Exhibitions News

Επίσημη πρεμιέρα της Sweet Bond στη Food Expo 2026

Την επίσημη παρουσίασή της στο κοινό πραγματοποίησε η Sweet Bond στη Food Expo 2026, συστήνοντας μια νέα εποχή στις γευστικές εμπειρίες παγωτού και επιδορπίων. Ως η νέα θυγατρική της Αγγελάκης Α.Ε., η εταιρεία εστιάζει στην αγορά HORECA, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις που συνδυάζουν την ποιότητα με την αυθεντικότητα.

Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρέθηκε το Angelo Gelato, βασισμένο στην αυθεντική συνταγή της Βόρειας Ιταλίας με 34 μοναδικές γεύσεις, καθώς και η πλούσια σειρά γλυκών που περιλαμβάνει από κλασικό προφιτερόλ και τιραμισού μέχρι παραδοσιακό εκμέκ και σύγχρονα αμερικανικά κέικ. Παράλληλα, η Sweet Bond παρουσίασε πιλοτικά τη νέα σειρά «γλυκοπαγωτών», η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα στην αγορά, προκαλώντας τον ενθουσιασμό των επαγγελματιών του κλάδου.

Ο Φιλοποίμην Αζδέρης, Managing Director της Sweet Bond, υπογράμμισε τη δέσμευση της εταιρείας στη χρήση προσεκτικά επιλεγμένων πρώτων υλών και σύγχρονου εξοπλισμού στις εγκαταστάσεις του Ασπροπύργου, με στόχο τη δημιουργία γεύσεων που «φτιάχνουν τη διάθεση». Η εντυπωσιακή ανταπόκριση των επισκεπτών στη Food Expo γεμίζει την ομάδα με αισιοδοξία για τη μελλοντική της πορεία, εδραιώνοντας τη Sweet Bond ως έναν δυναμικό παίκτη στην αγορά της εστίασης που υπόσχεται να κάνει την κάθε μέρα μας πιο απολαυστική.

Leave feedback about this