Export Greece Export Greek news Τρικαλινός – Βαρβαγιάννης ενώνουν τις δυνάμεις τους προωθώντας αυγοτάραχο και ούζο σε όλο τον κόσμο
Export Greek news

Τρικαλινός – Βαρβαγιάννης ενώνουν τις δυνάμεις τους προωθώντας αυγοτάραχο και ούζο σε όλο τον κόσμο

Δύο εταιρείες οι οποίες δραστηριοποιούνται σε τελειώς διαφορετικούς τομείς, με μεγάλη όμως παράδοση στη γαστρονομία και την παραγωγή προϊόντων που προάγουν την Ελλάδα, αποφάσισαν να ενώσουν τους στόχους τους και να προχωρήσουν από κοινού με σκοπό να προβάλλουν το ελληνικό ούζο και το αυγοτάραχο στις αγορές του κόσμου.

Πρόκειται για τις εταιρείες Trikalinos και ποτοποιία Βαρβαγιάννη οι οποίες αποτελούν Μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ και σε αυτό το πλαίσιο τη Δευτέρα 19 Ιουνίου οι εταιρείες παρέθεσαν γεύμα σε εκπροσώπους του Τύπου στο πλαίσιο του οποίου πραγματοποιήθηκε food pairing και tasting προτείνοντας μενού που συνδυάζουν τα προϊόντα τους, με στόχο περαιτέρω επέκταση στη HORECA., τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό..

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης ο Πρόεδρος της εταιρείας Trikalinos, Ζαφείρης Τρικαλινός, επεσήμανε: «Από τις βασικές επιδιώξεις μας είναι η συνεχής επένδυση στην έρευνα, η επιμονή και η αφοσίωση μας στην ανάδειξη του γαστρονομικού και διατροφικού πλούτου των προϊόντων μας. Το διατροφικό προφίλ του Trikalinos Αυγοτάραχο, οι συνεργασίες με καταξιωμένους σεφ αλλά και η παρουσία μας σε περισσότερες από 40 χώρες, πολλές από τις οποίες είναι ιδιαίτερα απαιτητικές, αποτελούν κινητήριο δύναμη για τη συνεχή εξέλιξη της εταιρείας μας. Απόδειξη των παραπάνω είναι η συνεχής έρευνα και βελτίωση των υπαρχόντων προϊόντων μας καθώς και η ανάπτυξη νέων που θα λανσαριστούν σύντομα στην αγορά».

Επίσης ο κ. Τρικαλινός αναφέρθηκε και στα έσοδα από τις εξαγωγές αναφέροντας: «Σήμερα η εταιρεία παράγει έσοδα περίπου 2 εκατ. ευρώ και οι εξαγωγές της εισφέρουν σχεδόν το 40%. Η τάση στις πωλήσεις είναι ανοδική, με αύξηση φέτος περίπου 20%»

Η είσοδος ωστόσο σε μια νέα αγορά είναι σημαντική επένδυση για μια μικρή εταιρεία, αν και για την Trikalinos είναι πρωτεύων στόχος, όπως σημειώνει ο Ζαφείρης Τρικαλινός, που συνεργάζεται πλέον σε θέματα στρατηγικής και με τον γιο του, την 5η γενιά στο τιμόνι της οικογενειακής επιχείρησης. Για να καταδείξει το μέγεθος της επένδυσης για το άνοιγμα μιας νέας χώρας για το προϊόν του, ο κ. Τρικαλινός αναφέρθηκε ενδεικτικά στη συμμετοχή στη Sea Food Expo της Βαρκελώνης, που στοίχισε 30.000 ευρώ μόνο για το περίπτερο.

Από την πλευρά του ο Γιάννης Βαρβαγιάννης, ένας εκ των τριών Διαχειριστών της εταιρείας Βαρβαγιάννη, δήλωσε: «Το Ούζο Βαρβαγιάννη εισέρχεται σε μια νέα εποχή. Ανανεώσαμε τις ετικέτες των προϊόντων μας και υιοθετούμε μια νέα ταυτότητα, με στόχο την καθιέρωση του ούζου ως μια κυρίαρχη επιλογή καθόλη τη διάρκεια του χρόνου. Η ανοδική πορεία μας, από το 1860 μέχρι και σήμερα, σε αγορές εντός κι εκτός συνόρων, υπαγορεύει τη δέσμευσή μας στις αρχές της αδιαπραγμάτευτης ποιότητας και της καινοτομίας. Στρατηγικός μας στόχος για το επόμενο διάστημα είναι η περαιτέρω διεύρυνση της εξαγωγικής μας δραστηριότητας και η διαφοροποίησή μας από τον ανταγωνισμό».

Ας σημειωθεί ότι και η Βαρβαγιάννης βασίζεται κυρίως στην εστίαση, καθώς από τα σούπερ μάρκετ προέρχεται σχεδόν 30% του τζίρου της, ενώ περίπου 70%, να προέρχεται από τη ho.re.ca. Ενώ όσο αφορά τις εξαγωγές αυτές είναι περίπου στο 25% του κύκλου εργασιών. Η Βαρβαγιάννης έχει μία σταθερά αυξανόμενη εξάγει στην Ευρώπη, με μεγαλύτερη αγορά αυτή της Γερμανίας, στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, στην Αυστραλία, στην Τουρκία, στο Ισραήλ και σε αρκετές χώρες ακόμα.   μ

Στο κλείσιμο της εκδήλωσης οι εκπρόσωποι και των δυο εταιρειών τόνισαν τη δυναμική των ελληνικών επιχειρήσεων, όταν αυτές συνεργάζονται, καθώς αμφότερες αποτελούν Μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.

Exit mobile version