Let's Talk

Κουφετοποιία Χατζηγιαννάκη: Στην ISM 2024 με στόχο να κατακτήσει τις διεθνείς αγορές

Η κουφετοποιία Χατζηγιαννάκη ξεκίνησε το ταξίδι της το 1950, από την περιοχή του Πειραιά, με δημιουργό τον Νικόλαο Χατζηγιαννάκη, ως οικογενειακή επιχείρηση με κύρια δραστηριότητα την παραγωγή κουφέτου. Σήμερα 74 χρόνια μετά, η εταιρεία εξακολουθεί να διατηρεί τον οικογενειακό της χαρακτήρα, έχοντας παράλληλα προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της εποχής. Με τον τρόπο αυτό έχει κερδίσει μία ιδιαίτερη θέση στην ελληνική αγορά και διεκδικεί με αξιώσεις τη θέση της στην αγορά της Ευρώπης. 

Για αυτόν ακριβώς το λόγο συμμετείχε στην κορυφαία έκθεση ζαχαρωτών και σνακ ISM 2024 που πραγματοποιήθηκε στην Κολωνία της Γερμανίας. Το ExportGreece συνομίλησε με την κουφετοποιία Χατζηγιαννάκη και συγκεκριμένα με την κα. Όλγα Βλάχου, Marketing Specialist, σχετικά με την παρουσία τους στην έκθεση, τους στόχους αλλά και τα νέα σχέδια της επιχείρησης.

– Παρουσιάζετε κάποιο νέο προϊόν στην ISM;

Η Κουφετοποιία Χατζηγιαννάκη μέσα από τη συμμετοχή της στην ISM έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει τα νέα της προϊόντα και να διευρύνει το πελατολόγιό της ενισχύοντας την εξαγωγική της δραστηριότητα.

Τη φετινή χρονιά η εταιρία θα παρουσιάσει νέα προϊόντα με έμφαση στην καινοτομία. Έτσι, για πρώτη φορά παγκοσμίως παρουσιάζονται cake decoration προϊόντα με πυρήνα Bran Sticks. Αυτό που χαρακτηρίζει τη συγκεκριμένη σειρά είναι η πολύ πλούσια γεύση του, ο συνδυασμός σοκολάτας και bran stick σε ένα προϊόν με πολύ λεπτή επίστρωση ζάχαρης κατατάσσοντάς το στα soft προϊόντα. Η σειρά αποτελείται από μια χρωματική παλέτα που καλύπτει ματ, γυαλισμένα, περλέ και ασημένια φινιρίσματα για να ταιριάξει με κάθε concept καθώς και σκέτα σοκολατοποιημένα bran sticks.

Ακόμα, στο πλαίσιο της έκθεσης θα παρουσιαστεί η καινούρια σειρά Sparkling Pearl σε ροζ, σιελ, σαμπανί και λευκές αποχρώσεις, οι οποίες θα εφαρμόζονται σε όλη μας την προϊοντική γκάμα από τα cake decoration προϊόντα μέχρι και τα κουφέτα προσθέτοντας μοναδική λάμψη σε γλυκά, μπομπονιέρες και candy bars!

– Σε ποιες χώρες εξάγετε και ποια είναι η μεγαλύτερη σας αγορά στο εξωτερικό και με ποιο προϊόν;

Η εταιρεία εξάγει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 50 χώρες, με κυριότερες αγορές να είναι οι χώρες της δυτικής Ευρώπης, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία. Για το 2024, στόχος της εταιρίας είναι να διεισδύσει στην αγορά της Αμερικής στον τομέα του cake decoration και του snacking, γι’ αυτό και συμμετέχει για πρώτη φορά στην έκθεση Sweets & Snacks. Επίσης, στην αγορά της Γαλλίας εστιάζοντας στην κατηγορία προϊόντων sugar dragées στους τομείς wedding, confectionery και gifting.

– Ποια είναι τα επενδυτικά σας σχέδια στο άμεσο μέλλον (φωτοβολταϊκά, επεκτάσεις, νέες μονάδες κοκ);

Για την Κουφετοποιία Χατζηγιαννάκη το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο. Το αναπτυξιακό πλάνο στο οποίο έχει επενδύσει τα τελευταία χρόνια μπαίνει σε πλήρη τροχιά και έχει ως στόχο τον επανασχεδιασμό της επιχειρησιακής διεργασίας αναβαθμίζοντας τις λειτουργίες και διαδικασίες της σε κάθε επίπεδο.

Οι βασικοί πυλώνες ανάπτυξης που σηματοδοτούν τη νέα εποχή για την εταιρεία έχουν ως εξής: Νέα σύγχρονη βιομηχανική μονάδα παραγωγής στο Πολυδένδρι Αττικής, που θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία εντός του πρώτου τριμήνου του 2024. Επίσης, ο ψηφιακός μετασχηματισμός της με αναβάθμιση του ERP, της Ιστοσελίδας, της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου B2B και ηλεκτρονική τιμολόγηση. Κάποια από αυτά έχουν ήδη τεθεί σε εφαρμογή από 1η Ιανουαρίου 2024, ενώ το προσεχές διάστημα θα ολοκληρωθούν και τα υπόλοιπα.

Ο απώτερος σκοπός είναι η αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και η εξυπηρέτηση των πελατών της, η αύξηση της παραγωγικότητας και η μείωση του λειτουργικού κόστους του οργανισμού.