Τελικά κάτι έχει αρχίσει να κινείται στο food industry μιας και οι μεγάλες εκθέσεις έχουν αρχίσει να παίρνουν μπρος. Το έναυσμα έδωσε η Anuga που διεξήχθη πριν από λίγες ημέρες στην Κολωνία, με τους Ιταλούς να παίρνουν αυτή τη φορά τη σκυτάλη στην TUTTOFOOD, επιβεβαιώνοντας πως η πανδημία, ναι μεν πάγωσε για λίγο τις εκθεσιακές δραστηριότητες, δεν ήταν όμως ικανή να περιορίσει τις επιχειρήσεις που θέλουν διακαώς να επικοινωνήσουν τα νέα προϊόντα τους.
Καφέδες, ζυμαρικά, αφεψήματα, τσάι, είδη ζαχαροπλαστικής, ζύμες για είδη φούρνου, μέχρι και παγωτά είναι μερικά από τα είδη που παρουσιάζουν τα 2.700 brands από 50 χώρες που συμμετέχουν στην έκθεση.
Οι Ιταλοί, παίζουν στην έδρα τους επενδύοντας πολύ σε έναν τομέα, που έτσι και αλλιώς, έχει αφήσει το αποτύπωμα του παγκοσμίως. Μάλιστα οι εκτιμήσεις τους είναι πως μέχρι το τέλος του 2021 οι εξαγωγές ιταλικών αγρό-προϊόντων θα έχουν ξεπεράσει το κατώφλι των 50 δις ευρώ, ενώ ο ρυθμός ανάπτυξης θα είναι 2,4%-4,6% μέχρι το 2024.
Η ελληνική παρουσία στην TUTTOFOOD που λαμβάνει χώρα στο Μιλάνο από τις 22 έως και τις 26 Οκτωβρίου, είναι ικανοποιητική με τους Έλληνες εκθέτες να δηλώνουν δυνατοί όσον αφορά τις εξαγωγές και παράλληλα έτοιμοι να ξεκλειδώσουν νέες αγορές.
Όπως ειπώθηκε στην έκθεση, το momentum είναι κατάλληλο για επενδύσεις σε καινοτόμα προϊόντα στον χώρο του τροφίμου, δεδομένης και της ανάπτυξης που αναμένεται να σημειωθεί τα επόμενα χρόνια, τόσο στην εστίαση, όσο και στη βιομηχανία της φιλοξενίας. Στα παραπάνω στοιχεία να προσθέσουμε και την σταδιακή άνοδο του παγκόσμιου πληθυσμού που θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη ζήτηση αγαθών, με τη διαφορά όμως ότι ο καταναλωτής θα προκρίνει εκείνα που χαρακτηρίζονται για την υψηλή διατροφική τους αξία και παράλληλα προωθούν τη μακροζωία του.