Η FREENOW, η κορυφαία εφαρμογή ταξί στην Ελλάδα και μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες μετακίνησης στην Ευρώπη, ανακοίνωσε την ανάληψη καθηκόντων του Tony Fletcher ως Global Marketing Director. Ο Fletcher αναλαμβάνει τη στρατηγική καθοδήγηση του branding και marketing της εταιρείας, με έμφαση στις υπηρεσίες ταξί και τη βελτίωση της εμπειρίας οδηγών και επιβατών.
Με πάνω από 20 χρόνια διεθνή εμπειρία στο marketing και το brand strategy, ο Tony Fletcher έχει συνεργαστεί με κορυφαίους οργανισμούς όπως οι LEGO, P&G, Volkswagen, IKEA, Sky, καθώς και με καινοτόμα scale-ups όπως τα Too Good To Go και Klook. Πριν τη FREENOW, διετέλεσε Vice President of Global Advertising, Media & Digital Marketing στην Too Good To Go.
Ως Global Marketing Director, θα ηγηθεί των ομάδων Brand, Digital και CRM, ενισχύοντας τη στρατηγική marketing της εταιρείας σε πάνω από 150 ευρωπαϊκές πόλεις. «Η FREENOW αποτελεί πρότυπο συνεργασίας με τον κλάδο του ταξί και τις τοπικές κοινότητες. Είμαι ενθουσιασμένος που αναλαμβάνω αυτή τη θέση σε μια τόσο κρίσιμη φάση ανάπτυξης», δήλωσε ο ίδιος.
Ο Tony Fletcher θα έχει έδρα τη Βαρκελώνη, στην οποία λειτουργεί και το δεύτερο μεγαλύτερο γραφείο της FREENOW, αποτελώντας κομβικό τεχνολογικό hub για την εταιρεία.