Exhibitions Exhibitions News Let's Talk

ΠΙΝΔΟΣ: H δυναμική είσοδος στην αγορά των Η.Α.Ε και τα σχέδια για το μέλλον

Καρπούς συνεργασίας απέδωσαν οι προσπάθειες της ΑΠΣΙ ΠΙΝΔΟΣ, καθώς κατάφερε να διεισδύσει στο οργανωμένο λιανεμπόριο των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Συγκεκριμένα από τη φετινή χρονιά και ύστερα από μια ολοκληρωμένη στρατηγική επαφών οι καταναλωτές μπορούν να βρίσκουν τα προϊόντα ΠΙΝΔΟΣ στα ράφια των ψυγείων της Union Co-Operative Society Hypermarket του μεγαλύτερου καταναλωτικού συνεταιρισμού στην περιοχή των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων με 27 καταστήματα.

Η εταιρεία είχε φυσικά δυναμική συμμετοχή στη Gulfood 2024 που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα στο Ντουμπάι, και το ExportGreece βρέθηκε στο περίπτερο της και συνομίλησε με την κα Ελευθερία Μασούρα, Head of Marketing & Communications της ΠΙΝΔΟΣ για τα νέα σχέδια της εταιρείας, τα κορυφαία προϊόντα αλλά και τις προσδοκίες από τις συμμετοχές σε μεγάλες εκθέσεις.

Άποψη από τα προϊόντα που παρουσίασε η ΠΙΝΔΟΣ στη Gulfood 2024.
  • Ποιοι είναι οι στόχοι σας για το 2024;

Στόχος μας και για το 2024 παραμένει η παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας για τους καταναλωτές μας, μέσω ενός διαρκώς εξελισσόμενου χαρτοφυλακίου και με την προσθήκη νέων καινοτόμων προϊόντων, τα οποία ανταποκρίνονται πλήρως στις νέες ανάγκες των καταναλωτών. Ενώ ταυτόχρονα, στόχος μας είναι η ενίσχυση της εξωστρέφειάς μας και η διείσδυση σε νέες αγορές του εξωτερικού.

  • Από τα προϊόντα σας ποιο είναι εκείνο που κατέχει την πρώτη θέση στην προτίμηση των καταναλωτών (Ελλάδα και εξωτερικό);

Το κοτόπουλο ελεύθερης βοσκής είναι αυτό που εδώ και 20 χρόνια που κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά κατέχει την πρώτη θέση στο τραπέζι αλλά και στην καρδιά των καταναλωτών. Ενώ, αντίστοιχη ανταπόκριση είχε και από το καταναλωτικό κοινό του εξωτερικού, οι οποίοι το ξεχώρισαν για την βραβευμένη του γεύση, την υψηλή του ποιότητα και διατροφική του αξία, καθώς και για την ξεχωριστή του νοστιμιά.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι το προϊόν αυτό κατάφερε να διεισδύσει και στην αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και να βρίσκεται σε ένα από τα πιο γνωστά ηλεκτρονικά καταστήματα της περιοχής, καθώς και στο μεγαλύτερο καταναλωτικό συνεταιρισμό της περιοχής, το Union Coop, όπου οι καταναλωτές μπορούν να το βρουν στα ψυγεία στα φυσικά του καταστήματα της αλυσίδας. Το κοτόπουλο ελεύθερης βοσκής και προϊόντα που παράγονται από αυτό όπως οι κοτομπουκιές, το burger, το μπιφτέκι, τα nuggets και ο γύρος, έχουν καταφέρει να κερδίσουν τις εντυπώσεις του καταναλωτικού κοινού στο Ντουμπάι.

 

Άποψη από το περίπτερο της ΠΙΝΔΟΣ στη Gulfood 2024

 

  • Τι προσδοκάτε από τη συμμετοχή σας στη διεθνή Έκθεση τροφίμων και ποτών Gulfood 2024;

Η Gulfood αποτελεί πλέον μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις του κόσμου, με την επισκεψιμότητά της να είναι διαρκώς αυξανόμενη κάθε χρονιά. Μέσω της συμμετοχής μας σ αυτή ενισχύουμε την εξωστρέφειά μας, αυξάνουμε την εξαγωγική μας δραστηριότητα και προωθούμε τα προϊόντα μας σε ένα ακόμη μεγαλύτερο διεθνές κοινό, ενισχύοντας ταυτόχρονα περαιτέρω τη θέση μας ως ηγέτη στο κλάδο της ελληνικής πτηνοτροφίας, με την καινοτομία των προϊόντων μας, την άριστη ποιότητα και την αυθεντική τους γεύση.

  • Οι διεθνείς εκθέσεις αποτελούν διαβατήριο για τις ελληνικές επιχειρήσεις και τα ελληνικά προϊόντα για να κατακτήσουν την παγκόσμια αγορά;

Σίγουρα αποτελούν ένα σημαντικό «μέσο» για τις ελληνικές επιχειρήσεις, για να μπορέσουν να κάνουν τα προϊόντα τους γνωστά πέραν των ελληνικών συνόρων. Για να μπορέσουν όμως να κατακτήσουν τα ελληνικά προϊόντα την παγκόσμια αγορά χρειάζεται μια συνεχή και πολυετή προσπάθεια μέσω διαφόρων ενεργειών, η οποία απαιτεί επιμονή και συνέπεια. Ειδικότερα όταν απευθύνονται σε αγορές όπως αυτές του αραβικού κόσμου, οι οποίες παρουσιάζουν έντονες διαφορές με την ελληνική αγορά.

 

Άποψη από το περίπτερο της ΠΙΝΔΟΣ στη Gulfood 2024 με επαγγελματίες

 

  • Πώς αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές του εξωτερικού τα ελληνικά προϊόντα;

Με ενθουσιασμό θα μπορούσα να απαντήσω με μια λέξη. Ενθουσιάζονται από την ποιότητα, τη γεύση τους, τη ξεχωριστή νοστιμιά τους αλλά και την ασφάλειά τους και την καινοτομία τους. Τα ελληνικά προϊόντα πλέον διαθέτουν όλα τα εφόδια που μπορούν να τα εδραιώσουν σε χώρες του εξωτερικού και με συντονισμένες δράσεις οι ελληνικές επιχειρήσεις μπορούν να κατακτήσουν διεθνείς αγορές.