Της Νικόλ Καζαντζίδου
Η μεγάλη πρόκληση για να μπορείς να είσαι “μέσα στα πράγματα” είναι να προσαρμόζεσαι στα νέα δεδομένα, να αφουγκράζεται στον παλμό και τις ανάγκες της αγοράς και να είσαι πάντα ένα βήμα μπροστά. Η πανδημία και οι συνθήκες που δημιουργήθηκαν από αυτήν για κάποιους αποτέλεσαν την ευκαιρία να εξελίξουν το προϊόν τους και να το διαμορφώσουν με τέτοιο τρόπο ώστε να δώσουν λύση στους επαγγελματίες. Σε αυτό το πλαίσιο μπήκε και η συνεργασία της GREAT EXHIBITIONS με την εταιρεία STAMEGNA για την Ελλάδα.
Η GREAT EXHIBITIONS αντιλαμβανόμενη τις σύγχρονες παραμέτρους προχώρησε στη συγκεκριμένη συνεργασία, με σκοπό να δώσει στους επαγγελματίες ένα επιπλέον εργαλείο καινοτόμο και πρωτοποριακό, προκειμένου να αναπτύξουν το πελατολόγιό τους. Η STAMENGA αποτελεί ένα μέσο εξωστρέφειας προκειμένου να διευκολύνει τις ελληνικές εξαγωγές και την προβολή των προϊόντων των επιχειρήσεων διεθνώς.
Τι ακριβώς κάνει; Αρχικά παρέχει τη δυνατότητα για στοχευμένες επαγγελματικές virtual B2B συναντήσεις προκειμένου η ενδιαφερόμενη εταιρεία να αναπτύξει και να διευρύνει το επαγγελματικό της δίκτυο.
Τα πλεονεκτήματα με αυτήν τη διαδικασία είναι το ασφαλές περιβάλλον καθώς δεν υπάρχει η ανάγκη ενός επαγγελματικού ταξιδιού, η αύξηση της αποδοτικότητας και αυτό επειδή έχει ήδη προηγηθεί η προετοιμασία του προγράμματος συναντήσεων με τους κατάλληλους αγοραστές από την ομάδα της Stamegna ενώ παρέχεται εχεμύθεια και αμεσότητα στις ερωτήσεις που γίνονται κατά τις One-on-One συναντήσεις. Σημαντικό επίσης είναι ότι γίνεται έγκαιρος προγραμματισμός καθώς η λίστα με τους αγοραστές ανακοινώνεται 3 εβδομάδες νωρίτερα. Παράλληλα, με τη διεργασία που έχει προηγηθεί προετοιμάζεται ο συνδυασμός των συναντήσεων ώστε να είναι ανά κατηγορία προϊόντων και επιθυμητών συναντήσεων από λίστα αγοραστών.
Πιο συγκεκριμένα έχουν δημιουργηθεί ορισμένα πακέτα που περιλαμβάνουν:
🠶 Voucher 8, 10 ή 12 διαδικτυακών – virtual b2b συναντήσεων,
🠶 Profile book: όλες οι πληροφορίες των εταιρειών-αγοραστών και τα
προσωπικά στοιχεία επικοινωνίας των αγοραστών ( σε PDF ).
🠶 20λεπτη διάρκεια ανά διαδικτυακή συνάντηση.
🠶 Επιλογή συναντήσεων από οποιαδήποτε κατηγορία προϊόντων: τροφίμων, ποτών, ομορφιάς.
🠶 Αξιοποίηση συναντήσεων σε 2 events.
🠶 Σε κάθε γεγονός υπάρχουν 12 αγοραστές και τουλάχιστον οι 6 από αυτούς είναι νέοι.
🠶 Εκπαίδευση για την χρήση της πλατφόρμας.
🠶 Λίστα με tips για καλύτερη προετοιμασία και διαχείριση του χρόνου της συνάντησης.
🠶 Το προφίλ και τα στοιχεία επικοινωνίας της εκάστοτε εταιρίας θα είναι
διαθέσιμα σε όλους τους αγοραστές μέχρι να ολοκληρωθεί η διάρκεια του πακέτου ανεξαρτήτως αν θα επιλέξουν να πραγματοποιήσουν συνάντηση μαζί της ή όχι.
Συμμετέχοντας στη διαδικασία
Η εταιρεία πρέπει να συμπληρώσει την αίτηση συμμετοχής περιγράφοντας το προφίλ της και επιλλέγοντας τις επιθυμητές κατηγορίες προϊόντων.
Με αυτόν τον τρόπο αποκτά πρόσβαση στις λίστες αγοραστών ανά κατηγορία προϊόντων
προκαταβολικά της αίτησης και δήλωση των επιθυμητών αγοραστών προς συνάντηση. Οι αγοραστές ενημερώνονται για τις συμμετέχουσες εταιρίες ανά κλάδο και event και αποκτούν επίσης πρόσβαση στο προφίλ των εταιρειών που συμμετέχουν. Αυτό με τη σειρά του συνεπάγεται προγραμματισμό και προετοιμασία συναντήσεων και από την ομάδα της Stamegna και τον διαχειριστή που θα αναλάβει κάθε εταιρεία.
Οι συναντήσεις γίνονται διαδικτυακά και πραγματοποιούνται μέσω της εφαρμογής Zoom. Κάθε τηλεσυνάντηση έχει διάρκεια 20 λεπτών και ένας εξειδικευμένος υπάλληλος Stamegna Account Manager θα συντονίζει τις συναντήσεις. Για τη διαδικασία αυτή δεν απαιτείται να έχει κάποιος λογαριασμό στην εφαρμογή Zoom. Οι συναντήσεις είναι προγραμματισμένες βάσει των κατηγοριών που έχει δηλώσει η κάθε εταιρεία στη φόρμα ενώ οι Account Managers της Stamegna είναι διαθέσιμοι να βοηθήσουν στην προετοιμασία της συμμετοχής. Σημειώνεται ότι την προηγούμενη ημέρα των συναντήσεων, ο account manager που θα ανατίθεται σε κάθε εταιρεία, της ανακοινώνει το τελικό πρόγραμμα των συναντήσεων και κάνει μια σύντομη εκπαίδευση στην
χρήση της εφαρμογής προκειμένου να αποφευχθούν θέματα κατά τη διάρκεια των συναντήσεων.
Στους αγοραστές των B2B συναντήσεων περιλαμβάνονται έμποροι λιανικής πώλησης – retailers (50%), έμποροι χονδρικής πώλησης – wholesalers, εισαγωγείς – importers, διανομείς- distributors
2δ.επαγγελματίες HO.RE.CA. (50%), οι οποίοι προέρχονται από Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ασία και
Αμερική, από νέες χώρες και νέες αγορές με βάση το νέο πρόγραμμα της Stamegna.
Στις κατηγορίες των προϊόντων περιλαμβάνονται τρόφιμα, ποτά, αλκοολούχα και μη, προϊόντα ομορφιάς και προϊόντας προσωπικής φροντίδας και υγιεινής.
Τα Live events της GREAT EXHIBITIONS και της STAMEGNA
Η Great Exhibitions συνεχίζει τη δράση της όμως και με live events με επερχόμενα στις 28 – 29 Νοεμβρίου στο Ντουμπάι το Middle Eastern All Food & Beverages Event και το Middle Eastern All Health & Beauty Even.
Στα Live events που έχουν επίσης προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, ο κάθε εκθέτης έχει το χώρο με τα δείγματά του και το προωθητικό του υλικό. Η κάθε εταιρεία μπορεί να εκπροσωπηθεί από ένα έως δύο άτομα. Στην οργάνωση περιλαμβάνονται 24 προγραμματισμένες συναντήσεις 20
λεπτών πρόσωπο με πρόσωπο με σχετικούς αγοραστές. Για τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας γίνεται συνάντηση με το μέγιστο αριθμό αγοραστών σε ελάχιστο χρονικό διάστημα.
Επίσης, γίνεται εξοικονόμηση χρημάτων καθώς μειώνεται ο προϋπολογισμός, αφού παρέχεται η δυνατότητα, μόνο με ένα τέλος εγγραφής να συναντήσει η εταιρεία τους αγοραστές της αρεσκείας της. Επιτυγχάνεται επίσης εξοικονόμηση χρόνου, αφού η κάθε εταιρεία γνωρίζει όλους τους διανομείς και τους εμπόρους λιανικής σε ένα μέρος.