Export Greece What's New Good News l’artigiano: Το επιτυχημένο pizza delivery brand γιορτάζει τα 30 χρόνια στην αγορά
Good News Market Press Room

l’artigiano: Το επιτυχημένο pizza delivery brand γιορτάζει τα 30 χρόνια στην αγορά

30 χρόνια επιτυχούς δραστηριοποίησης ως pizza delivery brand συμπληρώνει η l’artigiano και το γιορτάζει με τον πιο λαχταριστό τρόπο, παρουσιάζοντας στους απανταχού pizza lovers τη νέα αυθεντική Chicago-style Deep Dish pizza!

Με motto #30ΧρόνιαΤοΔικόΜαςLoveStory το brand «ξετυλίγει» μια ιστορία αγάπης προσφέροντας απλόχερα στιγμές απόλαυσης με τη νέα limited edition Chicago-style Deep Dish pizza, που κυκλοφορεί σε 3 μοναδικές γεύσεις, Margherita, Pepperoni, Carbonara. Με χειροποίητη ζύμη τάρτας πλούσια σε ελαιόλαδο και πληθωρικά υλικά, το νέο προϊόν της l’artigiano δημιουργεί μια ολοκαίνουρια εμπειρία απόλαυσης. 

Στη Chicago-style Deep Dish pizza, όλα είναι διαφορετικά! 

Το ζυμάρι μετατρέπεται σε χειροποίητη ζύμη τάρτας από το μυστικό μίγμα 3 αλεύρων της l’artigiano που ξεκουράζεται για 24 ώρες και διπλοφουρνίζεται. Το τυρί τριπλασιάζεται και φτάνει την απόλαυση στα ύψη! Τα υλικά τοποθετούνται αντίστροφα, με το τυρί στη βάση και τη σάλτσα on top. Ακόμα και ο τρόπος σερβιρίσματος ανατρέπει τα πάντα, αφού η Deep Dish pizza παραδίδεται άκοπη για να διατηρηθούν όλα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της και να διασφαλιστεί ότι θα την απολαύσουν όλοι, όπως ακριβώς της αξίζει: Τέλεια!

 

Πριν από 30 χρόνια 

Η l’artigiano συστήθηκε στο κοινό πριν από το 30 χρόνια το 1993, όταν γεννήθηκε ένα love story γεμάτο γεύση, μεράκι, ποιότητα και πάθος για αυθεντικό φαγητό. Όλα ξεκίνησαν όταν ο Χρήστος Βιτσικάνος ίδρυσε τη l’artigiano, με το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος διανομής ιταλικού φαγητού στον Βύρωνα. Το όραμα ήταν ξεκάθαρο: Η δημιουργία αυθεντικών ιταλικών γεύσεων με cook-to-order διαδικασίες και τα πιο φρέσκα και ποιοτικά υλικά. Έτσι, εξελίσσοντας διαρκώς την τεχνογνωσία και με πολύ μεράκι και αγάπη για την τέχνη της πίτσας, η l’artigiano εξελίχθηκε ταχύτατα σε μια επιτυχημένη επιχειρηματική ιδέα, που «άνθισε» πέρα από τα όρια της Αθήνας, μπαίνοντας δυναμικά στο χώρο του franchise το 2000. Σήμερα, αριθμεί συνολικά πάνω από 24 καταστήματα και περισσότερους από 500 εργαζομένους.

Η l’artigiano, ως expert της πίτσας, προσφέρει πλούσιες γεύσεις με προσεκτικά διαλεγμένες πρώτες ύλες και υπόσχεται απόλαυση κάθε φορά, είτε μιλάμε για pizza, pasta, burger ή για τις vegan επιλογές του μενού. Οι εξειδικευμένοι pizzaioli ζυμώνουν καθημερινά φρέσκια ζύμη, που την αφήνουν να ξεκουραστεί για 24 ώρες έτσι ώστε να προσφέρουν λαχταριστή πίτσα, στην καλύτερη εκδοχή της. Παράλληλα, η l’artigiano έχει δημιουργήσει το πρόγραμμα επιβράβευσης l’artigiano bonus, για να κερδίζουν όλοι με κάθε τους παραγγελία pepperoni πόντους, εκπτωτικά κουπόνια, προνόμια και πλούσια δώρα. 

Η l’artigiano αναγνωρίζει τη σημασία της προσφοράς, γι’ αυτό και με το πρόγραμμα “Share The Love”, στηρίζει πρωτοβουλίες που κάνουν τον κόσμο καλύτερο, μέσα από μια σειρά ενεργειών προσφοράς σε κοινωνικές, εκπαιδευτικές, περιβαλλοντικές και πολιτιστικές δράσεις.  

Το brand έχει επιτύχει να εξελίσσεται καθημερινά εδώ και 30 χρόνια, παραμένοντας σύγχρονο και πρωτοπόρο στο μυαλό και την καρδιά των pizza lovers, επενδύοντας σε μια σχέση αφοσίωσης που μετρά ήδη 3 δεκαετίες. 

 

Οικονομικά Στοιχεία

Η l’artigiano, παρά τις δυσχερείς οικονομικές συγκυρίες και το έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον συνεχίζει τη δυναμική της πορείας καθώς αφουγκράζεται τις ανάγκες των καταναλωτών και της εστίασης αποτελεσματικά, υιοθετώντας νέες προτάσεις και προσεγγίσεις που της επιτρέπουν να παραμένει σύγχρονη και να ξεχωρίζει στοn χώρου του pizza delivery.

To 2023 αναμένεται να κλείσει με κερδοφορία για τη l’artigiano καθώς η αποκλιμάκωση των τιμών ενέργειας και των πρώτων υλών σε συνδυασμό με την τουριστική κίνηση δημιουργούν περιθώριο για καλύτερα αποτελέσματα. Συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της l’artigiano, Χρήστος Βιτσικάνος, επισημαίνει ότι η μερική αποκατάσταση του κόστους ενέργειας θα συμβάλλει στη βελτίωση της οργανικής κερδοφορίας της εταιρίας για την επόμενη χρήση συνεχίζοντας την αναπτυξιακή τροχιά που σημειώνει την τελευταία τριετία.

Το τρέχον έτος εκτιμάται ότι θα κλείσει με αύξηση πάνω από 16% σε σχέση με το προηγούμενο. Στα επόμενα σχέδια της εταιρίας, με στόχο να εξυπηρετήσει ακόμα μεγαλύτερη μερίδα του αθηναϊκού κοινού, είναι το άνοιγμα 3 νέων καταστημάτων κυρίως στα Βόρεια και στο Κέντρο.

Exit mobile version