Export News Greek news

Πρώτη φορά ελληνικά προϊόντα στο Leclerc Παρισιού: Η επιτυχία της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ

Η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ έκανε ένα μεγάλο βήμα για την εξωστρέφεια των ελληνικών προϊόντων, ολοκληρώνοντας με απόλυτη επιτυχία το πρώτο festival επώνυμων ελληνικών προϊόντων στη Γαλλία. Το festival πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Παρίσι, σε κατάστημα της αλυσίδας Leclerc, από τις 4 έως τις 17 Νοεμβρίου 2024, και σημείωσε μεγάλη επιτυχία, ενισχύοντας την παρουσία των ελληνικών προϊόντων στην γαλλική αγορά.

Η δράση αυτή είχε ως στόχο την προώθηση και ενίσχυση της παρουσίας των ελληνικών προϊόντων στη Γαλλία, με τη στρατηγική υποστήριξη της Τράπεζας Eurobank. Με το λογότυπο «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ Veritablement Grec», η πρωτοβουλία παρουσίασε περισσότερα από 90 προϊόντα από 12 σημαντικές ελληνικές εταιρείες, όπως οι Agrino, Λουξ, Ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ, και ΜΕΒΓΑΛ. Η θετική ανταπόκριση από το κοινό της Γαλλίας φάνηκε τόσο από τις πωλήσεις, με αρκετά προϊόντα να εξαντλούνται, όσο και από τις γευστικές δοκιμές, οι οποίες προσέφεραν στους Γάλλους καταναλωτές την ευκαιρία να δοκιμάσουν αυθεντικά ελληνικά προϊόντα υψηλής ποιότητας.

Με την ολοκλήρωση αυτής της πρωτοβουλίας, η Ελλάδα θα εκπροσωπείται πλέον στη διάσημη πτέρυγα «Produit du Monde» του καταστήματος Leclerc, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στα ελληνικά προϊόντα να έχουν μόνιμη παρουσία στην αγορά του Παρισιού, ανάμεσα σε προϊόντα από όλο τον κόσμο. Πρόκειται για μια σημαντική επιτυχία, καθώς για πρώτη φορά ελληνικά προϊόντα καταλαμβάνουν θέση σε αυτή τη διεθνή αγορά.

Η στήριξη της Eurobank υπήρξε καθοριστική για την επιτυχία αυτής της ενέργειας, προσφέροντας στρατηγική υποστήριξη και διευκολύνοντας την διείσδυση των ελληνικών προϊόντων στις διεθνείς αγορές. Ο πρόεδρος του Δ.Σ. της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, κος Άγις Πιστιόλας, δήλωσε ότι η επιτυχία της δράσης αποδεικνύει τις δυνατότητες της ελληνικής επιχειρηματικότητας, επισημαίνοντας πως οι Γάλλοι καταναλωτές έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για τα ελληνικά προϊόντα και εξέφρασαν την απορία τους για την περιορισμένη διαθεσιμότητά τους στα καταστήματα της Γαλλίας.

Αυτή η επιτυχία ανοίγει νέους δρόμους για την εξαγωγική Ελλάδα, προωθώντας την ελληνική παραγωγή και ενισχύοντας τη θέση της χώρας στη διεθνή αγορά. Η συνεργασία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ και Eurobank αποτελεί ένα πρότυπο για την ενίσχυση της εξωστρέφειας και την υποστήριξη των ελληνικών επιχειρήσεων στον διεθνή στίβο.