Η Daiichi Sankyo ανακοίνωσε το νέο πενταετές επιχειρηματικό της πλάνο για την περίοδο 2026-2030, θέτοντας ιδιαίτερα φιλόδοξους στόχους στον τομέα της ογκολογίας. Η ιαπωνική φαρμακευτική εταιρεία επιδιώκει να συγκαταλέγεται στις πέντε κορυφαίες εταιρείες ογκολογίας παγκοσμίως έως το 2035, με συνολικά έσοδα άνω των 20 δισ. δολαρίων, εκ των οποίων τα 15,3 δισ. δολάρια θα προέρχονται από το ογκολογικό της χαρτοφυλάκιο.
Το σχέδιο προβλέπει περισσότερες από 20 νέες θεραπευτικές ενδείξεις από πέντε φαρμακευτικά σκευάσματα έως το 2030, με στόχο οι καινοτόμες θεραπείες της εταιρείας να φτάνουν σε περισσότερους από 700.000 νέους ασθενείς ετησίως έως το 2035. Παράλληλα, η εταιρεία επενδύει περαιτέρω στα συζεύγματα αντισώματος-φαρμάκου (ADCs), στην τεχνητή νοημοσύνη και στις ψηφιακές τεχνολογίες.
Ο Πρόεδρος και CEO της εταιρείας, Hiroyuki Okuzawa, δήλωσε ότι το νέο πλάνο σηματοδοτεί μια καθοριστική φάση ανάπτυξης, με έμφαση στην ταχύτερη διάθεση καινοτόμων θεραπειών στους ασθενείς. Η Γενική Διευθύντρια της Daiichi Sankyo Ελλάδας και Κύπρου, Θωμαΐς Κωνσταντοπούλου, υπογράμμισε ότι η ελληνική θυγατρική στηρίζει ενεργά την προσπάθεια να φτάσει η επιστημονική πρόοδος ακόμη πιο κοντά στους ασθενείς και στην ιατρική κοινότητα.



Leave feedback about this
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.