Press Room

“Απ’ τα περιβόλια του Βεζύρογλου”: Πραγματοποιήθηκε η 2η συνάντηση συνεργατών

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η 2η συνάντηση της εταιρείας Βεζύρογλου με τους συνεργάτες της, οι οποίοι απαρτίζονται από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο κλάδο του food service (b2b). Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας όπου και παρευρέθηκαν όλες οι συνεργαζόμενες εταιρείες από Θεσσαλονίκη, Αθήνα και Κέρκυρα.

Σκοπός της συνάντησης

Η συνάντηση είχε ενημερωτικό χαρακτήρα για όλες τις διαδικασίες παραγωγής και τυποποίησης. Οι προσκεκλημένοι επισκέφθηκαν τα αγροκτήματα όπου ενημερώθηκαν για τις καλλιέργειες αλλά και για το πώς εφαρμόζονται οι τεχνικές ΗΠΙΑΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ με στόχο την υψηλή ποιότητα των προϊόντων “Απ’ τα Περιβόλια του Βεζύρογλου”.

Στη συνέχεια ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις τυποποίησης ακολουθώντας τη γραμμική ανάπτυξη των λειτουργιών της εταιρείας, ξεκινώντας από το γεωπονικό τμήμα, το τμήμα R&D, το τμήμα Ελέγχου Ποιότητας, το τμήμα Παραγωγής – Συσκευασίας έως και το τμήμα logistics όπου ενημερώθηκαν αναλυτικά για όλες τις διαδικασίες που εφαρμόζονται καθημερινά, όλο το χρόνο.

Το δεύτερο μέρος της ημερίδας περιελάμβανε αναλυτική ενημέρωση από τους προϊσταμένους όλων των τμημάτων, για τη στρατηγική που εφαρμόζεται, τις τάσεις που θα κυριαρχήσουν τα επόμενα χρόνια, την περιβαλλοντική πολιτική και τους στόχους σε ότι αφορά τη GREEN DEAL πολιτική.

Παρουσίαση Ερευνών από Syngenta 

Την ημερίδα πλαισίωσε με εκπρόσωπό της η εταιρεία syngenta στρατηγικός συνεργάτης της Αντ. Βεζύρογλου & ΣΙΑ ΕΕ, όπου παρουσίασε τις τάσεις σε θέματα που αφορούν τους σπόρους λαχανικών και τις εξελίξεις της τεχνολογίας. Επιπρόσθετα παρουσιάστηκαν στοιχεία marketing που στοιχειοθετούν την “ποιότητα” και το πώς την αντιλαμβάνονται οι καταναλωτές, τεκμηριωμένα με στοιχεία ερευνών (ποσοτικές και ποιοτικές), που διενεργεί η εταιρεία παρακολουθώντας τις νέες καταναλωτικές τάσεις, αλλά και με εργαλεία ανάλυσης των συγκεκριμένων στοιχείων.

Απολογισμός 5ετίας και νέοι στόχοι

Η ημερίδα έκλεισε με τον απολογισμό της 5ετίας 2017 – 2021 αλλά και με τους στόχους και τη Στρατηγική για το επόμενο διάστημα 2023-2026, που παρουσίασε ο CEO της εταιρείας, κος Αντώνης Βεζύρογλου.
HIGHLIGHTS 5ετίας

  • Μείωση των αζωτούχων λιπασμάτων -25% το διάστημα 2020 – 2022.
  • To baby σπανάκι που παράγεται, από το 2020 είναι μηδενικών υπολειμμάτων φυτοπροστατευτικών προϊόντων.
  • 350 αναλύσεις όλο το χρόνο. Κάθε μέρα μία ανάλυση.
  • Στροφή των καταναλωτών στα baby leaves.
  • Στόχος πωλήσεων: +50% μέχρι το 2026.
  • Επενδύσεις 6.000.000,00€ έως το 2026 στην ανάπτυξη της αγροτικής παραγωγής.
  • Νέα θερμοκήπια (από 130 στρ. σε 230 στρ.), και αύξηση της θερμοκηπιακής παραγωγικής δυνατότητας +75%.
  • Ανάπτυξη τεχνολογιών Agro 4.0
  • Επενδύσεις στην πράσινη και στην κυκλική οικονομία
  • Ψηφιακός μετασχηματισμός της εταιρείας
  • ESG Policy και θεμελιώδεις αξίες της εταιρείας