Ο COVID-19 έχει επηρεάσει τον τρόπο που εργαζόμαστε. Η PWC αναφέρει ότι το 77% των εργαζομένων θέλουν να αλλάξουν τις δεξιότητές τους, ειδικά τις ψηφιακές, και ότι η εξ αποστάσεως εργασία είναι περιζήτητη. Η McKinsey, από την άλλη πλευρά, δηλώνει ότι η πανδημία επιτάχυνε τις αλλαγές που ήταν ήδη σε εξέλιξη με ταχύτερους ρυθμούς από ό,τι θα μπορούσε να προβλέψει κανείς. Η έρευνα CFO της Gartner αποκάλυψε ότι το 74% των εταιρειών σχεδιάζει να μετατοπίσει μόνιμα υπαλλήλους σε εξ αποστάσεως εργασία. Όπως παρατήρησε το
Entrepreneur.com, είναι οι εταιρείες Big Tech, που πρωτοστατούν σε αυτή την αλλαγή.
Ορισμένες εταιρείες δεν μπορούν να μεταβούν στην ψηφιακή εργασία τόσο άμεσα όσο το Facebook, το Twitter και άλλες. Μερικές από αυτές βασίζονται στην επικοινωνία πρόσωπο με πρόσωπο και τους λείπουν τα σχετικά εργαλεία και οι γνώσεις προκειμένου να λειτουργήσουν ψηφιακά τόσο γρήγορα. Επιπλέον, συνεργάζονται με εταιρείες για τις οποίες ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι επίσης ένα πρόβλημα. Αν και προσπαθούν να προσαρμοστούν στην εξ αποστάσεως προσέγγιση στην εργασία, η έλλειψη δια ζώσης επικοινωνίας μπορεί να υπονομεύει
τη σωστή λειτουργία τους. Οι διαδικτυακές συναντήσεις απλά δεν κάνουν για αυτές.
Ωστόσο, οι εταιρείες B2B πρέπει να δράσουν γρήγορα και να ενστερνιστούν την ψηφιακή επικοινωνία, για να παραμείνουν στην επιχειρηματική επικαιρότητα. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, όταν πρόκειται για πωλήσεις B2B και εξυπηρέτηση πελατών στο εμπόριο. Ας δούμε γιατί.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις B2B είναι τώρα πιο σημαντικές από ποτέ
Η τρέχουσα παγκόσμια κατάσταση δημιούργησε νέες ευκαιρίες. Συγκεκριμένα, βοήθησε επιχειρήσεις, που ήταν βέβαιες ότι δεν μπορούν να πουλήσουν μέσω του Διαδικτύου, να προσεγγίσουν ψηφιακά κανάλια προκειμένου να διασωθούν – πολλές μάρκες χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό εμπόριο για πρώτη φορά, λόγω της πανδημίας. Ας αναλύσουμε τρεις λόγους για τους οποίους οι διαδικτυακές πωλήσεις B2B έχουν μεγαλύτερη σημασία αυτή τη στιγμή από ποτέ πριν.
1. Οι προτιμήσεις του αγοραστή B2B αλλάζουν λόγω των lockdowns
Όταν σχεδιάζετε μια στρατηγική πωλήσεων για οποιαδήποτε εταιρεία, πρέπει να λαμβάνετε υπόψη τον αγοραστή και να θέτετε μια σειρά από ερωτήσεις:
Ποιος είναι ο αγοραστής;
Τι χρειάζεται;
Πού μπορούμε να τον βρούμε;
Πώς πρέπει να τον προσεγγίσουμε;
Πότε αγοράζει το προϊόν μας;
Για να πετύχουν, οι πωλητές πρέπει να γνωρίζουν τις απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις. Ωστόσο, λόγω του COVID-19 και του ψηφιακού μετασχηματισμού, οι προτιμήσεις των B2B αγοραστών αλλάζουν (βλ. την αναφορά McKinsey σχετικά με τους B2B αγοραστές). Αρχίζουν να μοιάζουν με αυτές των αγορών B2C. Οι άνθρωποι θέλουν να ψωνίζουν μέσω Διαδικτύου. Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους οι διαδικτυακές πωλήσεις B2B είναι εξαιρετικά σημαντικές αυτή τη στιγμή.
2. Οι διαδικτυακές πωλήσεις B2B φέρνουν κέρδη αυτή την περίοδο
Επιπλέον, η μετάβαση σε B2B μπορεί να κάνει μια επιχείρηση πιο κερδοφόρα. Η πανδημία έχει επηρεάσει αρνητικά τα επιχειρηματικά αποτελέσματα. Πολλές εταιρείες B2B έχασαν το MRR (Monthly Recurring Revenue), επειδή δεν απέκτησαν νέους πελάτες, και στην πραγματικότητα το ARR (Annual Recurring Revenue) τους μειώθηκε πέρυσι.
Τα lockdowns δεν επηρέασαν τον όγκο πωλήσεων καταναλωτικών αγαθών. Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι η διανομή τους στράφηκε προς τη χρήση ψηφιακών καναλιών, καθώς οι παραγωγοί επένδυσαν σε ηλεκτρονικά καταστήματα DTC (Direct To Consumer) και κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μελέτες περιπτώσεων από εταιρείες όπως η Coca-Cola δείχνουν ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις μπορούν να είναι εξίσου αποτελεσματικές με τις πρόσωπο με πρόσωπο.
Ομοίως, η απομακρυσμένη εργασία δημιούργησε δυνατότητες τεράστιας βελτιστοποίησης κόστους, που ήταν δύσκολο να επιτευχθεί, όταν όλοι εργάζονταν στο γραφείο. Σε πολλές εταιρείες δεν χρειάζονταν πλέον η ενοικίαση ενός στόλου επαγγελματικών αυτοκινήτων, η πληρωμή βενζίνης για επαγγελματικά ραντεβού ή η σπατάλη του ημερήσιου εργάσιμου χρόνου των στελεχών τους για μια και μόνον επαγγελματική συνάντηση. Η ζωή και η επιχείρηση μπορούν να συνεχιστούν εξ αποστάσεως με τρόπο που να ευνοεί την ποιότητα της πρώτης και τη βελτιστοποίηση των κερδών της δεύτερης.
3. Οι διαδικτυακές πωλήσεις B2B σημαίνουν περισσότερα ενεργά δεδομένα Τα ψηφιακά εργαλεία έχουν ένα ισχυρό πλεονέκτημα έναντι των συναντήσεων πρόσωπο με πρόσωπο. Μπορείτε να παρακολουθείτε κάθε αλληλεπίδραση. Τα περισσότερα πράγματα μπορούν να μετρηθούν – και λαμβάνετε πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά, τη δέσμευση ή ακόμα και τη στάση του πελάτη. Μπορείτε να συγκρίνετε δεδομένα μεταξύ συσκευών, χρονικού διαστήματος, τοποθεσιών κ.λπ. Χρησιμοποιώντας αυτές τις γνώσεις, μπορείτε να σχεδιάσετε και να εκτελέσετε μια στρατηγική πωλήσεων.
Ψηφιακός μετασχηματισμός των εκθέσεων
Μια εμπορική έκθεση, ψηφιακή, υβριδική ή δια ζώσης, είναι ένας τέλειος τρόπος για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να μεγιστοποιήσουν την απόδοση της επένδυσής τους (ROI). Οι διοργανωτές εμπορικών εκθέσεων φέρνουν πολλούς πωλητές κάτω από την ίδια στέγη, επιτρέποντάς τους να συναντούν επιχειρήσεις αυτοπροσώπως ή μέσω εικονικών συστημάτων.
Καθώς ο κόσμος οδεύει προς εκσυγχρονισμένες λύσεις, ο παραδοσιακός τρόπος εμπορικών εκθέσεων αλλάζει και αυτό οφείλεται όχι μόνον στις επιπτώσεις του Covid -19 αλλά και στα πιο πρόσφατα ψηφιακά εργαλεία. Οι διοργανωτές εκδηλώσεων προσαρμόζονται στην τεχνολογία χωρίς να ξεχνούν την ανθρώπινη αλληλεπίδραση. Η ιδέα πίσω από τη μετάβαση προς λύσεις ψηφιακών εμπορικών εκθέσεων είναι η παροχή μέγιστης ευελιξίας και η διασφάλιση αποτελεσματικών αλληλεπιδράσεων και εκδηλώσεων για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Έχοντας αυτό υπόψη, οι εφαρμογές εμπορίου, όπως η Needl της Wabel και το Cloneese της Stamegna, ενσωματώνουν τις τελευταίες τάσεις, για να διευκολύνουν τους προμηθευτές και τους συμμετέχοντες (Oι προαναφερθείσες εφαρμογές προσφέρονται στην Ελλάδα αποκλειστικά από την Great Exhibitions, όπως και η διαδικτυακή 3D πλατφόρμα FOOD MARKET SHOW). Ας
εξερευνήσουμε τις νέες τάσεις στις ψηφιακές εκθέσεις, που μεταμορφώνουν τον κλάδο των εμπορικών εκθέσεων.
Το Hybrid γίνεται mainstream στις ψηφιακές εμπορικές εκθέσεις
Παλαιότερα, οι ψηφιακές εκδηλώσεις περνούσαν στα ψιλά, επειδή οι άνθρωποι αλληλεπιδρούσαν περισσότερο πρόσωπο με πρόσωπο, παρά παρακολουθώντας εκδηλώσεις στο διαδίκτυο. Τώρα ωστόσο βλέπουμε τις ψηφιακές λύσεις να πρωτοστατούν, ενώ το ίδιο συμβαίνει με τα υβριδικά ή εικονικά γεγονότα. Σήμερα, η προσθήκη μιας ψηφιακής προσέγγισης σε μια ζωντανή εκδήλωση έχει καταστεί απαραίτητη σε μεγάλο βαθμό, καθώς επιτρέπει στους διοργανωτές εκδηλώσεων να διατηρούν υψηλό αριθμό παρακολούθησης, ακόμα κι αν το δια ζώσης κοινό της εκδήλωσης είναι πολύ μικρό.
Δύο σημαντικά προνόμια των υβριδικών εμπορικών εκθέσεων είναι:
Πολλοί δυνητικοί επισκέπτες δεν μπορούν να παρακολουθήσουν εμπορικές εκθέσεις λόγω οικονομικών περιορισμών. Οι υβριδικές εκδηλώσεις τούς δίνουν τη δυνατότητα συμμετοχής από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Αυτό επιτρέπει στους διοργανωτές εκδηλώσεων να επεκτείνουν την εμβέλειά τους και να διατηρήσουν τη βιωσιμότητα των εκθέσεων.
Δεύτερον, μια υβριδική λύση είναι πολύ πιο οικονομική από μια αποκλειστικά ζωντανή εκδήλωση. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι εκθέτες καλούνται να ξοδέψουν λιγότερα σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις, παρά σε αυτές στις οποίες παρευρίσκονται αυτοπροσώπως.
Ήδη βλέπουμε μεγάλες εκθέσεις όπως η Anuga, η Ism και η Tuttofood να δημιουργούν ειδική υβριδική πλατφόρμα για διαδικτυακές B2B συναντήσεις.
Το μέλλον στο Live Streaming (Ζωντανή Ροή)
To Live Streaming γίνεται μια βασική τάση στον κλάδο των εμπορικών εκθέσεων. Αυτό συμβαίνει επειδή οι ζωντανές εκδηλώσεις επιτρέπουν την επέκταση σε συμμετέχοντες που δεν κατάφεραν να είναι παρόντες αυτοπροσώπως. Επιπλέον, αυτό επιτρέπει στους διοργανωτές να δημιουργήσουν διαδικτυακή διαφημιστική εκστρατεία και να προσελκύσουν διεθνές κοινό. Το πλεονέκτημα αυτής της ενσωματωμένης τεχνολογίας είναι ότι, εάν οι άνθρωποι μπορούσαν να δουν πόσο μοναδική είναι μια διαδικτυακή εκδήλωση, θα αγόραζαν εισιτήρια για τις μελλοντικές της εκδόσεις.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη (Artificial Intelligence/ΑΙ) αλλάζει το παιχνίδι
Προκειμένου να δοθεί η καλύτερη εμπειρία εμπορικής έκθεσης σε έναν συμμετέχοντα, οι εκθέτες πρέπει να ελέγξουν τι τού αρέσει ή τι χρειάζεται. Εκεί μπαίνει το AI (Τεχνητή Νοημοσύνη). Το AI έχει
τη δύναμη να βελτιστοποιήσει την εμπειρία της εκάστοτε εκδήλωσης. Έχει τη δυνατότητα να δημιουργεί εξατομικευμένες εμπειρίες για κάθε άτομο. Με την ανάλυση προσωπικών δεδομένων (“μού αρέσει” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενδιαφέροντα, τοποθεσίες επίσκεψης), η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει στην προβολή σχετικού περιεχομένου στα κατάλληλα άτομα. Ένα από τα παραδείγματα ενσωμάτωσης τεχνητής νοημοσύνης στον κλάδο των εμπορικών εκθέσεων είναι τα chatbots, ένα υπολογιστικό πρόγραμμα που μιμείται και επεξεργάζεται την ανθρώπινη επικοινωνία, επιτρέποντας στους ανθρώπους να αλληλεπιδρούν με ψηφιακές συσκευές σαν να μιλούσαν με ένα πραγματικό άτομο. Βρίσκονται στην πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης, απαντώντας σε πιθανά ερωτήματα ενός επισκέπτη ή ακόμη μπορούν να θέτουν στοχευμένα ερωτήματα, ώστε να κατευθύνουν τον εκάστοτε επισκέπτη σε σχετικό περιεχόμενο. Τα chatbots έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν μια βασική εξυπηρέτηση στους εκάστοτε πελάτες αλλά και να παραπέμψουν τα πιο δύσκολα ερωτήματα στους «συναδέλφους» τους του ανθρώπινου δυναμικού του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών.
Ένα άλλο παράδειγμα είναι η φωνητική μετάφραση. Άτομα κάθε εθνότητας παρακολουθούν ψηφιακές εμπορικές εκθέσεις. Η μέθοδος μετάφρασης με δυνατότητα AI επιτρέπει σε κάθε συμμετέχοντα να ακούσει και να κατανοήσει το περιεχόμενο στη γλώσσα του.
Οι διοργανωτές εμπορικών εκθέσεων έχουν συνειδητοποιήσει ότι μπορούν να τραβήξουν την προσοχή των παρευρισκομένων μέσα από εικόνες και ήχους. Κύριος στόχος του κάθε εκθέτη είναι
να προσφέρει στους παρευρισκόμενους μια ψηφιακή εμπειρία μοναδική και με τα κατάλληλα ερεθίσματα να διεγείρει τις αισθήσεις τους με τρόπο που να τους μεταφέρει νοητά κατά το δυνατόν εγγύτερα προς την υλική πραγματικότητα των εκθεμάτων. Οι μηχανισμοί που υιοθετούν οι εκθέτες είναι ποικίλοι. Περνούν, για παράδειγμα, από τη μονότονη παρουσίαση στον έξυπνο και πρωτότυπο σχεδιασμό φωτισμού. Άλλος τρόπος προσέλκυσης της προσοχής των επισκεπτών είναι η εγκατάσταση διαδραστικών πάνελ αφής στο περίπτερο. Μια πιο πρόσφατη τάση είναι το gamification, η ενσωμάτωση δηλαδή μηχανισμών παιχνιδιού σε ένα περιβάλλον μη-παιχνιδιού. Η πρακτική αυτή αξιοποιεί τα χαρακτηριστικά που κάνουν ένα game διασκεδαστικό, για να ενισχύσει το engagement του χρήστη, ανάλογα με το περιβάλλον στο οποίο αυτός βρίσκεται κάθε φορά.
Το AR/VR (Augmented Reality/Virtual Reality) βρίσκει το δρόμο για τις ψηφιακές εμπορικές εκθέσεις
Η ιδέα πίσω από τις εμπορικές εκθέσεις είναι η επικοινωνία περισσότερων πληροφοριών στους επαγγελματίες του κλάδου σχετικά με το προϊόν και τις υπηρεσίες μιας εταιρείας. Αυτές οι εκδηλώσεις τούς επιτρέπουν επίσης να συναναστρέφονται και να αλληλεπιδρούν με τους πιθανούς πελάτες τους.
Για τις εταιρείες, μια εμπορική έκθεση είναι μια τέλεια ευκαιρία να κερδίσουν κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης, να αυξήσουν τους πελάτες και να δημιουργήσουν brand awareness (αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας/του λογοτύπου). Ωστόσο, ο περιορισμός των εμπορικών εκθέσεων είναι ότι δεν μπορούν όλοι να αντέξουν οικονομικά να τις παρακολουθήσουν. Άρα, μία από τις λύσεις είναι τα υβριδικά εκθεσιακά δρώμενα. Μια άλλη λύση είναι η επαυξημένη πραγματικότητα/εικονική πραγματικότητα (AR/VR). Οι εκθέτες ενσωματώνουν αυτή τη λύση για να προσκαλέσουν πελάτες στο περίπτερό τους. Με τον τρόπο αυτό έχουν τη δυνατότητα να επιδείξουν προϊόντα σε ένα ευρύτερο κοινό. Μια άλλη μέθοδος που υιοθετούν είναι η κυκλοφορία μιας εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας για τους συμμετέχοντες. Πρόκειται για ένα μέσο που επιτρέπει στους ενδιαφερόμενους να αλληλεπιδρούν με το προϊόν, ακόμα κι αν το περιεχόμενο της παρουσίασης δεν είναι πλέον διαθέσιμο ζωντανά.
Τα Wearables πρωτοστατούν σε αυτόν τον κλάδο
Ναι, τα wearables, οι συσκευές δηλαδή που φοριούνται, είναι για τους λάτρεις της φυσικής κατάστασης. Ωστόσο, αυτές οι συσκευές γίνονται το μέλλον των ψηφιακών εμπορικών εκθέσεων. Με την τεχνολογία NFC (Near Field Communication), τα wearables έχουν γίνει μια λύση για τη συλλογή πληροφοριών. Ο εκθέτης μπορεί να τοποθετήσει μια συσκευή παροχής πληροφοριών οπουδήποτε στο περίπτερο, επιτρέποντας στον συμμετέχοντα να κατεβάσει περιεχόμενο χωρίς καμία ταλαιπωρία στο δικό του wearable.
Ένα άλλο παράδειγμα φορητών συσκευών είναι οι ετικέτες RFID (Radio Frequency Identification), οι οποίες μπορούν να παρακολουθούν χρόνους αναμονής, ενδιαφέροντα και άλλες παραμέτρους.
Αυτός ο συνδυασμός είναι σε θέση να δημιουργήσει μια προσαρμοσμένη και εξατομικευμένη εμπειρία για κάθε συμμετέχοντα στην έκθεση.
Ο κλάδος των τροφίμων
Ο παγκόσμιος τομέας τροφίμων και ποτών είναι ένας από τους παλαιότερους κλάδους στον κόσμο. Σήμερα, η βιομηχανία αξίζει 6,1 τρισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Για αιώνες, το εμπόριο
τροφίμων και ποτών κυριαρχούνταν από φυσικά καταστήματα, εκδηλώσεις και εκθέσεις. Όλα αυτά άλλαξαν, όταν χτύπησε η πανδημία.
Όλοι οι τομείς της παγκόσμιας οικονομίας διαταράχθηκαν από την πανδημία με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Η βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών ήταν ανάμεσα στους τομείς με τις πιο σοβαρές επιπτώσεις. Όταν επιβλήθηκε η απαγόρευση κυκλοφορίας, η κίνηση προς τα εστιατόρια και τις καφετέριες δέχτηκε πλήγμα. Στη Λατινική Αμερική η κίνηση μειώθηκε κατά 75%, ενώ η Βόρεια Αμερική και η Μέση Ανατολή σημείωσαν μείωση 90% σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από την πανδημία. Επιπλέον, η βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό σε logistics just-in-time. Αυτό το μοντέλο είναι ιδανικό, όταν οι λειτουργίες είναι κανονικές, και μπορεί ακόμη και να αντέξει ένα ορισμένο επίπεδο αναταραχής στην αλυσίδα εφοδιασμού. Όμως, το επίπεδο των διαταραχών στην παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού, το οποίο δημιουργεί η πανδημία, μπορεί να είναι καταστροφικό.
Όλοι αυτοί οι παράγοντες οδήγησαν σε κλείσιμο ή οικονομικές απώλειες χιλιάδες εστιατόρια, μπαρ, ακόμη και ορισμένα φυσικά παντοπωλεία, κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Ευτυχώς, οι συνέπειες της πανδημίας δεν ήταν μόνον καταστροφικές. Ενώ η κίνηση σε εστιατόρια και φυσικά καταστήματα μειώθηκε, το εμπόριο στο Διαδίκτυο άνθησε. Στο απόγειο της πανδημίας το ένα τρίτο των καταναλωτών παρήγγειλε τρόφιμα μέσω Διαδικτύου – το 41% το έκανε για πρώτη φορά. Η ευκολία της παράδοσης στην εξώπορτα είναι πιθανό να μετατρέψει τις διαδικτυακές αγορές σε μια μακροχρόνια συνήθεια.
Αυτή η τάση δεν περιορίστηκε μόνο στο λιανικό εμπόριο. Σύμφωνα με τη McKinsey, περίπου το 70% των υπευθύνων λήψης αποφάσεων B2B έχουν ερωτευτεί να κάνουν παραγγελίες εξ αποστάσεως. Και αυτό δεν είναι μόδα – περίπου το 89% σχεδιάζει να συνεχίσει να κάνει αγορές B2B εξ αποστάσεως μεσοπρόθεσμα.
Το κύριο κανάλι πολλών παραγωγών τροφίμων και ποτών για την απόκτηση πελατών ήταν η παρακολούθηση φυσικών εμπορικών εκδηλώσεων και εκθέσεων. Πολλές επιχειρήσεις παραδέχονται ότι αυτή η προσέγγιση μπορεί να χτυπηθεί ή να χαθεί, συνήθως έχει μεγάλο κόστος συμμετοχής και, τελικά, δαπανηρές συναντήσεις και διαπραγματεύσεις εκτός σύνδεσης μπορεί μερικές φορές να οδηγήσουν σε λίγες παραγγελίες.
Οι διά ζώσης εκθέσεις έχουν επηρεαστεί σημαντικά από την πανδημία. Κατά συνέπεια, οι προμηθευτές έχασαν τις σχέσεις τους με τους πελάτες τους. Όταν χτύπησε η πανδημία, φέρνοντας μαζί της διακοπές της παγκόσμιας αλυσίδας εφοδιασμού, μείωση της φυσικής κίνησης και lockdowns, οι προμηθευτές αποφάσισαν να δοκιμάσουν τους διαδικτυακούς λιανοπωλητές, όπως το Alibaba.com. Παρόλο που πολλές επιχειρήσεις θεωρούν τους εαυτούς τους γνώστες της τεχνολογίας, υπήρχαν αμφιβολίες για το αν το ηλεκτρονικό εμπόριο ήταν μια καλή ευκαιρία για αυτές. Πολλοί στο τέλος έμειναν έκπληκτοι από τα θεαματικά αποτελέσματα.
Ο Covid-19 μπορεί σιγά σιγά να φεύγει, τα εργαλεία που έφερε μαζί του όμως μένουν. Οι διαδικτυακές Β2Β συναντήσεις και τα υβριδικά εκθεσιακά γεγονότα είναι δύο εργαλεία τα οποία, αν αξιοποιηθούν σωστά, θα αποφέρουν τα μέγιστα στις επιχειρήσεις που τα χρησιμοποιούν.