Press Room

Η Ευβοϊκή Ζύμη δημοσιεύει το πρώτο ESG Report για το 2025

Για πρώτη φορά, η Ευβοϊκή Ζύμη προχωρά στη δημοσίευση ESG Report, παρουσιάζοντας με διαφάνεια τις επιδόσεις της στους τομείς περιβάλλοντος, κοινωνίας και εταιρικής διακυβέρνησης. Η έκθεση έχει καταρτιστεί σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πλαίσιο VSME της EFRAG και καλύπτει το σύνολο της δραστηριότητάς της.

Σημαντικό ορόσημο για το 2025 αποτέλεσε η λειτουργία νέας αυτοματοποιημένης μονάδας παραγωγής 8.000 τ.μ. στο Σχηματάρι. Στον περιβαλλοντικό άξονα, η εταιρεία παρήγαγε 203,6 MWh ενέργειας από φωτοβολταϊκά, ενώ το 33% της κατανάλωσης της μονάδας καλύφθηκε από ιδιοπαραγόμενη ενέργεια. Παράλληλα, εφαρμόζονται τεχνολογίες ανάκτησης θερμότητας και υδρόψυξης, ενισχύοντας τη βιωσιμότητα της παραγωγής.

Οι συνολικές εκπομπές Scope 1 και 2 ανήλθαν σε 3.130,7 τόνους CO₂e. Σε κοινωνικό επίπεδο, η εταιρεία απασχολεί 179 εργαζομένους, με το 70% σε συμβάσεις αορίστου χρόνου, χωρίς καταγεγραμμένα εργατικά ατυχήματα για το έτος.

Σε επίπεδο διακυβέρνησης, δεν σημειώθηκαν περιστατικά διαφθοράς, ενώ διατηρούνται διεθνείς πιστοποιήσεις όπως ISO 22000, BRC, IFS και ISO 14001. Το ESG Report θέτει τις βάσεις για τη συνεχή ενίσχυση των δεικτών βιωσιμότητας τα επόμενα χρόνια.

Leave feedback about this