Market Trends

Η PepsiCo Hellas αναπτύσσεται με αύξηση πωλήσεων 18,45% το 2023

Η PepsiCo Hellas συνέχισε τη δυναμική της ανάπτυξη το 2023, παρουσιάζοντας αύξηση πωλήσεων κατά 18,45% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Η εταιρεία σημείωσε ενοποιημένο κύκλο εργασιών ύψους 238,3 εκατομμυρίων ευρώ, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική της θέση στην ελληνική αγορά. Παρά τις προκλήσεις του διεθνούς οικονομικού περιβάλλοντος, η PepsiCo Hellas κατάφερε να ενισχύσει την κερδοφορία της, σημειώνοντας μικτό κέρδος 101,2 εκατομμυρίων ευρώ, αύξηση 21,15% σε σύγκριση με το 2022.

Η επιτυχία της εταιρείας βασίστηκε στη συνεχή ζήτηση για τα δημοφιλή προϊόντα της, όπως τα Lay’s, τα Ruffles και τα Doritos, ενώ σημαντική συμβολή είχε και η ισχυρή παρουσία της στην αγορά των αναψυκτικών με την Pepsi και το Lipton. Παράλληλα, η διαχείριση του κόστους πωλήσεων, που αυξήθηκε κατά 16,53% λόγω των ακριβότερων πρώτων υλών, ήταν ένας ακόμη καθοριστικός παράγοντας.

Παρά την αύξηση των εξόδων διάθεσης και την απώλεια κερδών από την πώληση παγίων το 2022, η PepsiCo Hellas κατάφερε να επιτύχει καθαρά κέρδη προ φόρων 2,6 εκατομμυρίων ευρώ, δείχνοντας ισχυρή ανθεκτικότητα σε ένα ασταθές διεθνές περιβάλλον. Οι προκλήσεις που συνδέονται με τις γεωπολιτικές εντάσεις και τις αυξήσεις των τιμών πρώτων υλών, δεν εμπόδισαν την εταιρεία να προχωρήσει με φιλόδοξα επενδυτικά σχέδια.

Από το Μάρτιο του 2023, η PepsiCo Hellas έχει επαναφέρει στην Ελλάδα την παραγωγή των αναψυκτικών ΗΒΗ μέσω της συνεργασίας της με την ΕΨΑ. Επίσης, η συνεργασία με την N.U. Aqua για την παραγωγή του φυσικού μεταλλικού νερού «Eonio Loutraki» αποτελεί μέρος της στρατηγικής της εταιρείας να ενισχύσει τη θέση της στην εγχώρια παραγωγή και διανομή.

Για την επόμενη χρονιά, η εταιρεία εστιάζει στην ανάπτυξη νέων προϊόντων με αυξημένη διατροφική αξία, ενώ επενδύει στην καινοτομία και την ψηφιοποίηση της εφοδιαστικής της αλυσίδας. Η στήριξη των Ελλήνων παραγωγών παραμένει σημαντική, με περισσότερους από 20.000 τόνους πατάτας να προέρχονται ετησίως από τοπικές καλλιέργειες.

Στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η PepsiCo Hellas συνεχίζει να εφαρμόζει προγράμματα ανακύκλωσης και ενεργειακής εξοικονόμησης, ενώ στηρίζει τις τοπικές κοινότητες μέσω συνεργασιών με οργανισμούς όπως τα Παιδικά Χωριά SOS και το Make-A-Wish Ελλάδος.

Η PepsiCo Hellas, με την προοπτική της ανάπτυξης και του εκσυγχρονισμού της, παραμένει προσηλωμένη στη στήριξη της ελληνικής οικονομίας, της κοινωνίας και του περιβάλλοντος, ενώ επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για βιώσιμη ανάπτυξη για όλους.