Export Greek news

Τι αναζητούν στη Θεσσαλονίκη Βρετανοί αγοραστές και διανομείς τροφίμων και ποτών;

Στη Θεσσαλονίκη βρέθηκαν Βρετανοί αγοραστές και διανομείς τροφίμων και ποτών όπου είχαν επαφές για πιθανές συνεργασίες με εκπροσώπους 41 τοπικών επιχειρήσεων. Η επίσκεψη αυτή έγινε με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας του αγροδιατροφικού τομέα της Κεντρικής Μακεδονίας στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η επίσκεψή τους στη Θεσσαλονίκη έγινε με πρωτοβουλία της Περιφέρειας, με σκοπό να ανοίξουν νέοι δίαυλοι εισόδου τοπικών επιχειρήσεων στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η υψηλή ποιότητα των ελληνικών προϊόντων, όπως παραδέχονται και οι ίδιοι οι βρετανοί αγοραστές, αποτελεί το πάσο για την είσοδο στην πολύ απαιτητική αγορά της Μεγάλης Βρετανίας.
Το ενδιαφέρον ήταν μεγάλο κι από την ελληνική πλευρά, όπως φάνηκε από το μεγάλο αριθμό προϊόντων, που συμμετείχαν στο τεστ γευσιγνωσίας, που οργανώθηκε.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με δείπνο δικτύωσης, στο οποίο μετείχαν κι οι εκπρόσωποι των 41 τοπικών επιχειρήσεων που έθεσαν τα προϊόντα τους στην αξιολογική κρίση των βρετανών αγοραστών.

Στο πλαίσιο αυτό οι εννέα ειδικοί συμμετείχαν σε κλειστή γευσιγνωσία που οργάνωσε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και αξιολόγησαν, με κριτήριο τη γεύση, την αισθητική συσκευασίας, την τιμή, αλλά και τη δυνατότητά τους να διεισδύσουν στη βρετανική αγορά, συνολικά 78 τοπικά προϊόντα, υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας, από 41 επιχειρήσεις του αγροδιατροφικού τομέα της Κεντρικής Μακεδονίας..

Τι έψαχναν οι Βρετανοί ειδικοί;

Απόλυτα ικανοποιημένοι οι Βρετανοί αγοραστές διατύπωσαν εξαιρετικά σχόλια για τα περισσότερα από τα προϊόντα που γεύτηκαν, δηλώντας απόλυτα ικανοποιημένοι.

Επίσης, πολύ σημαντικό για τους ίδιους ήταν αν τα συστατικά αναγραφόντουσαν και στα αγγλικά στις συσκευασίες των προϊόντων, ο τρόπος με τον οποίο μπορεί να μαγειρευτεί ή να παρασκευαστεί το κάθε προϊόν και φυσικά αν υπήρχε σχετική ένδειξη η οποία να δηλώνει την αυθεντικότητα του προϊόντος ως ελληνικό.

Σημαντικό ρόλο παίζει επίσης αν το εκάστοτε προϊόν έχει τις αντίστοιχες πιστοποιήσεις και τις βραβεύσεις, αφού για το βρετανικό κοινό οι πιστοποιήσεις είναι το επισφράγισμα της ποιότητας, αλλά και τα βραβεία λειτουργούν ως επιπρόσθετη προστιθέμενη αξία. Το κατά πόσο οι συσκευασίες είναι ανακυκλώσιμες ή από ανακυκλωμένα υλικά ήταν κάτι που απασχόλησε ιδιαίτερα τους Βρετανούς αγοράστες, οι οποίοι δίνουν πολλή μεγάλη έμφαση στη βιωσιμότητα.