Export Greece Exhibitions Exhibitions News 4) Geodi: Ευνοικές οι εξαγωγές στην Αμερική λόγω ισοτιμίας με το Ευρώ
Exhibitions News

4) Geodi: Ευνοικές οι εξαγωγές στην Αμερική λόγω ισοτιμίας με το Ευρώ

Η εταιρεία Geodi έχει καταφέρει να κάνει το όνομα της συνώνυμο στη γεύση,  όταν μιλάμε για μαρμελάδες, σάλτσες  αλλά και διαφόρων ειδών αλείμματα  όλα φτιαγμένα με μεράκι και Ελληνικά φρέσκα φρούτα και λαχανικά από τις καλύτερες ποικιλίες.

Η εταιρεία πρόσφατα προχώρησε και στη δημιουργία πιο functional προϊόντων, που απευθύνεται κυρίως σε καταναλωτές που αποφεύγουν τη ζάχαρη, προσέχουν τη διατροφή τους, προτιμούν τα low carb προϊόντα. Η βραβευμένη σειρά με stevia, που έχει έως και 60% λιγότερες θερμίδες από μία συμβατική μαρμελάδα πρόσθεσε λοιπόν στο portfolio της τη νέα σειρά Extra Light η οποία έχει μόλις 8 θερμίδες ανά μερίδα. Αυτό σημαίνει πως σε σχέση με μία συμβατική μαρμελάδα έχει 90% λιγότερες θερμίδες. Ουσιαστικά όπως μας είπε ο κύριος Νικήτας Παρασκευόπουλος, “είναι μία μαρμελάδα που δεν είναι μαρμελάδα”. Η συγκεκριμένη σειρά έκανε το ντεμπούτο της στην έκθεση της Sial και ακόμα δεν έχει έρθει στην Ελληνική αγορά. Κυκλοφορεί σε δύο γεύσεις κόκκινα φρούτα (φράουλα, κεράσι και raspberry) και εσπεριδοειδή (περγαμόντο, πορτοκάλι, μανταρίνι). Η εταιρεία πρόσφατα πρόσθεσε στη βεντάλια της μία σειρά αλμυρών, που περιλαμβάνει αλείμματα και dips λαχανικών, σάλτσες λαχανικών και ντοματόσουπα. Αυτή είναι μία ολοκληρωμένη σειρά που στοχεύει στα ελληνικά συστατικά (ντομάτα με πιπεριές, ντομάτα με φέτα, ταχίνι με καρότο και πολλά ακόμα).

Εξαγωγές:

Η flagship σειρά της εταιρείας είναι η μαρμελάδα από 85% φρέσκα φρούτα που κυκλοφορεί στην Ελλάδα σε πάνω από 15 γεύσεις όμως κυριως εξάγεται στην Ευρώπη, την Αμερική, στη Σκανδιναβία και σε κάποιες χώρες της Ασίας όπως η Ταϊβάν και η Νότια Κορέα. Με το ίδιο brand κυκλοφορεί και η premium σειρά χωρίς καθόλου ζάχαρη , μόνο με 100% φρούτα, βιολογική και χωρίς την προσθήκη οποιουδήποτε γλυκαντικού.

Οι εξαγωγές της εταιρείας είναι στο 50% με 55% της παραγωγής. Όπως δήλωσε στο Export Greece, ο κος Παρασκευόπουλος, στην ουσία η εταιρεία είχε βάλει πλώρη για να πιάσει μεγαλύτερα ποσοστά όμως ο Covid-19, πήγαν λίγο οι εξαγωγές όμως ανέβηκε πολύ το ποσοστό της Ελλάδας. Ενώ όπως επισήμανε η Αμερική έχει αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο μερίδιο εξαγωγών και έπεται η Γερμανία. Σε ερώτηση σχετικά με την ισοτιμία με το δολάριο ο κος Παρασκευόπουλος δήλωσε “μας έχει επηρεάσει αλλά θετικά, καθώς τώρα που έχει πέσει το ευρώ σε σχέση με το δολάριο βοηθάει τις εξαγωγές στην αμερική παρολαυτα οι τεράστιες ανατιμήσεις σε όλες τις πρώτες ύλες, στην ενέργεια και άρα στο κόστος και στα μεταφορικά δυσκολεύει λίγο τα πράγματα.”

 

Exit mobile version