Από το 1989 το brand LELIA FOODS έχει ταξιδέψει σε δεκάδες χωριά της Ελληνικής υπαίθρου και έχει περπατήσει σε χιλιάδες ελαιώνες προκειμένου να φέρει στο τραπέζι των καταναλωτών αυθεντικά ελληνικά προϊόντα, πλούσια σε γεύση. Με ένα χαρτοφυλάκιο στο οποίο πρωταγωνιστούν οι αυθεντικές ελιές Καλαμών και οι Θρούμπες Θάσου, οι μαύρες ελιές Άμφισσας, οι πράσινες ελιές Χαλκιδικής αλλά και οι λιγότερο γνωστές Δαμασκηνοελιές από την Αργολίδα, η LELIA FOODS ικανοποιεί τα γούστα ακόμα και των πιο απαιτητικών ουρανίσκων.
Δίνοντας δυναμικό παρόν στην έκθεση της ANUGA, η εταιρεία σκοπεύει να παρουσιάσει μια νέα προϊοντική κατηγορία με φρέσκιες μαριναρισμένες ελιές ψυγείου σε διάφορες γεύσεις, ιδανικές για σνακ ή ελαφρύ γεύμα.
«Η διεθνής έκθεση Anuga στην Κολωνία, όπως και εκείνη της Sial στο Παρίσι, είναι οι μεγαλύτερες εκθέσεις τροφίμων παγκοσμίως. Η Anuga αποτελεί πόλο έλξης χιλιάδων εκθετών από όλο το κόσμο που θέλουν να αναδείξουν τα προϊόντα τους καθώς και σημαντικά στελέχη εταιρειών τροφίμων και αγοραστές που αναζητούν νέα ή και παραδοσιακά προϊόντα. Επίσης, συμβάλει στην διατήρηση και ενίσχυση των σχέσεων με τους υφιστάμενους πελάτες. Φέτος, προσδοκούμε στην επιστροφή στην κανονικότητα της αγοράς προ της πανδημίας. Δηλαδή να επανέλθουν όλοι οι εκθέτες και οι επισκέπτες και να αφήσουμε πίσω μας τα τελευταία 2 χρόνια» αναφέρει στο Export Greece, η Ειρήνη Ευαγγελοπούλου, Export Sales Manager στη LELIA FOODS.
Σχολιάζοντας τις επιδόσεις της φετινής χρονιάς, η κα Ευαγγελοπούλου υπογραμμίζει πως το 2021 η αγορά του retail κινήθηκε στα επίπεδα του 2020, ενώ αυτή του horeca, παρόλο που ξεκίνησε υποτονικά, άρχισε να ανακάμπτει σημαντικά από τον Ιούνιο και μετά, κυρίως λόγω της επανέναρξης του τουρισμού παγκοσμίως. «Τη χρονιά αυτή οι αγοραστές και οι καταναλωτές αναζήτησαν περισσότερο τα αγαπημένα τους παραδοσιακά προϊόντα σε νέες μικρές, καινοτόμες συσκευασίες που ήταν ταυτόχρονα προσαρμοσμένες στις νέες διατροφικές συνήθειες, οι οποίες, μεταξύ άλλων, επιτάσσουν λιγότερο αλάτι».
Οι εξαγωγές στην LELIA FOODS καλύπτουν το 40% του συνολικού τζίρου της και αφορούν σε 28 χώρες του εξωτερικού. Δυναμική παρουσία έχει στις ΗΠΑ, στη Ρωσία, στο Ισραήλ, στο Μεξικό, στα ΗΑΕ και στις μεγάλες χώρες της Κεντρικής Ευρώπης, ενώ στενό “μαρκάρισμα” γίνεται στις Σκανδιναβικές και τις Ασιατικές χώρες.
«Φέτος δουλεύουμε πάνω σε αρκετά νέα χορτοφαγικά projects και νέες συσκευασίες τις οποίες θα παρουσιάσουμε την επόμενη χρονιά. Επίσης, το σύγχρονο εργοστάσιο μας στην Αυλίδα είναι σε διαδικασία επέκτασης των αποθηκευτικών του χώρων για να μπορέσει να υποστηρίξει τα νέα προϊόντα της εταιρείας».
Η κα Ευαγγελοπούλου υπογραμμίζει πως η φυτοφαγική ή vegan διατροφή κατέχει ήδη σημαντικό ποσοστό στις νέες διατροφικές συνήθειες και εκτιμά ότι θα συνεχίσει να αυξάνεται ταυτόχρονα με την αναζήτηση των καταναλωτών για νέες οικολογικές συσκευασίες. Επιπλέον, οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να αναζητούν υγιεινά και ποιοτικά τρόφιμα με τα οποία θα δημιουργήσουν μόνοι τους σπιτικά γεύματα, μια συνήθεια που επεκτάθηκε σημαντικά την περίοδο της καραντίνας.