Η Μπρακόπουλος, με σχεδόν πέντε δεκαετίες παρουσίας στον χώρο των κατεψυγμένων ζυμών και έτοιμων γευμάτων, δηλώνει το δυναμικό «παρών» στην έκθεση SIAL Paris 2024. Η εταιρεία διαθέτει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων που έχουν ήδη εδραιωθεί στην ελληνική αγορά, ωστόσο, στη φετινή SIAL, θα αναδείξει και νέα προϊόντα, όπως παραδοσιακά ελληνικά πιάτα, pinsa, φρέσκα ζυμαρικά και σάλτσες, καθώς και επιλογές για burger και κρέατα.
Αυτό που ξεχωρίζει τη Μπρακόπουλος στη διεθνή αγορά είναι η αφοσίωση στην ποιότητα και τη χρήση φρέσκων, ελληνικών υλικών, πολλά εκ των οποίων είναι ΠΟΠ. Η συνταγή επιτυχίας της εταιρείας στηρίζεται σε γευστικές προτάσεις εμπνευσμένες από την ελληνική παράδοση, με προσθήκη σύγχρονων παγκόσμιων τάσεων. Η χρήση αγνού ελαιόλαδου και φρέσκων λαχανικών καθιστά τα προϊόντα της ελκυστικά, προσφέροντας φυσικά vegan πιάτα που ξεχωρίζουν από τις υπερ-επεξεργασμένες εναλλακτικές.
Για τη διείσδυση στις ξένες αγορές, η Μπρακόπουλος εστιάζει στη χαρτογράφηση των καταναλωτικών τάσεων και τη δημιουργία προσεκτικά επιλεγμένων στρατηγικών marketing. Οι εξαγωγές της στοχεύουν κυρίως σε χώρες όπου η μεσογειακή διατροφή είναι δημοφιλής, ενώ η εταιρεία σχεδιάζει σταδιακή και συστηματική επέκταση.
Η Μπρακόπουλος αναγνωρίζει ότι οι εξαγωγές τροφίμων από την Ελλάδα συναντούν σημαντικές προκλήσεις, όπως η γραφειοκρατία, το υψηλό κόστος παραγωγής και η κλιματική κρίση που πλήττει τον πρωτογενή τομέα. Ωστόσο, η εταιρεία επενδύει σε νέες παραγωγικές υποδομές, ολοκληρώνοντας πρόσφατα τη δημιουργία μιας νέας μονάδας παραγωγής, η οποία θα ενισχύσει την παραγωγική δυναμικότητα και θα υποστηρίξει την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων.
Η συμμετοχή της εταιρείας στη SIAL Paris είναι στρατηγικής σημασίας, καθώς δίνει στην Μπρακόπουλος την ευκαιρία να προβάλλει τα προϊόντα της σε ένα παγκόσμιο κοινό και να ενισχύσει το εξαγωγικό της δίκτυο. Η έκθεση αποτελεί επίσης μια πλατφόρμα για να ενημερωθεί για τις διεθνείς τάσεις και να ανταλλάξει απόψεις με άλλους επαγγελματίες του κλάδου.
Η Μπρακόπουλος κατανοεί την ανάγκη προσαρμογής στις διαφορετικές νομοθεσίες των χωρών όπου εξάγει, ακολουθώντας όλα τα απαραίτητα πρότυπα και διασφαλίζοντας την ποιότητα των προϊόντων της με υψηλά ποιοτικά δεδομένα. Επίσης, αναγνωρίζει τη δυναμική των ευρωπαϊκών και αραβικών αγορών, όπου ήδη αναπτύσσει την παρουσία της, με στόχο να κατακτήσει το 25% του τζίρου της μέσω εξαγωγών τα επόμενα τρία χρόνια.