Το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, μέσω του ταμείου ανάκαμψης, στηρίζει δυναμικά την Ελληνική Γεωργία. Απώτερος στόχος του υπουργείου είναι η ανάπτυξη της εξωστρέφειας της ελληνικής παραγωγής, του πρωτογενούς και δευτερογενούς τομέα της Ελληνικής Γεωργίας. Για να το πετύχει αυτό αναπτύσσει μία σειρά δράσεων, μία εκ των οποίων είναι και η ανάπτυξη και αναβάθμιση του Εξωστρεφούς Portal Greek Farms.
Το νέο Portal Greek Farms προβλέπει την ανάπτυξη μιας κεντρικής, κυβερνητικής πολύγλωσσης (τουλάχιστον 8 γλώσσες) πλατφόρμας για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων αγροδιατροφικού χαρακτήρα.
Σημαντικό μέρος του σχεδίου είναι η ψηφιακή ενημερωτική καμπάνια, με στόχο να γίνει γνωστό το περιεχόμενο του portal και να αποκτήσεις αναγνωρισιμότητα το σήμα Greek Farms, τόσο στην Ελληνική όσο και στην Διεθνή αγορά.
Αναλυτικότερα οι λειτουργίες του portal θα περιλαμβάνουν:
- Ανάπτυξη περιεχομένου ιστοσελίδων προβολής της Μεσογειακής Ελληνικής Διατροφής.
- Ανάπτυξη video υλικού με την παρασκευή γνωστών ελληνικών παραδοσιακών συνταγών με ελληνικά προϊόντα.
- Ανάπτυξη περιεχομένου για την προβολή των προϊόντων ΠΟΠ/ΠΓΕ με προσθήκη πληροφοριών γεωγραφικού και ιστορικού ενδιαφέροντος περιοχών της Ελλάδας.
- Αρχικοποίηση των σελίδων παραγωγών με τα δεδομένα του Μητρώου Αγροτών και των συνεταιρισμών και τον εμπλουτισμό πληροφοριών από τα υπομητρώα του ΥΠΑΑΤ για τις πιστοποιήσεις των προϊόντων.
- Διαφημιστικό υλικό με τη μορφή video για την προβολή της Μεσογειακής Ελληνικής Διατροφής
Η ψηφιακή πλατφόρμα Greek Farms
Η ψηφιακή πλατφόρμα Greek Farms αναπτύχθηκε από το ΥΠΑΑΤ το 2020 στο πιεστικό και περιοριστικό περιβάλλον της της πανδημίας Sars Cov 2, με στόχο την εύκολη προβολή της διαθέσιμης παραγωγής των Ελλήνων παραγωγών και της εξεύρεσης προσωπικού (εργάτες γης) για τις καλλιέργειες με εποχιακές ανάγκες.
Άμεσοι στόχοι της Ψηφιακής Υπηρεσίας «Greek Farms» αποτελούν:
- Η εξασφάλιση της επάρκειας αγρο-διατροφικών προϊόντων στην αγορά, με την ψηφιακή ενδυνάμωση της εφοδιαστικής αλυσίδας «από το χωράφι, στο ράφι και στο πιάτο του καταναλωτή»,
- Η παροχή υπηρεσιών ψηφιακής προβολής και η ανάδειξη της ποικιλίας, της ποιότητας και των τοπικών χαρακτηριστικών των Ελληνικών αγροτικών προϊόντων και
- Η άμεση ενημέρωση για την παροχή νέων θέσεων απασχόλησης στην αγροτική παραγωγή.
Η ψηφιακή υπηρεσία «Greek Farms» αφορά όλους όσους διαμένουν στην Ελλάδα και παράγουν, πωλούν ή καταναλώνουν αγροτικά προϊόντα.
Τα οφέλη είναι άμεσα.
- Οι Παραγωγοί παρουσιάζουν τα προϊόντα τους.
- Οι Εμπορικές επιχειρήσεις αναζητούν νέες ευκαιρίες συνεργασίας.
- Οι Καταναλωτές προσεγγίζουν παραγωγούς για παραγγελίες.
- Το Επιστημονικό και το εργατικό προσωπικό εντοπίζει ευκαιρίες απασχόλησης.