Exhibitions

Στρατηγικές marketing για τουριστικούς προορισμούς και ξενοδοχεία από την Alpha Marketing Greece

Η Alpha Marketing Greece, με 39 χρόνια εμπειρίας στον τουριστικό κλάδο, παρουσιάζει στη φετινή Philoxenia 2024, που θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη από 14 έως 16 Νοεμβρίου, τρία εξειδικευμένα πακέτα υπηρεσιών που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες του σύγχρονου τουριστικού τομέα. Η εταιρεία συνδυάζει δράσεις σε παραδοσιακά και ψηφιακά μέσα, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις που στοχεύουν στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και της ανάπτυξης επιχειρήσεων και προορισμών στον τουριστικό τομέα.

Το πρώτο πακέτο, το Smart Destination Marketing, απευθύνεται σε Περιφέρειες, Δήμους και Οργανισμούς Διαχείρισης Προορισμών (DMOs). Στόχος είναι η ενίσχυση της ταυτότητας των προορισμών, η προσέλκυση στοχευμένων κοινού και η ανάδειξη της πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς τους. Μέσω εξειδικευμένων στρατηγικών marketing, οι προορισμοί μπορούν να ενισχύσουν τη θέση τους στην αγορά και να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες.

Το δεύτερο πακέτο, το Smart Hotel Marketing, παρέχει πλήρεις λύσεις για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που επιθυμούν να αυξήσουν τις κρατήσεις και να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά τους. Από τη στρατηγική ανάπτυξη και την ενίσχυση της online παρουσίας μέχρι τη δημιουργία μοναδικών εμπειριών για τους επισκέπτες, η Alpha Marketing Greece προσφέρει εξατομικευμένες στρατηγικές που εξασφαλίζουν βιώσιμη ανάπτυξη και μακροχρόνια επιτυχία.

Τέλος, το Smart Travel Marketing είναι ένα πακέτο υπηρεσιών που στοχεύει στην ενίσχυση της φήμης των τουριστικών γραφείων και την προσέλκυση περισσότερων πελατών για ταξιδιωτικά πακέτα και εκδρομές. Από την στρατηγική διαχείριση κοινωνικών δικτύων και τις ψηφιακές καμπάνιες έως τα προγράμματα loyalty και τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων, οι λύσεις αυτές προσφέρουν στους τουριστικούς πράκτορες τα εργαλεία που χρειάζονται για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους και να αυξήσουν τις κρατήσεις.

Τα στελέχη της Alpha Marketing Greece θα βρίσκονται καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης στο Περίπτερο 13, stand A28, για να αναλύσουν τις υπηρεσίες τους και να παρουσιάσουν επιτυχημένα παραδείγματα εφαρμογής τους, δίνοντας την ευκαιρία στους επισκέπτες να ανακαλύψουν πώς μπορούν να ενισχύσουν την επιχείρησή τους μέσω εξειδικευμένων λύσεων marketing.