Export Greece Export Greek news Rolco ΒΙΑΝΙΛ: Έτοιμη να κατακτήσει την αγορά της Νέας Υόρκης με τα οικολογικά προϊόντα MyPlanet
Export Greek news

Rolco ΒΙΑΝΙΛ: Έτοιμη να κατακτήσει την αγορά της Νέας Υόρκης με τα οικολογικά προϊόντα MyPlanet

Τα οικολογικά απορρυπαντικά της Rolco συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία, καθώς οι πωλήσεις τους φέτος αναμένεται ότι θα διαμορφωθούν στα 38,5 εκατ ευρώ, από 34,5 εκατ. ευρώ πέρυσι, ενώ παράλληλα ετοιμάζεται να κατακτήσει την αγορά της Νέας Υόρκης στις ΗΠΑ.

Η οικογενειακή επιχείρηση, Rolco, η 3η μεγαλύτερη βιομηχανία στη Νότια Ευρώπη και η πρώτη στην Ελλάδα, το 2008 λάνσαρε την καινοτόμα σειρά απορρυπαντικών My planet. Ένα προϊόν απόλυτα συμβατό με τις αρχές της βιωσιμότητας, που κέρδισε σημαντικό μερίδιο της αγοράς και συνεχίζει να την ανοδική του πορεία.

Σύμφωνα με τον Chief Commercial Officer κ. Έκτορα Σουρουλίδη: Το στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης δίνει προτεραιότητα στα καινοτόμα προϊόντα MyPlanet που σύντομα θα πωλούνται στην αμερικανική αγορά. Συγκεκριμένα η  Rolco, έχει κλείσει συμφωνία με τοπικό συνεργάτη και θα διαθέτει μέσα στο επόμενο διάστημα την πρωτοποριακή σειρά προϊόντων MyPlanet, σε σούπερμάρκετ της Νέας Υόρκης.

«Απευθυνόμαστε σε μια πολύ μεγάλη και οικολογικά ώριμη αγορά διαθέτοντας τα φιλικά προς το περιβάλλον brand, MyPlanet με σημαντική προστιθέμενη αξία που μπορούν να κερδίσουν το καταναλωτικό κοινό. Πρόκειται για μια φιλόδοξη προσπάθεια σε μια αγορά όπου τα περιθώρια και οι προοπτικές είναι μεγάλες και ελπίζουμε το εγχείρημα να στεφθεί με επιτυχία» υπογραμμίζει ο κ. Σουρουλίδης.

Σημειώνεται ότι σήμερα η εταιρεία δραστηριοποιείται, μεταξύ άλλων, σε Βουλγαρία, Αλβανία, Ρουμανία, Μάλτα, Κύπρο και Αφρική με το 5% της παραγωγής προϊόντων με ετικέτες της Rolco να εξάγεται στις παραπάνω χώρες.

Η Rolco ΒΙΑΝΙΛ, όπως αναφέρει ο κ.  Σουρουλίδης, βρίσκεται σε εξαιρετική τροχιά ανάπτυξης επιτυγχάνοντας το 2022 ανάπτυξη 10% σε αξία και 5% σε όγκο, παρόλο που η αγορά δέχθηκε πιέσεις με τον όγκο πωλήσεων να μειώνεται και την αξία να αυξάνεται, κυρίως λόγω του πληθωρισμού.

Το  2022 οι πωλήσεις της εταιρείας σημείωσαν αύξηση 10% σε αξία φτάνοντας περίπου τα 34,5 εκατ. ευρώ από περίπου 31,4 εκατ. ευρώ το 2021, και αυτό σε περιβάλλον έντονου  ανταγωνισμού στις κατηγορίες απορρυπαντικών.

Εφέτος οι πωλήσεις της εταιρείας «τρέχουν» με τον ίδιο ρυθμό ανάπτυξης και η διοίκηση εκτιμά ότι θα αγγίξουν τα 38,5 εκατ. ευρώ. Ο κ. Σουρουλίδης αποδίδει την πολύ καλή πορεία της Rolco στο γεγονός ότι με τα καινοτόμα προϊόντα της έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών αυξάνοντας συνεχώς τα μερίδια αγοράς των προϊόντων της.

Το νέο στρατηγικό σχέδιο της εταιρείας προβλέπει συνεχώς επενδύσεις στην παραγωγική μονάδα, στο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης καθώς και σε έργα ψηφιακού μετασχηματισμού. Τώρα η εταιρεία, που δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην βιώσιμη ανάπτυξη και αειφορία, προσανατολίζεται σε πράσινες επενδύσεις, που θα της επιτρέψουν να έχει ενεργειακή επάρκεια, σε μία περίοδο που το ενεργειακό κόστος έχει αυξηθεί κατακόρυφα. Ήδη έχουν τοποθετηθεί φωτοβολταϊκά συστήματα στις αποθήκες του εργοστασίου, ενώ στόχος της διοίκησης είναι μέσα στα επόμενα δύο χρόνια να συμμετέχει σε Ενεργειακή Κοινότητα.

Η ελληνική βιομηχανία απορρυπαντικών αποτελεί πηγή αστείρευτης καινοτομίας και παραγωγής νέων τεχνολογιών στο κομμάτι των καθαριστικών-απορρυπαντικών συγκροτώντας ένα σημαντικό οικοσύστημα επίκεντρο του οποίου είναι το εργοστάσιο στον Αγ. Ι. Ρέντη. Στο εργοστάσιο -το τρίτο μεγαλύτερο στη Νότια Ευρώπη- παράγονται προϊόντα με τις ετικέτες της Rolco (ROL, MyPlanet, Baby Planet, Roli, Bionol κ.α.), προϊόντα πολυεθνικών εταιρειών του κλάδου για την ελληνική και τη διεθνή αγορά, προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας για τις αλυσίδες σούπερμάρκετ και ειδικά προϊόντα για B2B λύσεις με έμφαση στο HoReCa.

Σημειώνεται ότι 65% του τζίρου της εταιρείας προέρχεται από τα προϊόντα με τις ετικέτες της Rolco.

Exit mobile version