H εταιρία Τρικαλινός συμμετείχε στο RouteLab, μια διοργάνωση που αποσκοπεί στη χαρτογράφηση των δρόμων της τουριστικής ανάπτυξης, αλλά και τις σύγχρονες επιθυμίες του ταξιδιώτη, αναζητώντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της κάθε περιοχής αλλά και του ρόλου του τουρισμού στον τομέα της Βιώσιμης Ανάπτυξης. Η Λίλα Κούρτη, Sales & Export Manager της Τρικαλινός, μίλησε για το πώς τα ποιοτικά ελληνικά εξαγόμενα προϊόντα, λειτουργούν ως αφορμή για την ανάπτυξη του γαστρονομικού τουρισμού στη χώρα μας. Επικέντρωσε την ομιλία της σε ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα, όπου το 2011 η εταιρία φιλοξένησε έναν σημαντικό Αμερικανό Δημοσιογράφο Γεύσης, ο οποίος έγραψε ένα άρθρο παρουσιάζοντας το Τρικαλινός Αυγοτάραχο, στο περιοδικό των Καναδικών Αερογραμμών. Το άρθρο αυτό λειτούργησε ως τρισδιάστατη διαφήμιση της Ελλάδας ως ενός αυθεντικού γαστρονομικού προορισμού.
Η κ. Κούρτη έκλεισε την ομιλία της τονίζοντας: «Θα εστιάσω σε αυτήν τη μοναδική ευκαιρία που παρουσιάζεται σε όλους εμάς που λειτουργούμε μέσα στον ευρύτερο χώρο της παραγωγής Πολιτισμού, μέσα από την παραγωγή Ποιοτικών Προϊόντων, την παραγωγή ποιοτικών Γαστρονομικών Υπηρεσιών και την προσφορά Ποιοτικών Υπηρεσιών Τουρισμού: να συνειδητοποιήσουμε πόσο πολλοί είμαστε- αρχικά. Να αντιληφθούμε ότι όλοι μας είμαστε την ίδια ώρα Πρεσβευτές του Προϊόντος ή της Υπηρεσίας που προσφέρουμε, αλλά και του ίδιου μας του τόπου. Να καταλάβουμε ότι είμαστε Συνδεδεμένοι και πως ότι κάνει ο καθένας μας δεν είναι Ατομικό, αλλά επηρεάζει και άλλους ανθρώπους, επαγγελματίες, χώρους, και ότι έχει νόημα να επιλέξουμε αυτή η δράση μας να τους επηρεάζει Θετικά».
Ο Ζαφείρης Τρικαλινός, πρόεδρος της Ομώνυμης εταιρίας, συμμετείχε στο πάνελ παραγωγών Ελληνικών προϊόντων, όπου ανέπτυξε τη σπουδαιότητα της έρευνας και της εφαρμογής καινοτομίας στις παραγωγικές Διαδικασίες της εταιρίας του, ώστε να αποκτήσει τον πλούσιο διατροφικό χαρακτήρα και την εκλεπτυσμένη γεύση του. Την παρουσίαση ολοκλήρωσαν οι γαστρονομικές εμπνεύσεις της Λέσχης Αρχιμαγείρων, όπου μεταξύ άλλων σπουδαίων συνταγών που δημιούργησαν με τοπικά προϊόντα, συνδύασαν ξινό τραχανά σε συνταγή ριζότο με Τρικαλινός Αυγοτάραχο.
Λίγα λόγια για την εταιρία:
Η οικογένεια Τρικαλινός δραστηριοποιείται από το 1856 στην μεταποίηση και εμπορία του αυγοτάραχου. Με το πέρασμα των χρόνων, με αφοσίωση και μεράκι στην παραγωγή ενός άρτιου ποιοτικά και γευστικά προϊόντος, η εταιρία βελτιώνει συστηματικά την παραγωγική διαδικασία του αυγοτάραχου διατηρώντας αναλλοίωτα τα διατροφικά του χαρακτηριστικά. Το διατροφικό προφίλ του Αυγοτάραχου Trikalinos έχει αποτελέσει μελέτη περίπτωσης ερευνών Πανεπιστημίων και Επιστημονικών περιοδικών ανά τον κόσμο. Χάρη στην μοναδική ποιότητα και γεύση αλλά και τις σύγχρονες συσκευασίες τους, τα προϊόντα της εταιρίας έχουν διακριθεί σε όλο τον κόσμο και έχουν αποτελέσει έμπνευση για τη δημιουργία κορυφαίων πιάτων που φέρουν την υπογραφή καταξιωμένων σεφ. Σήμερα, τα προϊόντα της εταιρίας Τρικαλινός εξάγονται σε 37 χώρες σε όλο τον κόσμο.