Η Άννη Καραγκιουλέ είναι η ψυχή της Oni Communications, της εταιρείας που οφείλει την επιτυχία της στην άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών και στη δημιουργία σύγχρονων και tailor made προγραμμάτων επικοινωνίας. Εξάλλου όπως λέει η CEO της Oni Communications «ο κάθε πελάτης είναι προσωπική μας υπόθεση».
Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο ExportGreece, η κα Καραγκιουλέ υπογραμμίζει πως η ψηφιακή εξέλιξη δημιουργεί νέα δεδομένα που απαιτούν καινοτόμες και ευέλικτες λύσεις, προσαρμοσμένες στις ανάγκες του κάθε πελάτη. Και αυτός είναι ο λόγος που εμπιστεύονται την Oni Communications μερικές από τις πιο γνωστές, εξωστρεφείς και με διεθνή παρουσία ελληνικές επιχειρήσεις.
– Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση στον χώρο της επικοινωνίας σήμερα;
Η μεγαλύτερη πρόκληση στον χώρο της επικοινωνίας σήμερα είναι η δυναμική εξέλιξη του ψηφιακού τοπίου και ο τρόπος με τον οποίο οι επικοινωνίες διαμορφώνονται σε αυτό.
Η πρόκληση είναι να διατηρηθεί μια θετική εικόνα σε αυτές τις πλατφόρμες επικοινωνίας, να υπάρξει αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων και να δημιουργηθεί συνεχής και αυθεντική επικοινωνία, προσαρμοσμένη στις ανάγκες και τις απαιτήσεις κάθε πελάτη.
Η αντιμετώπιση των προκλήσεων απαιτεί συνεχή εκπαίδευση, καινοτομία και ευελιξία, καθώς και την ικανότητα να προβλέπουμε και να προσαρμοζόμαστε στις αλλαγές και στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι επικοινωνούν και αντιλαμβάνονται την αμφίδρομη επικοινωνία.
– Είστε επικεφαλής της Oni Communications, τι σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό;
Στα πάνω από 10 συναπτά έτη επιτυχημένης πορείας της Oni Communications, γνωρίζουμε ότι ο ανταγωνισμός στο χώρο είναι μεγάλος. Παρόλα αυτά τον θεωρούμε αναγκαίο καθώς μας κινητοποιεί να εξελισσόμαστε.
Σε σχέση με τα στοιχεία εκείνα που μας ξεχωρίζουν θα έλεγα ότι αφορούν την προσέγγιση μας, που βασίζεται στη στοχοπροσήλωσή μας στις ανάγκες των πελατών και στη δημιουργία σύγχρονων και προσαρμοσμένων προγραμμάτων επικοινωνίας. Η συνεχής δέσμευσή μας για την παροχή υψηλής ποιότητας services και η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες αποτελούν τον πυρήνα της επιτυχημένης μας δραστηριότητας.
Με την Oni Communications ο πελάτης αποκτά έναν συνεργάτη στον οποίο μπορεί να βασιστεί και να επενδύσει. Όπως λέει και το moto μας “…it’s not business, it’s personal”, γιατί παίρνουμε «προσωπικά» κάθε συνεργασία.
– Τι σημαίνει για σας στρατηγική επικοινωνίας σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον;
Σε ένα περιβάλλον όπου η ανταγωνιστικότητα είναι υψηλή, η στρατηγική επικοινωνίας πρέπει να είναι προσεκτικά δομημένη. Στην ONI καθορίζουμε σαφείς και μετρήσιμους στόχους επικοινωνίας που συνδέονται άρρηκτα με τις ανάγκες των πελατών μας ενώ αναλύουμε και κατανοούμε τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους. Παράλληλα, επενδύουμε σε πρωτοποριακούς τρόπους επικοινωνίας και παρακολουθούμε συνεχώς τα αποτελέσματα του εκάστοτε επικοινωνιακού πλάνου.
Συνολικά, η στρατηγική επικοινωνίας είναι ένα δυνατό εργαλείο για την οικοδόμηση και διατήρηση μιας θετικής εικόνας. Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός επιτρέπει στον κλάδο των δημοσίων σχέσεων και σε όσους απασχολούνται σε αυτόν να αναζητούν διαρκώς τους βέλτιστους και πιο σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας.
– Πώς αποφασίσατε να δραστηριοποιηθείτε στον συγκεκριμένο τομέα;
Αφού ολοκλήρωσα το μεταπτυχιακό μου στη Μετάφραση στο Πανεπιστήμιο του Στρασβούργου, ξεκίνησα την επαγγελματική μου πορεία στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Η ζωή στο εξωτερικό και η επαγγελματική ενασχόληση με την μετάφραση ήταν το πρώτο πλάνο για εμένα παρόλα αυτά μέσω των συναναστροφών μου γνώρισα τον εκπληκτικό κόσμο του κλάδου της επικοινωνίας και με κέρδισε κατευθείαν. Κατανόησα βαθιά τη δυναμική που διακρίνει αυτόν τον τομέα, γεγονός που με εντυπωσίασε. Εκείνη τη στιγμή, αποφάσισα να επεκτείνω τις γνώσεις μου με ένα διετές πρόγραμμα στρατηγικής επικοινωνίας, μάρκετινγκ και διαφήμισης.
Με την πεποίθηση ότι αυτός ήταν ο κλάδος που τελικά μου ταίριαζε, δεν πέρασε πολύς καιρός μέχρι που προέκυψε η πρώτη ευκαιρία να εργαστώ σε μια μεγάλη εταιρία όπου και ανέλαβα το Γραφείο Τύπου και στη συνέχεια εξελίχθηκα σε στελέχωση παρόμοιων θέσεων ευθύνης.
– Ποια είναι η φιλοσοφία της Oni Communications;
Η φιλοσοφία μας περικλείεται στο moto μας: it’s not business – it’s personal”. Επενδύουμε και δημιουργούμε μακρόχρονες σχέσεις με τους πελάτες μας καταρτίζοντας διαφορετικά πλάνα επικοινωνίας, με έμφαση στην εταιρική επικοινωνία, στην πραγματοποίηση events και στη συμβουλευτική καθοδήγηση σε ζητήματα κρίσεων. Οι υπηρεσίες που παρέχουμε και οι συνεργάτες που με προσοχή επιλέγουμε, δημιουργούν στους πελάτες μας τη σιγουριά και την ασφάλεια για την επιτυχία του προγράμματος δημοσίων σχέσεων.
– Ποιες εταιρείες σας έχουν εμπιστευθεί και τι σημαίνει αυτό για εσάς;
Οι εταιρείες που μεταξύ άλλων έχουμε χτίσει χρόνιες σταθερές σχέσεις συνεργασίας και εμπιστοσύνης είναι: η Λουξ, η Δίρφυς, η Polyplast, η DUR, η l’artigiano, η Βιομηχανία ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ, οι Μύλοι Δάκου, η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, η Agrino, η EUROCERT, η εταιρία Τρικαλινός, το Ούζο Βαρβαγιάννη, το Orange Grove, ο Οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, η ΝΗΣΟΣ, η SABO, η Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια, η Specisoft, το εστιατόριο DB.one και αρκετοί ακόμη.
Για την Oni Communications είναι πολύ σημαντικό που οι συνεργάτες μας, μας εμπιστεύονται σταθερά και αποτελεί την κινητήριο δύναμή μας για συνεχή εξέλιξη και επιτυχή συνέχιση του έργου μας στον κλάδο της επικοινωνίας.