World news

6)Πως η Νulo από την Καλιφόρνια κατάφερε να φτάσει στην κορυφή με πωλήσεις άνω των 100.000 δολαρίων

Η κορυφαία μάρκα τροφών για κατοικίδια του Michael Landa, Νulo, αναπτυσσόταν ήδη με ταχείς ρυθμούς όταν πούλησε ένα μειοψηφικό μερίδιο της εταιρείας στην εταιρεία ιδιωτικών μετοχών Main Post Partners το 2018. Ο Nulo είχε διεκδικήσει τη θέση Νο. 520 στην Inc. 5000 το 2017, με τριετή ρυθμό αύξησης εσόδων 854 τοις εκατό. Ωστόσο, ο κ. Landa ήθελε να επεκτείνει τις προσφορές προϊόντων, μένοντας πιστός στην ιδέα των ανεξάρτητων καταστημάτων που ήταν αυτά που στην ουσία είχαν συμβάλει στην ταχεία ανάπτυξη της μάρκας.

Για να παραμείνει ανταγωνιστική η εταιρεία του και να διατηρήσει τα ανεξάρτητα καταστήματα αλλά και να επεκταθεί και σε άλλα κανάλια πώλησης, ο Landa δημιούργησε δύο ξεχωριστές σειρές προϊόντων, την ανεξάρτητη αποκλειστική σειρά FreeStyle, χωρίς πρωτεΐνες κοτόπουλου ή αυγού, και το MedalSeries, μια σειρά αποκλειστικά για το PetSmart που περιέχει πρωτεΐνες κοτόπουλου.

Η στρατηγική λειτούργησε, αλλά μαζί με την ταχύτερη ανάπτυξη ήρθε η ανάγκη για θεσμικό κεφάλαιο για να συμβαδίσει με τη ζήτηση των καταναλωτών. «Όταν επενδύσαμε για πρώτη φορά, η Nulo είχε ένα αρκετά περιορισμένο σύνολο προϊόντων», λέει ο Josh McDowell,  της επενδυτικής Main Post. «Επενδύσαμε πολλά στην καινοτομία νέων προϊόντων και διευρύναμε τις προσφορές τους για να συμπεριλάβουμε πολλά υποπροϊόντα».

Το 2018, ο FDA άρχισε να ερευνά μια πιθανή σχέση μεταξύ της τροφής για σκύλους χωρίς δημητριακά και της καρδιακής νόσου των σκύλων. Όταν οι καταναλωτές άρχισαν να αναζητούν τρόφιμα που να περιέχουν δημητριακά, η Main Post βοήθησε τη Nulo να κυκλοφορήσει δύο νέες σειρές προϊόντων που περιλαμβάνουν δημητριακά, τη σειρά Frontrunner, που θα πωλούνται σε ανεξάρτητα κανάλια και στο ηλεκτρονικό εμπόριο  και τη σειρά Challenger, μια σειρά αποκλειστική για ανεξάρτητους εμπόρους λιανικής. Η Main Post υποστήριξε επίσης τη στρατηγική της Νulo να προσφέρει διαφορετικά μεγέθη προϊόντων για διαφορετικά κανάλια πωλήσεων, βοηθώντας να κατευνάσει τις ανησυχίες των ιδιοκτητών καταστημάτων που φοβόντουσαν ότι οι πελάτες θα αναζητούσαν φθηνότερες προσφορές για τα ίδια προϊόντα στο διαδίκτυο.

Τα ετήσια έσοδα της Nulo αυξήθηκαν από 68 εκατομμύρια δολάρια το 2018 σε 108 εκατομμύρια δολάρια το 2021. Εκείνο το έτος, η Main Post πούλησε το μερίδιό της, στην εταιρεία ιδιωτικών μετοχών Apax Partners, η οποία υποστήριξε τη συνεχή ανάπτυξη της μάρκας. «Κάθε επενδυτική εταιρεία λέει ότι δεν θα σας εμποδίσει», λέει ο κ. Landa, «αλλά μόνο λίγες ανταποκρίνονται πραγματικά σε αυτό, όπως έκανε η Main Post».

Michael Landa, CEO of Nulo

Photography by Mary Kang

 

Josh McDowell of Main Post Partners. Photography by Lauren Segal