Χωρίς κατηγορία

Oscar: Οι εκθέσεις είναι ο μόνος τρόπος για να σε δουν ξένοι πελάτες!

Με ρίζες από την Κωνσταντινούπολη και πατρινό αέρα η σοκολατοβιομηχανία Oscar ετοιμάζει επενδύσεις για την καθετοποίηση των πρώτων υλών.
Η φετινή χρονιά δείχνει να κυλάει πολύ καλύτερα για την Oscar που δραστηριοποιείται εδώ και μισό αιώνα στην Ελλάδα, και μόλις πριν από λίγες ημέρες τοποθέτησε τις καινούριες σοκολάτες της στην αγορά. Πρόκειται για 10 νέους κωδικούς που έχουν βρει τη θέση τους στα ράφια των αλυσίδων Μασούτης και Σκλαβενίτης, όπως επίσης και στα duty free που το brand έχει διαχρονική παρουσία.
Το 20% του τζίρου απορροφάται από το κανάλι του HO.RE.CA. , τα duty free και τον τουρισμό και όποια μείωση κατεγράφη λόγω της πανδημίας που επηρέασε τα παραπάνω δίκτυα, μέρος της κατάφερε να αντισταθμιστεί από την κατανάλωση στο σπίτι. Οι Ελληνίδες νοικοκυρές επιδόθηκαν στη ζαχαροπλαστική αγοράζοντας τρούφες, σταγόνες σοκολάτας και κουβερτούρες για να παρασκευάσουν τα γλυκά τους, δίνοντας ώθηση στις πωλήσεις της γνωστής σοκολατοβιομηχανίας.
Ο κ. Βασίλης Αράπογλου, Διεθυντής Εξαγωγών της Oscar
«Το 2021 θα κινηθεί στα επίπεδα του 2019. Στους 400 κωδικούς έρχονται να προστεθούν νέοι που θα ενισχύσουν το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων μας. Η αλήθεια είναι πως έχουν ανεβεί τα κόστη των πρώτων υλών στα φυτικά λιπαρά από 1,20 σε 3,35 ευρώ το κιλό. Αναμένουμε ότι πολύ σύντομα θα ανεβεί και η τιμή του κακάο, ενώ έχουν αυξηθεί πολύ τα μεταφορικά κόστη. Ειδικά από Κίνα το κόστος διπλασιάστηκε» λέει στο Export Greece ο κ. Βασίλης Αράπογλου, Διεθυντής Εξαγωγών της Oscar.
Οι σοκολάτες Oscar έχουν ένα εξαγωγικό αποτύπωμα που φτάνει τις 35 αγορές με πιο δυνατές να είναι οι Αραβικές χώρες, το Ισραήλ και στη συνέχεια  η Γηραιά Ήπειρος. Οι εξαγωγές αποτελούν το 25%-30% του τζίρου ο οποίος διαμορφώνεται συνολικά κοντά στα 21 εκατ ευρώ, εκ των οποίων 16 εκατ ευρώ προέρχονται από τη σοκολάτα και τα υπόλοιπα 5 εκατ. Ευρώ από την παραγωγή καραμέλας.
«Το άνοιγμα των εκθέσεων δείχνει ότι κάτι έχει αρχίσει και κινείται στην αγορά. Είναι ο μόνος τρόπος για να κλειστούν επαφές με ξένους πελάτες. Εμείς συμμετέχουμε εδώ και 25 χρόνια σε διεθνείς εκθέσεις και παρότι είμαστε στην Ιταλία με συνεργάτη, είναι μία αγορά που μας ενδιαφέρει πάρα πολύ. Τα ελληνικά προϊόντα είναι πολύ καλά σε ποιότητα και ανταγωνιστικά και οι ξένοι επισκέπτονται τα περίπτερα των ελληνικών εταιρειών» υπογραμμίζει ο κ. Αράπογλου.