Market

Οι καλοκαιρινές εκπτώσεις του 2024 φέρνουν ευέλικτες αγορές

Οι καλοκαιρινές εκπτώσεις του 2024 στο Skroutz Marketplace έδωσαν στους καταναλωτές την ευκαιρία να επωφεληθούν από σημαντικές προσφορές, ενώ παράλληλα αποκάλυψαν σημαντικές τάσεις στην online αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων. Παρά τη μικρή μείωση στην μέση αξία των αγορών, από 49€ το 2023 στα 48€ το 2024, η ζήτηση για συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων παρέμεινε ισχυρή, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.

Τάσεις στις κατηγορίες προϊόντων

Ο τομέας της Μόδας ήταν ο μεγάλος νικητής των φετινών εκπτώσεων, με τους καταναλωτές να προτιμούν ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ, με ποσοστό 23,94% των συνολικών αγορών. Αυτό το φαινόμενο μπορεί να εξηγηθεί από την τάση των καταναλωτών να αναζητούν προσφορές σε είδη μόδας κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων, ειδικά σε περιόδους όπου η αγορά ανανεώνεται με τις νέες συλλογές φθινοπώρου.

Στην τεχνολογία, η κατηγορία που αντιπροσωπεύει το 15,39% των αγορών, παρατηρείται έντονο ενδιαφέρον για προϊόντα όπως smartphones, laptops και wearables. Οι εκπτώσεις σε αυτές τις κατηγορίες αποτελούν πάντα ισχυρό κίνητρο για τους καταναλωτές, ιδιαίτερα σε περιόδους που κυκλοφορούν νέες συσκευές στην αγορά.

Η κατηγορία των supermarkets, με το 12,87% των αγορών, αναδεικνύει την τάση για πιο προσιτές και έξυπνες αγορές βασικών ειδών. Αυτή η κατηγορία ενισχύεται από την αυξανόμενη ανάγκη των καταναλωτών να διαχειρίζονται τον οικογενειακό προϋπολογισμό τους πιο αποτελεσματικά.

Προσφορές Plus Deals και «Δόσεις για όλους»

Ένα από τα στοιχεία που ξεχώρισαν στις φετινές εκπτώσεις ήταν η αυξημένη χρήση των ειδικών προσφορών Plus Deals, με το 33% των καταναλωτών να επιλέγει προϊόντα που προσφέρονταν με αυτήν την επιπλέον έκπτωση. Οι προσφορές αυτές λειτούργησαν ως ισχυρό κίνητρο, οδηγώντας σε αύξηση των συνολικών πωλήσεων και προσφέροντας στους καταναλωτές μεγαλύτερη αξία για τα χρήματά τους.

Επιπλέον, το πρόγραμμα «Δόσεις για όλους» του Skroutz, το οποίο επιτρέπει στους καταναλωτές να πληρώνουν με δόσεις, σημείωσε επίσης σημαντική αύξηση στη χρήση του. Το 21,83% των αγορών κατά την περίοδο των εκπτώσεων έγινε με αυτήν τη μέθοδο, σημειώνοντας αύξηση κατά 3,36% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Αυτό δείχνει την αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών για ευέλικτες μεθόδους πληρωμής, ειδικά σε περιόδους αυξημένων προσφορών.

Συμπεράσματα

Οι καλοκαιρινές εκπτώσεις του 2024 έδειξαν ότι οι Έλληνες καταναλωτές παραμένουν ενεργοί και προσαρμοστικοί στις νέες συνθήκες της αγοράς, επιδεικνύοντας προτίμηση σε κατηγορίες όπως η μόδα, η τεχνολογία και τα supermarkets. Παράλληλα, η αύξηση στη χρήση των προγραμμάτων «Plus Deals» και «Δόσεις για όλους» αναδεικνύει την ανάγκη για πιο ευέλικτες και οικονομικά αποδοτικές λύσεις αγορών.