Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) συνεχίζει να υποστηρίζει και να προβάλλει τη χώρα μας μέσα από σημαντικές εκδηλώσεις που φέρνουν στο προσκήνιο τον ελληνικό πολιτισμό, τις δημιουργίες των Ελλήνων σχεδιαστών και τη μοναδικότητα του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας.
Από τις 9 έως τις 12 Ιανουαρίου, πραγματοποιείται στο Ζάππειο Μέγαρο η έκθεση «A Jewel Made in Greece», η οποία αποτελεί μια σημαντική συνάντηση για τους Έλληνες σχεδιαστές κοσμημάτων. Περισσότεροι από 60 Έλληνες δημιουργοί συμμετέχουν, παρουσιάζοντας τις κοσμηματοτεχνίες τους, εμπνευσμένες από τη λάμψη και την κομψότητα του «Red Carpet» των Όσκαρ. Παράλληλα, στο περιστύλιο του Ζαππείου, οι συμμετέχοντες σχεδιάζουν κοσμήματα με θέμα το αρχαιοελληνικό γλυπτό της Καρυάτιδας, συνδυάζοντας την αρχαία ελληνική τέχνη με σύγχρονες δημιουργίες.
Στις 23 Ιανουαρίου, το Παρίσι υποδέχεται την επίδειξη μόδας «Inspirations à la Mode Grèce-France». Η εκδήλωση επικεντρώνεται στην προβολή της ελληνικής παραδοσιακής μόδας, με τα μανεκέν να παρελαύνουν φορώντας φορεσιές από την ιστορική συλλογή του Θεάτρου Ελληνικών Χορών «Δόρα Στράτου». Στη συνέχεια, Γάλλοι σπουδαστές της διάσημης σχολής LISAA Mode Paris παρουσιάζουν μοντέρνα ρούχα εμπνευσμένα από τις παραδοσιακές ελληνικές φορεσιές. Η εκδήλωση αυτή ενισχύει τη σύνδεση της Ελλάδας με τον κόσμο της μόδας και προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία για την προβολή της ελληνικής κληρονομιάς στην παγκόσμια σκηνή.
Παράλληλα, συνεχίζεται μέχρι τις 31 Ιανουαρίου στο Ολυμπιακό Κέντρο Γουδή η έκθεση «Αρχαία Ελλάδα: Μυθολογία, Πολιτισμός, Πόλεις-Κράτη, Τέχνες, Επιστήμες». Η έκθεση, η οποία αποτελεί διαδραστικό και εκπαιδευτικό ταξίδι στην αρχαιότητα, επιτρέπει στους επισκέπτες να εξερευνήσουν τα επιτεύγματα του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού μέσα από εντυπωσιακές κατασκευές και εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης που ζωντανεύουν τις προσωπικότητες των αρχαίων φιλοσόφων και επιστημόνων.
Επιπλέον, ο ΕΟΤ συνεχίζει την υποστήριξη της διεθνούς καμπάνιας για την υποψηφιότητα της ελληνικής ταινίας «Η φόνισσα» για τα βραβεία Όσκαρ. Μετά την επιτυχημένη πορεία της στην Ελλάδα, η ταινία συμμετέχει σε διεθνή φεστιβάλ και θα προβληθεί σε πολλές χώρες, όπως ΗΠΑ, Αίγυπτο, Αυστραλία και Καναδάς, κερδίζοντας τη διεθνή αναγνώριση για την ελληνική κινηματογραφική παραγωγή.
Οι δράσεις του ΕΟΤ δεν περιορίζονται μόνο στη προβολή του τουριστικού προϊόντος, αλλά επενδύουν και στην πολιτιστική διπλωματία, ενισχύοντας τη θέση της Ελλάδας στη διεθνή σκηνή και ενθαρρύνοντας τις ανταλλαγές και συνεργασίες με άλλες χώρες.