Greek news

Η Ελληνικός Χρυσός εισάγει πρώτη την ηλεκτροκίνηση στις βαριές μεταφορές μεταλλευμάτων στην Ελλάδα

Η Ελληνικός Χρυσός κάνει ένα σημαντικό βήμα προς τη βιώσιμη μεταλλευτική δραστηριότητα, εντάσσοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα την ηλεκτροκίνηση στις βαριές μεταφορές μεταλλεύματος. Με σύνθημα «Κινούμαστε ηλεκτρικά, κινούμαστε στο μέλλον», η εταιρεία προσθέτει στον στόλο της δύο πλήρως ηλεκτρικά φορτηγά Mercedes-Benz eActros 600, τα οποία θα εκτελούν το δρομολόγιο από την Ολυμπιάδα έως το Στρατώνι.

Η νέα αυτή διαδρομή μετατρέπεται σε μια σχεδόν αθόρυβη μεταφορά μηδενικών άμεσων εκπομπών καυσαερίων, μειώνοντας ουσιαστικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και περιορίζοντας την όχληση για τις τοπικές κοινότητες. Τα οχήματα διαθέτουν προηγμένα συστήματα ασφάλειας και λειτουργίας, όπως ψηφιακό έλεγχο πριν την εκκίνηση, αλκοολόμετρο και ζύγιση φορτίου σε πραγματικό χρόνο.

Η πρωτοβουλία εντάσσεται στη στρατηγική της εταιρείας για τη μείωση του ανθρακικού της αποτυπώματος και την υιοθέτηση καινοτόμων τεχνολογιών. Παράλληλα, αναδεικνύει τον καθοριστικό ρόλο των μετάλλων, και ιδιαίτερα του χαλκού, στην ανάπτυξη τεχνολογιών όπως η ηλεκτροκίνηση και οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Λειτουργιών της Ελληνικός Χρυσός, Μιχάλης Παπασωτηρίου, δήλωσε ότι η επένδυση αυτή επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της ενεργειακής μετάβασης, δημιουργώντας αξία για το περιβάλλον και τις τοπικές κοινωνίες.

Δείτε το σχετικό βίντεο

Leave feedback about this