Η αποκλειστική συνεργασία της Great Exhibitions με τις δύο μεγάλες εταιρείες επιβεβαιώθηκε με την συμμετοχή τους στα περίπτερά της εταιρείας κατά τη FOOD EXPO 2022.
Η Tuttofood προσφέρεται για την καλύτερη είσοδο των ελληνικών προϊόντων στην Ιταλική αγορά! Χαρακτηριστικό είναι ότι οι ελληνικές εξαγωγές αγροδιατροφικών προϊόντων το 2020 ενισχύθηκε κατά 21,5% και έφτασε το 1 δις. € τζίρο ανεβάζοντας το συνολικό τους μερίδιο στις ελληνικές εξαγωγές σε 31,3% έναντι 22,3% το 2019. Όπως επισημαίνεται σε σχετικό ενημερωτικό σημείωμα του γραφείου ΟΕΥ της ελληνικής πρεσβείας στην Ρώμη, “στο περιοριστικό καθεστώς της κρίσης της πανδημίας, το επίπεδο κατανάλωσης αγροδιατροφικών προϊόντων επέδειξε μια ισχυρή ανθεκτικότητα”.
Ενθαρρυντικά είναι και τα αποτελέσματα της συμμετοχής της Great Exhibitions στην έκδοση της έκθεσης το 2021. Η έκθεση, πραγματοποιήθηκε παράλληλα με την HOST και τη MEAT-TECH, ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Περισσότεροι από 150.000 επισκέπτες συναντήθηκαν δια ζώσης με 2.700 εταιρείες και ήταν φανερό ότι η φυσική παρουσία προσδίδει ζωντάνια και ενισχύει το δίαυλο επικοινωνίας και συνεργασίας της εφοδιαστικής-αγοραστικής αλυσίδας και των εταιρειών-παραγωγών τροφίμων και ποτών.
22 ελληνικές εταιρείες έδωσαν με επιτυχία το “παρών” και μέσα από μια καλοσχεδιασμένη από την GREAT EXHIBITIONS συμμετοχή παρουσίασαν στους διεθνείς αγοραστές τα εκλεκτά ελληνικά τους προϊόντα. Η παρουσία της κα Sara Paternoster, International Sales Manager του Ιταλικού κολοσσού, στη Food Expo, επιβεβαίωσε τη δυναμική της TUTTOFOOD, καθώς πλήθος ελληνικών εταιρειών αλλά και περιφερειών έδειξαν έντονο ενδιαφέρον για συμμετοχή τους στην επόμενη έκδοσή της το 2023.
Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει για τα προϊόντα με τη μεγαλύτερη ζήτηση:
- Ελαιόλαδο
- Ιχθυηρά
- Σιτάρι
- Γαλακτοκομικά
- Ελιές
- Ακτινίδια
- Γλυκά και Σνακ
Stamegna Retail Management – Ο «ταύρος» των Β2Β συναντήσεων!
Η συνεργασία μας με τη Stamegna ξεκινάει το 2020, εν μέσω πανδημίας, ως ένα επιπλέον προσφερόμενο εργαλείο Β2Β συναντήσεων, προκειμένου να βοηθήσει τη στάσιμη, λόγω Covid 19, ελληνική αγορά. Γρήγορα η συνεργασία μας επεκτάθηκε στις 2 ψηφιακές εκθέσεις που διοργάνωσε με επιτυχία η εταιρεία μας, FOOD MARKET SHOW, αλλά και στα φυσικά γεγονότα, από τον Οκτώβριο του 2021, οπότε και ξαναεπιτράπησαν οι διά ζώσης εκδηλώσεις.
Πλεονεκτήματα των online B2B:
Ασφάλεια: Δεν υπάρχει ανάγκη για ταξίδι.
Αποδοτικότητα: Η ομάδα της Stamegna προετοιμάζει το πρόγραμμα των συναντήσεων με τους κατάλληλους αγοραστές.
One-on-One συνάντηση: εχεμύθεια, αμεσότητα στις ερωτήσεις σας.
Έγκαιρος προγραμματισμός: ανακοίνωση ημερομηνιών και λίστα αγοραστών 3 εβδομάδες νωρίτερα.
Άψογος συνδυασμός συναντήσεων: ανά κατηγορία προϊόντων και επιθυμητών συναντήσεων από λίστα αγοραστών.
Οι αγοραστές είναι:
- έμποροι λιανικής/ πώλησης – retailers (50%)
- 2α. έμποροι χονδρικής πώλησης – wholesalers,
- 2β. εισαγωγείς – importers,
2γ. διανομείς – distributors 2δ.επαγγελματίες HO.RE.CA. (50%)
….και προέρχονται από: Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ασία και Αμερική, από νέες χώρες και νέες αγορές με βάση το νέο πρόγραμμα της Stamegna.
Clonesse το μέλλον είναι εδώ!
Τις εντυπώσεις έκλεψε στην έκθεση και το ιδιαίτερο πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης το οποίο ανέπτυξαν, το Clonesse. Το πρόγραμμα αυτό δίνει τη δυνατότητα αυτοματοποιημένων προτάσεων μέσω email και είναι πραγματικά πρωτοποριακό, καθώς λειτουργεί χωρίς τη συμβολή ανθρώπινου παράγοντα και δημιουργεί άκρως ρεαλιστικά μηνύματα ώστε να μην καταλαβαίνει κάποιος ότι συνομιλεί με ένα ψηφιακό εργαλείο!