Το 2024 ήταν μια χρονιά που επιβεβαίωσε τη στρατηγική του Ομίλου JUMBO και ανέδειξε την ικανότητά του να προσαρμόζεται στις προκλήσεις της παγκόσμιας τροφοδοτικής αλυσίδας. Από τη στιγμή που οι αναταράξεις στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα άρχισαν λόγω του «κλεισίματος του Σουέζ», η διοίκηση του Ομίλου δεσμεύτηκε να διατηρήσει τις τιμές των προϊόντων σταθερές, αποφεύγοντας τις υπερβολικές αυξήσεις λόγω συγκυρίας.
Αυτή η προσήλωση στην αξία της αξιοπιστίας και της εμπιστοσύνης προς τους καταναλωτές απέδωσε καρπούς. Κατά τη διάρκεια του 2024, οι πωλήσεις του Ομίλου JUMBO αυξήθηκαν κατά 6,3% σε σχέση με το 2023, ξεπερνώντας τις προβλέψεις για μια μικρότερη αύξηση 4%. Ο Δεκέμβριος του 2024, παρά τις δύσκολες συνθήκες, έκλεισε με αύξηση των πωλήσεων κατά περίπου 2% σε σχέση με τον προηγούμενο Δεκέμβριο.
Παρά τις σημαντικές δυσκολίες που προκάλεσαν τα προβλήματα στην τροφοδοσία και οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις, η διοίκηση της JUMBO παρέμεινε ψύχραιμη και διασφάλισε την ομαλή λειτουργία των καταστημάτων. Η συνεχιζόμενη αστάθεια στην Ερυθρά Θάλασσα και τη Μέση Ανατολή, αλλά και οι αναταράξεις στην παγκόσμια αγορά λόγω νέων ιικών επιδημιών και πιθανών αλλαγών στη δασμολογική πολιτική των Η.Π.Α., παραμένουν παράγοντες αβεβαιότητας για το μέλλον.
Παρόλο που οι εκτιμήσεις για το 2025 είναι ακόμα αβέβαιες, η διοίκηση του Ομίλου είναι προσηλωμένη στην έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση των μετόχων και αναμένει να δώσει τις πρώτες εκτιμήσεις για το 2025 μετά το πρώτο τετράμηνο.
Η στρατηγική της JUMBO στοχεύει επίσης στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων. Για το 2025, ο στόχος είναι η λειτουργία ενός νέου υπερκαταστήματος στη Ρουμανία, ενώ το 2024 οι επενδύσεις περιλάμβαναν την επέκταση και ανακαίνιση καταστημάτων σε διάφορες χώρες. Ο Όμιλος JUMBO ολοκλήρωσε τη χρονιά με 88 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία και συνεχίζει να επενδύει στην ανάπτυξή του και στο ηλεκτρονικό εμπόριο.