Export Greece Special Report Leadership Updates Νέες ηγεσίες για τα brands της Accor
Leadership Updates

Νέες ηγεσίες για τα brands της Accor

Η Accor, ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες στον χώρο της παγκόσμιας φιλοξενίας, έκανε πρόσφατα μια σημαντική κίνηση ανακοινώνοντας τον διορισμό δύο νέων Global Brand Presidents. Πρόκειται για τον Benoît Racle, που αναλαμβάνει τα premium brands, και τον Jean-Yves Minet, που θα ηγηθεί των midscale και economy brands. Οι στρατηγικοί αυτοί διορισμοί αποσκοπούν στην περαιτέρω ανάπτυξη και ενίσχυση της θέσης της Accor στις διεθνείς αγορές.

Benoît Racle: Ηγεσία με εμπειρία στον premium τομέα

Ο Benoît Racle διορίστηκε ως Global Brand President των premium brands της Accor, όπως τα Pullman, Swissôtel, Mövenpick και Angsana. Με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της φιλοξενίας και του brand management, ο Racle έρχεται από τη Starwood και το W, όπου είχε συμβάλλει σημαντικά στην αναμόρφωση και ανάπτυξη των brands. Η Accor εστιάζει τώρα στη διασφάλιση ότι τα premium brands της θα συνεχίσουν να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες στους επισκέπτες, κάτι που ενισχύεται και από το τριπλασιασμό των συμβολαίων για το 2023.

Η ανάπτυξη των premium brands, όπως το Pullman με 155 ξενοδοχεία σε 42 χώρες και το Mövenpick με περισσότερα από 120 ξενοδοχεία, δείχνει τη δυναμική του segment. Ο Racle έχει δηλώσει ενθουσιασμένος με τη νέα του θέση, σημειώνοντας ότι στόχος του είναι να αναδείξει τα premium brands της Accor σε νέα επίπεδα αριστείας και καινοτομίας.

Jean-Yves Minet: Εστίαση σε Midscale και Economy Brands

Ο Jean-Yves Minet αναλαμβάνει την ηγεσία των midscale και economy brands της Accor, όπως τα Novotel, Mercure, ibis και TRIBE. Με περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας στην ανάπτυξη brands, ο Minet φέρνει την εμπειρία του από τον κλάδο της ομορφιάς και των καταναλωτικών αγαθών. Στόχος του είναι να ενισχύσει τη θέση των brands στην παγκόσμια αγορά, με έμφαση στην καινοτομία και την εξαιρετική αξία για τους ταξιδιώτες.

Το ibis, με 2.500 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο, γιορτάζει φέτος τα 50 χρόνια του και παραμένει ηγέτης στην economy φιλοξενία. Η Accor, μέσω του Novotel και του Mercure, εστιάζει σε στρατηγικές πρωτοβουλίες που ενισχύουν τη βιωσιμότητα και τη βελτίωση της ζωής των επισκεπτών.

Ένα δυναμικό χαρτοφυλάκιο για το μέλλον

Με την τοποθέτηση των Racle και Minet σε κομβικές θέσεις, η Accor επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να προωθήσει τις επωνυμίες της σε διεθνές επίπεδο. Το χαρτοφυλάκιο των premium, midscale και economy brands της εταιρείας αντιπροσωπεύει το 90% των ξενοδοχείων του ομίλου, με περισσότερα από 5.000 ξενοδοχεία σε πάνω από 100 χώρες. Η στρατηγική αυτή κίνηση αποσκοπεί στο να διατηρήσει και να ενισχύσει την πρωτοκαθεδρία της Accor στον κλάδο της φιλοξενίας, συνδυάζοντας καινοτομία, αριστεία και εμπειρία πελάτη.

Exit mobile version