Exhibitions Exhibitions News

Η SKAG συμμετέχει για 2η φορά στην Έκθεση School & Office North 2023

H SKAG, η 100% ελληνική εταιρεία ηγέτης στην παραγωγή χαρτικών ειδών γραφής και
αρχειοθέτησης στην Ελλάδα, συμμετέχει για 2η φορά στην Έκθεση School & Office North
2023, η οποία θα πραγματοποιηθεί 11 με 13 Μαρτίου, στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό
Κέντρο Θεσσαλονίκης, HELEXPO.

Η Έκθεση αυτή διοργανώνεται για 2 η φορά μετά το 2018 στη Βόρεια Ελλάδα και αποτελεί
μέχρι σήμερα τη μεγαλύτερη και σημαντικότερη εμπορική δράση στην Μακεδονία για τον κλάδο
παραγωγής, εμπορίας, χαρτοσχολικών ειδών, γραφικής ύλης, αξεσουάρ και αναλωσίμων
γραφείου. Φιλοξενεί δε τις μεγαλύτερες εταιρείες της αγοράς, που απαρτίζονται από
Έλληνες κατασκευαστές, εισαγωγείς, χονδρέμπορους, αντιπροσώπους και διανομείς προϊόντων
και υπηρεσιών σχετικών με το αντικείμενό της, καθώς και αντίστοιχους Φορείς, Οργανισμούς,
Σωματεία και Συνεταιρισμούς.
Φέτος η εταιρεία SKAG μέσα από ένα σύγχρονης αισθητικής περίπτερο, έκτασης 133 τ.μ.,
προσκαλεί τους επισκέπτες της Έκθεσης να περιηγηθούν και να γνωρίσουν από κοντά την
ευρεία γκάμα των προϊόντων από όλες τις κατηγορίες που διαθέτει, όπως: τετράδια, μπλοκ
ζωγραφικής, ακουαρέλες, θεματικά τετράδια, μπλοκ γραφής, κλασέρ γραφείου, μπλοκάκια και
πολλά ακόμη είδη. Επιπλέον, για πρώτη φορά θα παρουσιάσει την ανανεωμένη εταιρική της
ταυτότητα, με το σύγχρονης αισθητικής λογότυπο και τη νέα κατηγοριοποίηση των προϊόντων
της, η οποία διακρίνεται σε 4 πυλώνες: την Μάθηση, την Οργάνωση, την Δημιουργία και το
Παιχνίδι.


Η Εμπορική Διευθύντρια της εταιρείας SΚΑG, Πόπη Σκαγιά, ανέφερε σχετικά: «Είμαστε
ευτυχείς που για 2η φορά, είμαστε εδώ και συμμετέχουμε στην Έκθεση School & Office North,
μια έκθεση που θα θέλαμε σαν κλάδος να καθιερώσουμε στην Βόρεια Ελλάδα, για τον κλάδο
μας. Ανυπομονούμε και φέτος να μας τιμήσουν με την παρουσία τους πελάτες και επαγγελματίες
της Βορείου Ελλάδος, ώστε να γνωρίσουν από κοντά την ευρεία γκάμα των καινοτόμων
προϊόντων της SKAG, να ανταλλάξουμε ιδέες και απόψεις, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην
εξέλιξη και στην ανάγκη μας να διατηρούμε άσβεστο το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού
στο χρόνο.»