Let's Talk

Αγγελάκης ΑΕ: Στοχεύει στον τριπλασιασμό της παραγωγής της και άνοιγμα σε νέες αγορές

Επενδυτικό πλάνο 30 εκατ. ευρώ, με στόχο τον τριπλασιασμό της παραγωγικής δυναμικότητας, στα 30 εκατ. πτηνά ετησίως –από 10 εκατ. σήμερα-, αλλά και το «άνοιγμα» σε νέες αγορές υλοποιεί η πτηνοτροφική εταιρεία «Αγγελάκης ΑΕ».

Το επενδυτικό σχέδιο θα ολοκληρωθεί το 2025, όπως αναφέρει στην συνέντευξη του στο ExportGreece ο Αντώνης Σιγανός, International Sales Manager της «Αγγελάκης ΑΕ», σημειώνοντας πως σήμερα οι εξαγωγές αποτελούν πάνω από το 10% του συνολικού κύκλου εργασιών  και  καταγράφουν θεαματική αύξηση, της τάξης του 50% τον χρόνο.

Με ναυαρχίδα το Ελαιοπουλάκι® ή OliVchicken®, που έχει λάβει και δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, η εταιρεία σχεδιάζει τώρα νέα προϊόντα και έτοιμα γεύματα. Ενώ έχει στόχο τη διείσδυση στις αγορές της Μέσης Ανατολής και της Ασίας.

Ακολουθεί η συνέντευξη του κ. Αντώνη Σιγανού International Sales Manager της πτηνοτροφικής «Αγγελάκης ΑΕ»

Πείτε μας δύο λόγια για το πώς και πότε ξεκίνησε η εταιρεία Αγγελάκης.

Η ιστορία της εταιρείας μας ξεκινάει το 1962 όταν ο Νικόλαος και η Παναγιώτα Αγγελάκη δημιούργησαν μία μικρή, πτηνοτροφική επιχείρηση με έδρα την Χαλκίδα. Με όραμα, σκληρή δουλειά και προσήλωση στον στόχο, η επιχείρηση σταδιακά μετατράπηκε σε μια από τις κορυφαίες καθετοποιημένες μονάδες παραγωγής κοτόπουλου στην Ελλάδα, η οποία όμως διατηρεί αναλλοίωτη την οικογενειακή παράδοση και ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της. Σήμερα, η Αγγελάκης, συμβάλει ενεργά τόσο στην τοπική όσο και στην εθνική οικονομία (με τις εξαγωγές της) και προσφέρει εκατοντάδες άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας σε διαφορετικά τμήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας.

 

Οι εγκαταστάσεις της «Αγγελάκης»

 

Ποια είναι τα επιχειρηματικά και επενδυτικά σας πλάνα για το μέλλον; Υλοποιείτε κάποιο αυτή την περίοδο;

Τα επιχειρηματικά μας πλάνα για την ερχόμενη τριετία περιλαμβάνουν κυρίως τη γεωγραφική επέκταση των προϊόντων σε νέα κανάλια διανομής και χώρες στρατηγικής σημασίας. Στην παρούσα φάση υλοποιούμε επενδυτικό πρόγραμμα αξίας 30 εκατ. ευρώ το οποίο αφορά όλο το φάσμα της καθετοποιημένης λειτουργίας μας και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: την επέκταση των κτιριακών μας εγκαταστάσεων έτσι ώστε να μπορούν να υποστηρίξουν τριπλασιασμό της δυναμικότητάς μας, την εγκατάσταση νέων γραμμών παραγωγής και συσκευασίας, τον εκσυγχρονισμό στις υφιστάμενες φάρμες εκτροφής αλλά και τη δημιουργία νέων, τη δημιουργία μονάδας προψημένων προϊόντων και έτοιμων γευμάτων, την υιοθέτηση πράσινων πρωτοβουλιών, αλλά και την ψηφιακή μας μετάβαση. Το επενδυτικό πλάνο αναμένεται να ολοκληρωθεί σταδιακά μέχρι το 2025, με στόχο την ισχυροποίηση της παρουσίας της εταιρείας τόσο σε πανελλαδικό όσο και διεθνές επίπεδο, κάνοντας τα προϊόντα Αγγελάκης προσβάσιμα σε μεγαλύτερη μερίδα καταναλωτών.

Η Αγγελάκης έχει έντονο εξαγωγικό χαρακτήρα. Πείτε μας σε ποιες χώρες εξάγετε τα προϊόντα σας και σε ποιες αγορές θα θέλατε να επεκταθείτε.

Πράγματι, ειδικά την τελευταία τριετία, έχουμε σημειώσει αξιοσημείωτη ανάπτυξη στον τομέα των εξαγωγών, με τις τελευταίες να αποτελούν πλέον πάνω από το 10% του συνολικού κύκλου εργασιών μας και να καταγράφουν θεαματική αύξηση, της τάξης του 50% κάθε χρόνο! Σήμερα, τα προϊόντα Αγγελάκης με ναυαρχίδα την προϊοντική σειρά Ελαιοπουλάκι® ή OliVchicken®, όπως θα τη βρει κανείς στο εξωτερικό, εξάγονται σε 3 από τις 5 Ηπείρους, με κυριότερες αγορές αυτές των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, του Χονγκ Κονγκ και βέβαια της Κεντρικής Ευρώπης. Το ενδιαφέρον μας για την επόμενη διετία έχει στραφεί στη Μέση Ανατολή και την Ασία, δύο αγορές που παρουσιάζουν πολύ μεγάλη δυναμική και στις οποίες επιδιώκουμε να εδραιωθούμε περαιτέρω.

Ποια είναι η δυναμικότητα του εργοστασίου σας και πόσα άτομα απασχολείτε;

Σήμερα, η Αγγελάκης απασχολεί άμεσα στις εγκαταστάσεις της, η πλειοψηφία των οποίων βρίσκονται στην Εύβοια, πάνω από 200 εργαζόμενους, αποτελώντας μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στον Νομό Ευβοίας. Η τρέχουσα δυναμικότητά της αγγίζει τα 10.000.000 πτηνά ετησίως, η οποία με την ολοκλήρωση των επενδύσεων, εντός του 2025, θα τριπλασιαστεί.

Η ναυαρχίδα των προϊόντων σας, το Ελαιοπουλάκι®, έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη χιλιάδων καταναλωτών σε όλο τον κόσμο. Τι θα λέγατε πως είναι αυτό που κάνει τη συγκεκριμένη προϊόντική σειρά να ξεχωρίζει;

Το Ελαιοπουλάκι® είναι ένα πραγματικά καινοτόμο προϊόν χάρη στο μοναδικό τρόπο εκτροφής του, ο οποίος προσδίδει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά στο κρέας του όπως και διατροφικά οφέλη. Χαρακτηριστικά τόσο γευστικά όσο και θρεπτικά. Το χρυσαφένιο χρώμα, το ζουμερό κρέας και η πλούσια, γεμάτη γεύση που σε ταξιδεύει, σε συνδυασμό με την θρεπτική του αξία και τα πρόσθετα οφέλη για την υγειά που προσφέρει, είναι κάποια από αυτά τα χαρακτηριστικά που το καθιστούν μοναδικό. Για τη μοναδικότητά του μάλιστα, έχει λάβει και δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. Η σειρά Ελαιοπουλάκι® περιλαμβάνει εκτός από ολόκληρο κοτόπουλο και φιλέτο στήθος, φιλέτο μπούτι και προϊόντα που καλύπτουν πιο απαιτητικές διατροφικές ανάγκες, προσφέροντας ταυτόχρονα ευκολία και οικονομία χρόνου, όπως το gluten-free χειροποίητο μπιφτέκι κοτόπουλου με βρώμη ολικής άλεσης, λαχανικά, ελαιόλαδο και κουρκουμά.

 

Φέτος γιορτάζετε μία από τις μακροβιότερες συνεργασίες σας με τα καταστήματα KFC. Πείτε μας δύο λόγια για αυτή την 25ετή συνεργασία.

Πράγματι, η KFC είναι από τους μακροβιότερους και πιο στενούς μας συνεργάτες. Όπως αντιλαμβάνεστε, ήταν μεγάλη τιμή για εμάς το γεγονός ότι, 25 χρόνια πριν, η KFC μας εμπιστεύτηκε να αναλάβουμε την τροφοδοσία των καταστημάτων της στην Ελλάδα. Σε μια εποχή που η ποιότητα και η ασφάλεια των προϊόντων αλλά και τα διεθνή πρότυπα, δεν ήταν στο επίπεδο που είναι σήμερα, η KFC μάς επέλεξε, μας εμπιστεύτηκε και μας μετέφερε την τεχνογνωσία της σε όλα τα επίπεδα. Από την πρώτη ημέρα της συνεργασίας μέχρι και σήμερα, ανταποκρινόμαστε πλήρως στα υψηλά standards αυτού του παγκόσμιου brand, υιοθετώντας πρακτικές που εξασφαλίζουν την υψηλή ποιότητα και ασφάλεια των προϊόντων, την ευζωία των πουλερικών και βέβαια τη βιώσιμη ανάπτυξη.

 

25 χρόνια Αγγελάκης – KFC

 

Συμμετέχετε σε διεθνείς εκθέσεις τροφίμων. Πόσο σημαντικές πιστεύετε πως είναι για την προώθηση των προϊόντων σας στο εξωτερικό και σε ποιες θα συμμετάσχετε μέσα στο 2024;

Η δυναμική παρουσία μας σε διεθνείς εκθέσεις τροφίμων είναι τα τελευταία χρόνια στρατηγικής σημασίας για εμάς, καθώς αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για την ενίσχυση της εξωστρέφειάς μας, δημιουργώντας νέες προοπτικές τόσο στις αγορές που ήδη δραστηριοποιούμαστε όσο και σε χώρες στις οποίες δεν έχουμε ακόμη παρουσία. Επόμενος σταθμός για το 2024, είναι η Sial, τον ερχόμενο Οκτώβριο, στο Παρίσι, μέσω της οποίας σκοπεύουμε να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο το αποτύπωμα της εταιρείας μας στον παγκόσμιο χάρτη των τροφίμων και ειδικά στα κανάλια του Retail και του Food Service.

Το μότο της εταιρείας σας είναι «Η τέχνη στη γεύση». Τι πιστεύετε πως σας κάνει να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό σε αυτό το κομμάτι.

Η φράση «Η τέχνη στη γεύση» δεν είναι απλά το μότο μας, αλλά κομμάτι του DNA της εταιρείας μας. Τα προϊόντα μας ξεχωρίζουν για την κορυφαία γεύση τους. Ό,τι φέρει την υπογραφή Αγγελάκης, παράγεται με μεράκι, αγάπη και αφοσίωση, φέρνοντας την τέχνη στην καθημερινότητά μας. Και όλα αυτά υπό την εγγύηση των πιο αυστηρών διεθνών προτύπων ποιότητας και ασφάλειας. Στην Αγγελάκης σεβόμαστε το περιβάλλον και δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στη δημιουργία ιδανικών συνθηκών εκτροφής για τα πουλερικά μας. Παράγουμε νόστιμα και ποιοτικά προϊόντα που προσφέρουν συναισθήματα απόλαυσης και χαράς στο τραπέζι μας.

Οι εγκαταστάσεις της «Αγγελάκης»