Exhibitions

Επενδύσεις και εξωστρέφεια: Η BIKRE κατακτά τις ευρωπαϊκές αγορές

Η εταιρεία BIKRE SA παρουσιάζεται στη SIAL Paris 2024 με μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, όπου ξεχωρίζουν οι προψημένοι γύροι χοιρινού, κοτόπουλου και μοσχαριού, οι γύροι βέργας και τα προϊόντα πανέ. Η ποιότητα του κρέατος και των πρώτων υλών σε συνδυασμό με τις μοναδικές συνταγές που μεταφέρουν αυθεντικές γεύσεις της ελληνικής κουζίνας στο εξωτερικό, αποτελούν το μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα της εταιρείας. Αυτή η εμμονή στην ποιότητα, η οποία έχει καθιερώσει την εταιρεία για περισσότερα από 45 χρόνια, είναι ο πυλώνας της επιτυχίας της στις διεθνείς αγορές. Η Γενική Διευθύντρια Διοίκησης & ποιοτικού ελέγχου, κ. Αθηνά Χατζηγαβριηλίδου, μίλησε για τη συμμετοχή στην έκθεση, καθώς και για τον καινοτόμο τρόπο που ελίσσεται η BIKRE στις διεθνείς αγορές.

Η προσαρμογή των προϊόντων στις διεθνείς γευστικές προτιμήσεις είναι ουσιώδης για την BIKRE. Ο καλύτερος τρόπος για να αναδείξει τα πλεονεκτήματα των προϊόντων της στους υποψήφιους πελάτες είναι η άμεση δοκιμή κατά τη διάρκεια εμπορικών επισκέψεων ή εκθέσεων, όπου η εταιρεία μπορεί να προσφέρει δείγματα προϊόντων επί τόπου. Επιπλέον, η δυνατότητα επίσκεψης στις σύγχρονες εγκαταστάσεις της εταιρείας είναι ένα ισχυρό εργαλείο, καθώς όσοι δουν από κοντά τις διαδικασίες παραγωγής και τον εξοπλισμό, συνήθως καταλήγουν σε παραγγελίες.

Η είσοδος σε νέες διεθνείς αγορές αποτελεί μια πολύπλοκη πρόκληση για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Η ΒΙΚΡΕ αναγνωρίζει ότι οι εξαγωγές απαιτούν επενδύσεις σε τεχνολογία, ανθρώπινο δυναμικό και εξοπλισμό, καθώς και μακροπρόθεσμο σχεδιασμό. Η προσεκτική μελέτη των ιδιαιτεροτήτων της κάθε αγοράς και η παροχή ενός πλήρους πακέτου που περιλαμβάνει προϊόντα υψηλής ποιότητας, ανταγωνιστικές τιμές και άψογη εξυπηρέτηση, είναι απαραίτητα για την επιτυχία. Η εταιρεία, με την πολυετή της εμπειρία, γνωρίζει τις προκλήσεις και επενδύει συνεχώς στην καινοτομία, τόσο στη συσκευασία όσο και στην εξυπηρέτηση πελατών.

Οι εξαγωγές τροφίμων από την Ελλάδα επηρεάζονται θετικά από τη διεθνή ζήτηση για εθνικές κουζίνες και την ανάπτυξη του τουρισμού, που φέρνει τα ελληνικά προϊόντα σε επαφή με μεγαλύτερο κοινό. Ωστόσο, η BIKRE τονίζει ότι η ευελιξία στην προσαρμογή των προϊόντων στις απαιτήσεις της κάθε αγοράς, η ύπαρξη πιστοποιήσεων και η διαχείριση των γραφειοκρατικών εμποδίων αποτελούν σημαντικούς παράγοντες για την επιτυχή εξαγωγή.

Η τεχνολογία είναι ένας από τους βασικούς τομείς στους οποίους επενδύει η BIKRE, με στόχο τη διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων. Η εταιρεία διαθέτει σύγχρονο εξοπλισμό, όπως μηχανήματα x-ray και ανιχνευτές μετάλλων, και επεκτείνει συνεχώς τις εγκαταστάσεις της, ενώ διατηρεί και ιδιόκτητο στόλο φορτηγών με σύγχρονα καταγραφικά θερμοκρασίας. Η εταιρεία έχει επίσης επενδύσει σε νέα φωτοβολταϊκά συστήματα 3MW, επιδεικνύοντας τη δέσμευσή της για μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.

Η συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις, όπως η SIAL Paris, είναι ζωτικής σημασίας για την BIKRE, καθώς προσφέρει την ευκαιρία να γνωρίσουν την εταιρεία νέοι πελάτες και να ενισχυθούν οι σχέσεις με υπάρχοντες συνεργάτες. Η Γαλλία αποτελεί σημαντική αγορά για την εταιρεία, καθώς οι τοπικοί καταναλωτές δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στα προϊόντα κοτόπουλου της BIKRE, όπως οι γύροι και τα πανέ.

Η BIKRE έχει καταφέρει να καλύψει σχεδόν το 80% της Ευρωπαϊκής ηπείρου και στοχεύει στην περαιτέρω επέκταση στην Ιβηρική Χερσόνησο και τη Γαλλία, ενώ συνεχίζει να αναπτύσσεται στις Σκανδιναβικές χώρες και τη Γερμανία. Οι εξαγωγές της αντιπροσωπεύουν ήδη το 30% του τζίρου της εταιρείας, συμβάλλοντας σημαντικά στην ανάπτυξή της τα τελευταία χρόνια.