Η Λουξ, μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες παραγωγής αναψυκτικών, με σταθερή παρουσία στις διεθνείς εκθέσεις από το 2012, συνεχίζει να επενδύει στην εξωστρέφεια και την καινοτομία. Η κ. Χρύσα Μαρλαφέκα, εκπρόσωπος της εταιρείας, μίλησε στο Export Greece για την εξέλιξη της εταιρείας στις εξαγωγές, τις νέες προϊοντικές προτάσεις και την προοπτική για μελλοντική ανάπτυξη.
Εξαγωγές και διεθνής παρουσία
Η Λουξ εξάγει κυρίως τα προϊόντα της πορτοκαλάδας, λεμονάδας και βυσσινάδας, με την Κύπρο και τη Νότιο Κορέα να αποτελούν τις μεγαλύτερες αγορές της εταιρείας. Σημαντική επίσης είναι η παρουσία της στην Αμερική, μια αγορά που η Λουξ επιδιώκει να επεκτείνει περαιτέρω. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η αγορά της Σαουδικής Αραβίας, όπου η Λουξ βλέπει ευκαιρίες λόγω της μείωσης των αμερικανικών προϊόντων λόγω πολιτικών συνθηκών.
Το αναψυκτικό ως είδος πολυτελείας
Η κ. Χρύσα Μαρλαφέκα αναγνώρισε ότι η κατηγορία των αναψυκτικών θεωρείται πλέον είδος πολυτελείας, ειδικά σε περιόδους οικονομικής κρίσης. Οι καταναλωτές διακρίνονται σε εκείνους που επιλέγουν το προϊόν για απόλαυση και δεν ενδιαφέρονται για την τιμή, και σε εκείνους που το αναζητούν σε πιο οικονομικές επιλογές. Ωστόσο, η Λουξ παραμένει πιστή στη διατήρηση της ποιότητας, χωρίς να θυσιάζει τη γεύση ή τα φυσικά συστατικά της για να ανταγωνιστεί αποκλειστικά στη χαμηλότερη τιμή.
Καινοτομία και νέα προϊόντα
Στη Διεθνή Έκθεση SIAL, η Λουξ παρουσίασε για δεύτερη συνεχή χρονιά τη σειρά Loux Free και το τσάι της, δύο προϊόντα που περιέχουν φυσικά γλυκαντικά και δεν περιέχουν συντηρητικά. Αυτές οι προτάσεις αντικατοπτρίζουν τη στροφή της εταιρείας προς την υγιεινή διατροφή, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις της νέας γενιάς καταναλωτών που επιδιώκουν πιο φυσικά και υγιεινά προϊόντα.
Η στήριξη της Λουξ σε εκδηλώσεις και κοινωνικές δράσεις
Η Λουξ έχει συνδεθεί με διάφορες μεγάλες πολιτιστικές και κοινωνικές εκδηλώσεις, από φεστιβάλ έως συναυλίες, κάτι που ενισχύει την παρουσία της στην καθημερινή ζωή των καταναλωτών. Σύμφωνα με τη κ. Χρύσα Μαρλαφέκα, αυτές οι δράσεις βοηθούν τη Λουξ να έρθει πιο κοντά στον κόσμο και να συνδέσει το προϊόν της με την έννοια της διασκέδασης και της θετικής εμπειρίας.
Όραμα για το μέλλον: Ανάπτυξη και νέα προϊόντα
Η κ. Χρύσα Μαρλαφέκα μοιράστηκε το όραμά της για το μέλλον της Λουξ, τονίζοντας την επιθυμία της να δει την εταιρεία να μεγαλώνει ακόμη περισσότερο σε διεθνές επίπεδο. Οι εξαγωγές αποτελούν βασικό στόχο, καθώς η εταιρεία θέλει να προωθήσει τα εξαιρετικής ποιότητας ελληνικά προϊόντα σε νέες αγορές. Παράλληλα, η Λουξ σχεδιάζει να εισαγάγει νέα και καινοτόμα προϊόντα, πάντα με βάση την ποιότητα και την φυσικότητα που τη χαρακτηρίζει.
Η Λουξ δείχνει να βαδίζει σε μια πορεία σταθερής ανάπτυξης, με έμφαση στη διεθνή εξωστρέφεια, την καινοτομία στα προϊόντα και τη διατήρηση της σύνδεσης με τον καταναλωτή μέσα από τη συμμετοχή σε εκδηλώσεις και κοινωνικές δράσεις. Με την αφοσίωσή της στην ποιότητα και τη στρατηγική εξαγωγών, η εταιρεία φαίνεται έτοιμη να κατακτήσει νέες κορυφές στην παγκόσμια αγορά.