Ανάμεσα σε 60 χώρες ανά τον κόσμο και αξιολογώντας έξι διαφορετικές παραμέτρους, το Ipsos απέδωσε την κορυφαία θέση όσον αφορά το καλύτερο εθνικό brand στη Γερμανία. Οι έξι παράγοντες που έλαβε υπόψιν στην κάθε χώρα είναι οι εξαγωγές, η κυβερνησιμότητα, ο πολιτισμός, ο τουρισμός, ο λαός και η μετανάστευση & επενδύσεις.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του Ipsos, προέκυψαν τα εξής:
5. Βρετανία
Η Βρετανία έλαβε υψηλό σκορ στον κλάδο της επιστήμης και τεχνολογίας, καθώς και του αθλητισμού και του πολιτισμού. Σύμφωνα όμως με το Ipsos, έχασε πόντους για την έλλειψη επαρκών περιβαλλοντικών νόμων, καθώς και στην φιλοξενία.
4. Ιταλία
Από την έκτη θέση στην οποία βρισκόταν στην προηγούμενη σχετική έρευνα, η Ιταλία μεταπήδησε στην τέταρτη θέση λόγω της υψηλής βαθμολογίας στον πολιτισμό, τον τουρισμό, αλλά και την καταλληλότητα των κατοίκων της για εργασία.
3. Ιαπωνία
Μία θέση ανέβηκε η ασιατική χώρα σε σχέση με την προηγούμενη λίστα του Ipsos, λαμβάνοντας υψηλή βαθμολογία για τον πολιτισμό, τον τουρισμό και τους ανθρώπους που συγκεντρώνει. Επίσης, υψηλή αναγνώριση έλαβε και χάρη στην εξαγωγική της ισχύ.
2. Καναδάς
Η χώρα της Αμερικής βρίσκεται για πρώτη φορά τόσο ψηλά στη λίστα, καθώς έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία μεταξύ όλων των 60 χωρών για την κυβερνησιμότητα, αλλά και τις επενδυτικές και μεταναστευτικές της πολιτικές.
1. Γερμανία
Για πέμπτο συναπτό έτος, η Γερμανία βρίσκεται στην κορυφή, καθώς οι καταναλωτές παγκοσμίως έχουν θετική στάση όσον αφορά την αγορά γερμανικών προϊόντων, στις επενδύσεις σε γερμανικές εταιρείες, στην απασχόληση Γερμανών, αλλά και στην παρακολούθηση γερμανικών σπορ.
Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν επίσης:
Γαλλία (6η θέση)
Ελβετία (7η θέση)
ΗΠΑ (8η θέση)
Σουηδία (9η θέση)
Αυστραλία (10η θέση)
Σημειώνεται πως στη λίστα του Ipsos, η Ελλάδα κατέλαβε την 21η θέση κατεβαίνοντας μία από την προηγούμενη έκθεση.