Press Room

Η Google Marketing Platform και η Admixer φέρνουν ψηφιακό μετασχηματισμό στην Ελλάδα

Η Admixer Advertising πραγματοποίησε πρόσφατα εκδήλωση στην Αθήνα με αφορμή την είσοδό της στην ελληνική αγορά ως επίσημος συνεργάτης πωλήσεων της Google Marketing Platform (GMP) και του Google Cloud. Εκπρόσωποι της αγοράς ενημερώθηκαν για εργαλεία όπως το DV360, το GA4 και το Campaign Manager 360, με έμφαση στα δεδομένα, την τεχνητή νοημοσύνη και την αυτοματοποίηση.

Σύμφωνα με τον Γιάννη Παυλάκη, CEO της Admixer Greece, η Ελλάδα παρουσιάζει το μεγαλύτερο περιθώριο ψηφιακής ανάπτυξης στην ΕΕ, με τις δαπάνες για digital διαφήμιση να ξεπερνούν την τηλεόραση το 2024. Ο Σπύρος Πλέσσας από τη Google σημείωσε ότι το YouTube έχει πάνω από 2,5 εκατ. χρήστες άνω των 18 ετών κάθε μήνα, με τις δυνατότητες του DV360 να μετασχηματίζουν τις στρατηγικές προβολής.

Παράλληλα, ο Δημήτρης Τερζόπουλος παρουσίασε τις δυνατότητες του GA4 για πρόβλεψη και μέτρηση απόδοσης, ενώ ο Oleksandr Tismenetskiy εστίασε σε AI λύσεις όπως ViGenAir και FeedGen που ενισχύουν τη δημιουργικότητα και την ταχύτητα υλοποίησης καμπανιών.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε το case study της Novibet που σημείωσε αύξηση 22% στους μοναδικούς χρήστες μέσω Connected TV.

Η Admixer σχεδιάζει επόμενες δράσεις υποστήριξης για τις ελληνικές επιχειρήσεις, με στόχο την ευρύτερη υιοθέτηση των λύσεων της Google.