Η ελληνική μόδα έκανε δυναμική εμφάνιση στις διεθνείς εκθέσεις του Σεπτεμβρίου, όπου η Enterprise Greece οργάνωσε την εθνική συμμετοχή, προβάλλοντας το “Greek Chic” ως διεθνές brand ταυτότητας και δημιουργικότητας.
Συνολικά 104 ελληνικές επιχειρήσεις παρουσίασαν τις συλλογές τους σε Παρίσι, Νέα Υόρκη και Μιλάνο, συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον επαγγελματιών της μόδας, αγοραστών και δημοσιογράφων. Με έμφαση στην ποιότητα, την αυθεντικότητα και το σύγχρονο design, η ελληνική αποστολή ανέδειξε τη δύναμη του δημιουργικού οικοσυστήματος της χώρας.
Στο Παρίσι, οι εκθέσεις WHO’S NEXT & BIJORHCA (6–8/9) φιλοξένησαν 43 ελληνικές εταιρείες, με την Ελλάδα να κατατάσσεται στις πέντε κορυφαίες εθνικές συμμετοχές. Στη Νέα Υόρκη, η διεθνής έκθεση COTERIE (14–16/9) υποδέχτηκε 11 ελληνικά brands, ενώ στο Μιλάνο, οι διοργανώσεις MICAM & MILANO FASHION AND JEWELS (7–23/9) φιλοξένησαν 50 ελληνικές επιχειρήσεις, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή παρουσία της Ελλάδας στην καρδιά της παγκόσμιας μόδας.
Όπως δήλωσε ο Δρ. Μαρίνος Γιαννόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Enterprise Greece:
«Η ελληνική μόδα κερδίζει έδαφος στις πιο απαιτητικές αγορές. Το “Greek Chic” αντιπροσωπεύει μια νέα εποχή εξωστρέφειας και καινοτομίας για τους Έλληνες δημιουργούς».
Η ισχυρή παρουσία της Ελλάδας σε αυτές τις κορυφαίες διεθνείς εκθέσεις επιβεβαιώνει ότι το σύγχρονο ελληνικό design δεν ακολουθεί τις τάσεις — τις δημιουργεί.


