόσο στους επαγγελματίες της εστίασης, όσο και στους καταναλωτές. Με γνώμονα πάντα την σταθερά υψηλή ποιότητα, τις εξαιρετικές γεύσεις, βασισμένες σε ελληνικές παραδοσιακές συνταγές, αλλά και την ευκολία προετοιμασίας, αναπτύσσουμε νέα προϊόντα, τα οποία παρουσιάζουμε σε όλες τις εκθέσεις που λαμβάνουμε μέρος. Φυσικά σημαντικό στοιχείο αποτελούν και οι γευστικές ιδιαιτερότητες της κάθε αγοράς τις οποίες λαμβάνουμε πάντα υπόψη» τονίζει στο Export Greece ο Σπύρος Τσιρούνης, Marketing Manager της ELVIDA FOODS, η οποία θα παρουσιάσει τα προϊόντα της στους επισκέπτες της Anuga.

Για τον κ. Τσιρούνη, η συμμετοχή στις διεθνείς εκθέσεις δημιουργεί ευκαιρίες, εφόσον οι εταιρείες που λαμβάνουν μέρος πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις που σχετίζονται με την υψηλή ποιότητα προϊόντων, τις σωστές προδιαγραφές και την καινοτομία, στοιχεία τα οποία, όπως υποστηρίζει, η ELVIDA FOODS διαθέτει.

«Η φετινή έκθεση λόγω των 2 χρόνων απουσίας θεωρούμε πως θα προσφέρει ακόμα περισσότερες ευκαιρίες και θα αναδείξει περαιτέρω τις καινοτομίες μας. Το 2021 κινείται μέχρι στιγμής ανοδικά, ειδικά στον τομέα των εξαγωγών. Σαν ποσοστό η συμμετοχή τους στο συνολικά τζίρο αυξάνεται σημαντικά κάθε χρόνο και η φετινή χρονιά δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση».

Τα προϊόντα που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη ζήτηση ήταν οι “έτοιμες λύσεις”, μια κατηγορία που άνθισε εν μέσω πανδημίας, μιας και περισσότερος κόσμος έμεινε στο σπίτι και προτιμούσε να φάει κάτι γευστικό και συνάμα εύκολο στην προετοιμασία.

Η ELVIDA FOODS έχει παρουσία με τα προϊόντα της σε όλες σχεδόν τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Ειδικά η γερμανική αγορά, καθώς και η αγορά της Μ. Βρετανίας αποτελούσαν παραδοσιακά τις μεγαλύτερες αγορές της ειδικά στον τομέα της εστίασης. «Το θετικό για εμάς ήταν ότι η γκάμα των πελατών μας δεν ήταν ποτέ περιορισμένη στο Ελληνικό στοιχείο αλλά, χρόνο με το χρόνο, επεκτεινόταν και σε ξένους πελάτες. Η τάση αυτή αυξάνεται και αναμένουμε τα επόμενα χρόνια να αυξηθεί ακόμα περισσότερο. Από εκεί και πέρα ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι αγορές της Μ. Ανατολής όπου και αυτές αναπτύσσονται δυναμικά με μεγάλα περιθώρια περαιτέρω επέκτασης».

Όσο για το ποιες νέες καταναλωτικές τάσεις βλέπει να αναδύονται στην παγκόσμια αγορά τροφίμων, ο κ. Τσιρούνης απαντά πως οι καταναλωτές είναι περισσότερο ενημερωμένοι και απαιτητικοί  από ότι κάποια χρόνια πριν. Αναζητούν συνεχώς την καινοτομία και δεν συγχωρούν αστοχίες στην ποιότητα. «Η σύγχρονη καταναλωτική τάση για ευκολία στην προετοιμασία και για λύσεις value for money ήταν πάντοτε κυρίαρχες και αναμένουμε να ενισχυθούν ακόμα περισσότερο τα επόμενα χρόνια. Στο πλαίσιο αυτό επενδύουμε συστηματικά σε αποτελεσματικό marketing, έρευνα & ανάπτυξη αλλά και επέκταση παραγωγικών δυνατοτήτων».