Exhibitions

Η Αλμπαντάκης ΑΕΕΒΕ στην SIAL: Εξέλιξη και νέες αγορές για το κρητικό ελαιόλαδο

Η εταιρεία Αλμπαντάκης ΑΕΕΒΕ, με έδρα την Κρήτη, συνεχίζει να κατακτά τις διεθνείς αγορές με τα εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα της. Στη Διεθνή Έκθεση SIAL 2024, στο Παρίσι, η εταιρεία αναδεικνύει τη μακρά ιστορία της στον τομέα της ελαιοπαραγωγής και την εξέλιξή της στον τομέα της τυποποίησης και εξαγωγής. Η Μαρία Φουλέ, Διευθύντρια Πωλήσεων της Αλμπαντάκης ΑΕΕΒΕ, μίλησε στο Export Greece, για τη σημαντική πορεία της εταιρείας από την πρώτη της εμφάνιση σε διεθνή έκθεση το 2014, μέχρι την εδραίωσή της ως παγκόσμιος παίκτης στον χώρο του ελαιολάδου.

Η αρχή και η εξέλιξη

Όπως αναφέρει η κα. Φουλέ, η Αλμπαντάκης ΑΕΕΒΕ έκανε τα πρώτα της βήματα στην εμφιάλωση το 2012, ενώ το 2014 συμμετείχε για πρώτη φορά στη SIAL με μικρή παρουσία. Η αρχική προσέγγιση της εταιρείας ήταν διερευνητική, με σκοπό να κατανοήσει τις ανάγκες των διεθνών αγορών και να πάρει σημαντικό feedback για τα προϊόντα της. Από τότε, η εταιρεία προχώρησε σε μεγάλες αλλαγές, κυρίως σε θέματα συσκευασίας και παρουσίασης.

«Το προϊόν είναι συγκεκριμένο – εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο από την Κρήτη, με τα χαρακτηριστικά που περιμένεις να έχει ένα κρητικό λάδι. Αυτό που δουλέψαμε ήταν οι συσκευασίες και ο τρόπος που δείχνουμε σε κάποιον αυτό που έχει μέσα το κουτί», εξηγεί η κ. Φουλέ.

Οι κύριες και νέες αγορές

Η Αλμπαντάκης ΑΕΕΒΕ εξάγει σήμερα τις μεγαλύτερες ποσότητες ελαιολάδου της στις ΗΠΑ και τα Ενωμένα Αραβικά Εμιράτα, ενώ η Ευρώπη παραμένει επίσης σημαντική αγορά. Παράλληλα, η εταιρεία κάνει τα πρώτα βήματα στην Ιαπωνία, μια αγορά που αποτελεί βασικό στόχο για το μέλλον, ενώ στον Καναδά στοχεύει σε περαιτέρω ανάπτυξη.

Η αξία του εμφιαλωμένου ελαιολάδου

Στην Ελλάδα, η κατανάλωση χύμα λαδιού παραμένει διαδεδομένη, αλλά σύμφωνα με την κ. Φουλέ, αυτό ενέχει σοβαρούς κινδύνους νοθείας και έλλειψης πιστοποιήσεων. Αντίθετα, το εμφιαλωμένο ελαιόλαδο προσφέρει ασφάλεια, διαφάνεια και ποιοτικές εγγυήσεις, κάτι που η Αλμπαντάκης ΑΕΕΒΕ διασφαλίζει με συστηματικούς ελέγχους από φορείς και το δικό της χημείο.

Νέα προϊόντα και προκλήσεις

Η εταιρεία συνεχίζει να καινοτομεί, παρουσιάζοντας νέα προϊόντα, όπως ελαιόλαδο με φυσικές γεύσεις σε σπρέι, που είναι ήδη διαθέσιμο σε επιλεγμένα καταστήματα «delicatessen» στην Ελλάδα. Παρά τις αυξημένες τιμές του ελαιολάδου τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία παραμένει αφοσιωμένη στη στήριξη του προϊόντος, κατανοώντας πως η ποιότητα και η υγεία είναι αδιαπραγμάτευτες αξίες.