Tourism

ΕΟΤ: Στο Παρίσι ο Δ. Φραγκάκης – Συναντήσεις με τουριστικούς παράγοντες και με τον Οδηγό Michelin για επέκταση της συνεργασίας

O γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, θα μεταβεί στη Γαλλία και συγκεκριμένα στο Παρίσι, όπου είναι προγραμματισμένο να επισκεφθεί την έκθεση Top Resa στην οποία συμμετέχει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ).

Στο περιθώριο της έκθεσης, ο γενικός γραμματέας  θα πραγματοποιήσει συνάντηση στην έδρα του Οδηγού Michelin με σκοπό την αποτίμηση της μέχρι σήμερα συνεργασίας, αλλά και για να συζητήσει την επέκτασή της συνεργασίας χρονικά και χωρικά.

Επιπλέον αναμένεται να πραγματοποιήσει επίσκεψη και στην έδρα της UNESCO, όπου θα συζητήσει μια πιθανή συνεργασία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού  με τον διεθνή Οργανισμό για θέματα βιωσιμότητας στον τουρισμό. Τέλος, υπάρχει προγραμματισμένη επίσκεψη στο Paris Region Tourist Board.

Επισημαίνεται πως ο κ. Δημήτρης Φραγκάκης, θα έχει σειρά επαφών με εκπροσώπους αεροπορικών εταιρειών, tour operators καθώς και με ειδικούς φορείς της τουριστικής αγοράς, ενόψει της προετοιμασίας για τη σεζόν του 2024.

Οι τέσσερις πυλώνες της ανάπτυξης

Όπως ανέφερε σε σχετική του συνέντευξη στο αθηναϊκό πρακτορείο ειδήσεων, ο κ. Φραγκάκης η αναδιάρθρωση του ΕΟΤ εδράζεται σε τέσσερις πυλώνες:

  • Τις εκθέσεις,
  • Τα γραφεία του εξωτερικού,
  • Την ίδια την δομή του Οργανισμού, τον τρόπο λειτουργίας του ως φορέα
  • Την μετάβαση του ίδιου του ΕΟΤ στην ψηφιακή εποχή.


Οι αναβαθμίσεις που πρέπει να γίνουν

Συγκεκριμένα, εξήγησε ότι η επόμενη ημέρα περιλαμβάνει, ανασχεδιασμό των εκθέσεων του Οργανισμού, αξιολόγηση των 17 γραφείων και βελτίωσή τους με βάση σύγχρονα μοντέλα, αντιστάθμιση του φορέα σε υπηρεσιακό επίπεδο αλλά και αξιοποίηση των πόρων, ύψους 10 εκατ. ευρώ, από το Ταμείο Ανάκαμψης. Στο μεταξύ κομβικό ρόλο θα διαδραματίσει η ψηφιοποίηση του αρχείου του Οργανισμού, η οποία θα αποτελέσει την βάση για την πλήρη αναβάθμιση του visitgreece της ιστοσελίδας που αποτελεί μία διαδικτυακή πύλη για τους επισκέπτες που θέλουν να ταξιδέψουν στην Ελλάδα και συνιστά ένα από τα βασικότερα εργαλεία προβολής του ελληνικού οργανισμού.