Σε μία σειρά ψηφιακών εκδηλώσεων, μεταξύ αυτών, στο Τουριστικό Συνέδριο “ITB Convention” και στη “Digital Business Day” εστιάζει για το έτος 2022 η μεγαλύτερη Διεθνής Τουριστική Έκθεση στον κόσμο, ITB Berlin.
Σε ό,τι αφορά τη Digital Business Day, που θα λάβει χώρα στις 17 Μαρτίου 2022, θα προσφέρει τη δυνατότητα στους παρόχους τουριστικών υπηρεσιών και τους buyers απ’ όλο τον κόσμο, να συναντηθούν και να ανταλλάξουν ιδέες και απόψεις, διαδικτυακά, μέσα από τις συνεδρίες Speed Networking, διατηρώντας ανοιχτό τον δίαυλο επικοινωνίας της τουριστικής αγοράς.
Επιπλέον, το καθιερωμένο συνέδριο “ITB Convention”, που λαμβάνει χώρα ετησίως παράλληλα με την έκθεση, θα διεξαχθεί κανονικά, μέσω Live-streaming, τον Μάρτιο του 2022. Στο πλαίσιο αυτού και με αφορμή τις έκτακτες συνθήκες που επιβάλλει η πανδημία στη λειτουργία της αγοράς, στο επίκεντρο του Συνεδρίου θα τεθούν θέματα σχετικά με την ψηφιοποίηση, τη βιωσιμότητα και την ανθεκτικότητα των εταιρειών του κλάδου.
Όπως ανακοίνωσε ο Εκθεσιακός Οργανισμός του Βερολίνου, τον οποίο αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, οι εταιρείες που είχαν δηλώσει ήδη συμμετοχή για τη δια ζώσης έκθεση, που επρόκειτο να πραγματοποιηθεί 9 με 13 Μαρτίου, θα συναντηθούν εκ νέου στην επόμενη ITB Berlin, στις 8 Μαρτίου 2023, στο Εκθεσιακό Κέντρο του Βερολίνου.
Κάθε ενδιαφερόμενη επιχείρηση μπορεί για πληροφορίες σχετικά με την ITB Berlin να απευθύνεται στο Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, στο τηλ. 210 64 19 037 καθώς και στην ειδική ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου για τις εκθέσεις: www.german-fairs.gr και στην ιστοσελίδα της έκθεσης: www.itb-berlin.com.