Exhibitions

Η Chiquita πρωτοστατεί στη βιωσιμότητα στη «Fruit Attraction 2024»

Η Chiquita, ηγέτιδα εταιρεία στον χώρο των φρούτων, εντυπωσίασε με την παρουσία της στη διεθνή έκθεση «Fruit Attraction» στη Μαδρίτη, από τις 8 έως τις 10 Οκτωβρίου. Αυτή η κορυφαία έκθεση αποτελεί κομβικό σημείο συνάντησης για επαγγελματίες του κλάδου, προσελκύοντας επιχειρηματίες, παραγωγούς και επενδυτές από όλο τον κόσμο.

Με ένα εντυπωσιακό περίπτερο, η Chiquita παρουσίασε τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα στην αγορά της μπανάνας. Η εταιρεία, γνωστή για την καινοτομία και τη δέσμευσή της στη βιωσιμότητα, εστίασε στις νέες στρατηγικές που έχει αναπτύξει για να ανταποκριθεί στις περιβαλλοντικές προκλήσεις. Ένας από τους βασικούς πυλώνες αυτής της στρατηγικής είναι το πρόγραμμα μείωσης του διοξειδίου του άνθρακα, η καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων και η δημιουργία μιας ανθεκτικής ποικιλίας μπανάνας μέσω συνεργασίας με την Yelloway.

Η έκδοση του νέου απολογισμού βιωσιμότητας της Chiquita για την περίοδο 2023-2024 υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρείας για την προστασία των τροπικών αγροκτημάτων της και την ενίσχυση της βιώσιμης γεωργίας. Μια σημαντική πρωτοβουλία είναι το «Yelloway One», που συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη ανθεκτικών καλλιεργειών, αντιμετωπίζοντας προβλήματα όπως η ασθένεια TR4, που πλήττει τις μπανάνες παγκοσμίως.

Παράλληλα, η Chiquita δεν παραμελεί την κοινωνική της ευθύνη, ανανεώνοντας για όγδοη χρονιά τη συνεργασία της με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής». Μέσα από την καμπάνια «Μικρή αλλαγή, Μεγάλη διαφορά», η εταιρεία στοχεύει στην ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού, με εκατομμύρια μπανάνες να φέρουν το χαρακτηριστικό ροζ αυτοκόλλητο.

Η διεθνής έκθεση «Fruit Attraction» έδωσε στην Chiquita την ευκαιρία να ενισχύσει τις συνεργασίες της μέσω της πλατφόρμας «We Grow Together», ενώ στελέχη της εταιρείας ήταν διαθέσιμα για συναντήσεις και συζητήσεις με ενδιαφερόμενους επενδυτές και συνεργάτες. Με επίκεντρο την καινοτομία και τη βιωσιμότητα, η Chiquita συνεχίζει να διαμορφώνει το μέλλον της αγοράς της μπανάνας, προσελκύοντας το ενδιαφέρον επιχειρηματιών και επενδυτών που επιζητούν λύσεις φιλικές προς το περιβάλλον και κοινωνικά υπεύθυνες.