Το νέο επιχειρηματικό “παιδί” του Νίκου και της Νίκης Κουτσιανά, των ανθρώπων που δημιούργησαν την γνωστή εταιρεία φυσικών καλλυντικών, Apivita, ακούει στο όνομα Symbeeosis, προάγει το ηθικό επιχειρείν και την αναγεννητική μελισσοκομία και μέσω των προϊόντων του φιλοδοξεί να γίνει πρεσβευτής της καινοτομίας και της βιωσιμότητας.
Αξιοποιώντας τη μελισσοκομική γνώση που έχει συσσωρεύσει εδώ και 4 δεκαετίες η οικογένεια Κουτσιανά, πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα προσφέροντας στον καταναλωτή που φροντίζει για την υγεία του μέσω της σωστής διατροφής, μια γκάμα βιολογικών προϊόντων, μεταξύ των οποίων, τσάι του βουνού, ελληνικά βότανα, μέλι (μονοποικιλιακό, αλλά και με άλλα συστατικά), ενώ προσεχώς θα κάνουν το ντεμπούτο τους τα συμπληρώματα διατροφής, τα οποία παρασκευάζονται αποκλειστικά από φαρμακευτικά φυτά και πρόπολη, με πολλαπλά οφέλη καθώς βοηθούν στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, στην ευεξία, στη μείωση του οξειδωτικού στρες και της κόπωσης, ενώ προδίδουν ενέργεια και ενισχύουν την υγιή λειτουργία του εγκεφάλου.
Πρόκειται για μια επένδυση της τάξης των 4,8 εκατ. ευρώ, η οποία αναβαθμίζει τη σύγχρονη ελληνική μελισσοκομία. Η Symbeeosis τρέχει παράλληλα ερευνητικά προγράμματα ύψους 5,5 εκατ. ευρώ και έχει ρίξει ειδικό βάρος στο κομμάτι της εκπαίδευσης, τόσο των νεοεισερχόμενων στον κλάδο, όσο και εκείνων που θέλουν να κάνουν στροφή στην παραγωγή βιολογικού μελιού. Αν και νεοσσός στο χώρο, η Symbeeosis, μπαίνει επιθετικά στις διεθνείς εκθέσεις, ξεκινώντας από την Anuga!
«Καθώς είμαστε μια νέα εταιρία στο χώρο της διατροφής, προτιμήσαμε να παρουσιάσουμε όλα μας τα λειτουργικά τρόφιμα και ροφήματα: ελληνικό βιολογικό τσάι του βουνού, ελληνικά βιολογικά βότανα, ελληνικό βιολογικό μέλι, και τη νεότερη σειρά μας, τα βιολογικά φυσικά συμπληρώματα διατροφής. Τα λειτουργικά προϊόντα μας, γέννημα της δημιουργικής μας συμβίωσης με τη φύση, βελτιώνουν τη διατροφή, υποστηρίζουν την καλή υγεία, και προσθέτουν αυθεντικές ελληνικές γεύσεις στη μέρα σας. Εφαρμόζουμε καινοτόμες πρακτικές και μετατρέπουμε τα απλόχερα δώρα της ελληνικής φύσης σε πραγματικά superfoods» αναφέρει στο Export Greece, ο κ. Δημήτρης Αναλυτής, Business Development Director της SYMBEEOSIS Ευ Ζην SA.
Εξηγεί πως η δυνατότητα συμμετοχής σε κάποια έκθεση του εξωτερικού με φυσική παρουσία, είναι σαφώς προτιμητέα συγκριτικά με τις αντίστοιχες διαδικτυακές. Και αυτό γιατί στις εκθέσεις ο επισκέπτης μπορεί να δει το προϊόν, να το δοκιμάσει, να το κρατήσει στα χέρια του, να έρθει σε άμεση επαφή με τη φιλοσοφία της μάρκας, κάτι που δε συγκρίνεται με την εμπειρία μια διαδικτυακής επαφής. «Με αυτό σαν γνώμονα, οι προσδοκίες είναι πολύ μεγαλύτερες καθώς ο επισκέπτης-αγοραστής θεωρούμε ότι θα έχει εντονότερη την ανάγκη να εκτεθεί σε νέα προϊόντα και διατροφικές προτάσεις. Ιδιαίτερα για νέες συμφωνίες – είτε έχουν να κάνουν με νέους πελάτες ή με εντελώς νέες εταιρίες και brands οι φυσικές εκθέσεις βοηθάνε πολύ».
Τα καινοτόμα βιολειτουργικά προϊόντα μπορεί να τα προμηθευτεί κανείς άμεσα και γρήγορα στο e-shop symbeeosis.com , το οποίο πραγματοποιεί αποστολές σε όλη την Ευρώπη, καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα βιολογικών προϊόντων, delicatessen, cafes, εστιατόρια και φαρμακεία. Επίσης, στο πολύ μεγάλο online φαρμακείο της Ισπανίας Naturitas.
«Προτεραιότητα αποτελεί το χτίσιμο της διανομής μας σε σημεία της Ελλάδας και του εξωτερικού, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική. Τα λειτουργικά τρόφιμα & ροφήματα είναι η κατηγορία που αυξάνεται παγκοσμίως, καθώς ο κόσμος αναζητά προϊόντα που ενισχύουν την υγεία και την ευημερία του, όχι σε μορφή χαπιού (το 90% των πελατών παγκοσμίως προτιμούν λειτουργικά τρόφιμα από τα συμπληρώματα διατροφής, 38% λένε ότι αναζητούν ενεργά τρόφιμα και ποτά, το 43% αναζητούν τρόφιμα που βοηθούν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού τους συστήματος)».
Επίσης, σύμφωνα με τον κ. Αναλυτή και η κατηγορία τσαγιού παγκοσμίως αυξάνεται, δεδομένου ότι δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στα οφέλη του τσαγιού για την υγεία και τις μοναδικές ιδιότητες του τσαγιού του βουνού, – αντιοξειδωτική και ανοσοποιητική ενίσχυση, τόνωση, ενίσχυση της μνήμης – , ενώ υπάρχει παράλληλα αύξηση του ενδιαφέροντος για επιλογές χωρίς καφεΐνη, στα πλαίσια του ενδιαφέροντος του ανθρώπου για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής.
«Είμαστε στη φάση που σχεδιάζουμε νέα λανσαρίσματα στην κατηγορία των συμπληρωμάτων διατροφής, με μια εντελώς διαφορετική λογική από αυτή που γνωρίζει ο κόσμος μέχρι τώρα. Και βέβαια, θα ακολουθήσουν και νέα προϊόντα στις υπάρχουσες κατηγορίες μας» υπογραμμίζει ο κ. Αναλυτής.