Tourism

Check-In στο λιμάνι και ξενάγηση στην πόλη πριν την πτήση

Με στόχο τη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας για τους επιβάτες κρουαζιέρας που επισκέπτονται την Αθήνα, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ), σε συνεργασία με τις εταιρείες επίγειας εξυπηρέτησης Swissport Greece και Skyserv, εισήγαγε τη νέα υπηρεσία «Off Airport Check-In». Από τις 7 Ιουνίου 2024, οι επιβάτες κρουαζιέρας έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν το check-in τους εκτός του αεροδρομίου, απλοποιώντας σημαντικά τη διαδικασία και προσφέροντας περισσότερη άνεση κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στην πόλη.

Διευκόλυνση και άνεση για τους επιβάτες

Η υπηρεσία αυτή επιτρέπει στους επιβάτες που φτάνουν στο Λιμάνι του Πειραιά να πραγματοποιήσουν το check-in τους άμεσα, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν το αεροδρόμιο. Οι επιβάτες παραλαμβάνουν την κάρτα επιβίβασής τους και οι αποσκευές τους μεταφέρονται απευθείας από το λιμάνι στο αεροδρόμιο μέσω ειδικών φορτηγών οχημάτων, τα οποία χειρίζονται οι συνεργαζόμενες εταιρείες επίγειας εξυπηρέτησης. Η διαδικασία αυτή εξοικονομεί χρόνο και προσφέρει στους ταξιδιώτες την ευκαιρία να απολαύσουν την Αθήνα ή τα περίχωρά της χωρίς το άγχος των αποσκευών.

Για παράδειγμα, επιβάτες που αναχωρούν από το λιμάνι για να πετάξουν αργότερα την ίδια μέρα μπορούν να εκμεταλλευτούν την υπηρεσία αυτή για να κάνουν μια επίσκεψη στην Ακρόπολη, να περπατήσουν στην Πλάκα ή να εξερευνήσουν τα μουσεία της πόλης, χωρίς να χρειάζεται να επιστρέψουν στο αεροδρόμιο για το check-in. Το «Off Airport Check-In» ενισχύει την ελκυστικότητα της Αθήνας ως προορισμού, δίνοντας την ευκαιρία στους επισκέπτες να αξιοποιήσουν στο έπακρο τον χρόνο τους στην πόλη.

Συνεργασία και καινοτομία

Η πρωτοβουλία αυτή βασίζεται στη συνεργασία μεταξύ του ΔΑΑ, του ΟΛΠ και των εταιρειών επίγειας εξυπηρέτησης, με τη συμβολή των ελεγκτικών αρχών όπως η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας και η Τελωνειακή Υπηρεσία. Οι διαδικασίες που εφαρμόζονται είναι απλοποιημένες αλλά απόλυτα εναρμονισμένες με την κείμενη νομοθεσία, διασφαλίζοντας την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα.

Η Swissport Greece, η οποία έχει μακρά εμπειρία στη διαχείριση επιβατών και αποσκευών σε νησιωτικούς προορισμούς, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην υλοποίηση αυτής της υπηρεσίας. Παράλληλα, η Skyserv ανταποκρίθηκε με ταχύτητα και ευελιξία, διασφαλίζοντας την επιτυχή εφαρμογή του προγράμματος σε μικρό χρονικό διάστημα.