Το 2024 αποτέλεσε μια χρονιά έντονων προκλήσεων για τον Όμιλο Intrafashion, ο οποίος όμως κατάφερε να επιτύχει εξαιρετικά αποτελέσματα τόσο σε επίπεδο πωλήσεων όσο και κερδοφορίας, παρά τις διεθνείς αναταράξεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, το αυξημένο κόστος και την είσοδο ξένων αλυσίδων στην εγχώρια αγορά.
Αποτελέσματα 2024
-
Οι πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν κατά +16,6% και ξεπέρασαν τα 46,8 εκατ. ευρώ.
-
Η κερδοφορία προ φόρων ενισχύθηκε κατά +38%, με αύξηση 1,5 εκατ. ευρώ έναντι του 2023.
-
Η άνοδος στηρίχθηκε στη βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους (από 43,5% σε 49,2%) και στην ελεγχόμενη αύξηση των εξόδων, με έμφαση στη διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων.
Προοπτικές 2025 Η Διοίκηση παρακολουθεί στενά τις γεωπολιτικές και οικονομικές εξελίξεις, υιοθετώντας συντηρητικές προβλέψεις για την εγχώρια αγορά (χαμηλές μονοψήφιες αυξήσεις πωλήσεων στο α’ τετράμηνο). Ωστόσο, προχωρά σε στρατηγική ενίσχυση μέσω επενδύσεων στο δίκτυο, στο ανθρώπινο δυναμικό και στις λειτουργίες της.
Στρατηγικός Στόχος: Επέκταση στην Ιταλία Το 2025 ο Όμιλος δρομολογεί την είσοδο του brand Pink Woman στην ιταλική αγορά με αποκλειστικά mono-brand καταστήματα, ενισχύοντας την εξωστρέφεια και τη διεθνοποίηση του σήματος, ενώ παράλληλα διατηρεί κορυφαία θέση στην ελληνική αγορά.
Δήλωση Δημήτρη Ματεμτζή, Προέδρου & Διευθύνοντος Συμβούλου: «Σε ένα έτος γεμάτο προκλήσεις, είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος για την επίτευξη σημαντικών αποτελεσμάτων σε πωλήσεις και κερδοφορία. Η δυναμική μας σε μια απαιτητική αγορά εδραιώνει την Intrafashion μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών του κλάδου. Ευχαριστώ τα στελέχη μας για το ταλέντο, την αφοσίωση και το ομαδικό πνεύμα που οδηγούν την εταιρεία μας σε διαρκή επιτυχία».